ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Olympus Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

In mei 2002 verbleven wij met drie koppels in dit hotel. Het hotel bood een uitstekende ervaring met gevarieerde en luxueuze buffetten. Onze kamer was zeer luxueus en brandschoon. De locatie van het hotel was erg rustig, en het centrum van Salou was op slechts 15 minuten loopafstand. We zouden zeker weer teruggaan vanwege de rust en luxe van het hotel. We boekten een voordelige prijs van € 170,- per persoon voor 10 dagen halfpension met de bus. Als er weer zo'n aanbieding is, zijn we zeker van de partij!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Dit prachtige hotel in Cap Salou heeft slechts 100 kamers, waardoor het een knusse sfeer heeft. Het eten was verrukkelijk en gevarieerd. De kamers waren smaakvol ingericht met comfortabele bedden en werden goed schoongehouden. Vanaf het mooie balkon had je uitzicht op zee. Een wandeling van 20 minuten door een schilderachtig park langs de kust bracht je naar Salou. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een heerlijk verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Ik ben meerdere keren naar dit hotel geweest en ben erg blij met mijn verblijf hier. De kamer en badkamer zijn prachtig en luxueus, goed onderhouden en het eten is van hoge kwaliteit. Kortom, een uitstekend hotel voor gasten die liever niet in de drukte van een badplaats verblijven, maar wel centraal gelegen willen zijn ten opzichte van een prachtig binnenland en steden zoals Tarragona.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Dit hotel is echt een pareltje te midden van een schitterende omgeving. De medewerkers zijn ontzettend hartelijk en gastvrij. Wij hebben al plannen om zowel in mei als in september terug te keren, omdat het voelt alsof we thuiskomen wanneer we daar zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Hoi allemaal, Ik wil even delen hoe fantastisch mijn ervaring was in dit hotel. De service was top en het eten was verrukkelijk. Ik kan niet wachten om hier nog een keer naartoe te gaan. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Onze vakantie was fantastisch, maar het à la carte lunchmenu was niet helemaal ons ding. We zouden liever een buffet hebben. De kamers waren verrassend ruim en brandschoon. Het duurde ongeveer 20 minuten om naar het centrum van Salou te lopen. Al met al een aanrader voor wie op zoek is naar een ontspannen vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Dit prachtige hotel verwent je met heerlijk eten en smakelijke koffie. De kamers zijn ruim en mooi, al is het jammer dat het uitzicht wat tegenvalt door inkijk van het naburige hotel. In de brochures leek het allemaal mooier dan in werkelijkheid, het tegenoverliggende hotel Negresco Princess heeft op dat vlak wellicht meer te bieden. Echter, als je op zoek bent naar rust is dit hotel perfect voor jou.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Wat een fantastisch hotel! We hebben enorm genoten en kijken er alweer naar uit om terug te gaan. Alles was gewoon perfect geregeld. We hadden volpension geboekt, maar eigenlijk was dit te veel van het goede, aangezien het eten in overvloed aanwezig was. Ik zou adviseren om halfpension te nemen. Het enige kleine minpuntje was dat mannen tijdens het avondeten geen korte broeken mochten dragen en de animatie was niet heel bijzonder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1

Ik begrijp echt niet waarom anderen zo positief zijn over dit hotel. Het is totaal niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Het eten is erg karig, met bijna geen keuzemogelijkheden, zoals slechts 2 soorten vlees en vis. De sfeer in het hotel is ver te zoeken en tijdens ons verblijf hebben we alleen maar klachten gehoord. Het zwembad is saai, zonder muziek, ballen of luchtbedden. Kinderen mogen niet zomaar in het zwembad, zelfs niet als ze drie zwemdiploma's hebben, en moeten altijd onder toezicht staan van hun ouders. Gezinnen met kinderen kunnen hier beter wegblijven, want dit is echt een plek voor rustzoekers. Wij zullen hier in ieder geval nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

We verbleven tien dagen in het prachtige Hotel Punta Dorada Princes in Cap Salou. Ons uitzicht vanaf de vijfde verdieping op zee en het zwembad was adembenemend. De service was uitstekend, het personeel was vriendelijk en het eten was van goede kwaliteit. De kamers waren stijlvol ingericht en brandschoon. Om de levendigheid van het stadscentrum op te zoeken, kan je gemakkelijk de trein of bus pakken, wat je snel naar het hart van de stad brengt. Als je liever wandelt, duurt het slechts 20 minuten. Bovendien was er een handige supermarkt om de hoek. Kortom, een verblijf hier was absoluut geen teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Op deze manier is het lastig om onze ervaringen te delen als de beoordelingen zomaar verdwijnen. Ik ben teleurgesteld over mijn verblijf in dit hotel en het verwijderen van beoordelingen draagt niet bij aan een eerlijke weergave van de werkelijkheid. Het eten liet te wensen over; gehaktballen waren rauw van binnen en de volgende dag was de karbonade nog niet goed doorbakken. Daarnaast viel er een kast van 20 kilo op mijn zoon bij het bekijken van de ijskaart, maar dit werd simpelweg genegeerd en de kast werd teruggeplaatst alsof er niets was gebeurd. Dit is niet hoe je met gasten hoort om te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel is perfect voor wie op zoek is naar rust en ontspanning. Het is minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, maar ideaal voor een week of langer om helemaal tot rust te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service4

Een week geleden kwamen we terug van onze vakantie in Salou. Het hotel had inderdaad een geweldige locatie en de kamers waren mooi ingericht. Maar eerlijk gezegd vraag ik me af waar die extra ster vandaan komt. De kamers lieten te wensen over wat betreft schoonmaak, er was geen bediening bij het zwembad, helemaal geen muziek te bekennen. Als je van plan bent om na 10 uur 's avonds nog actief te zijn, dan moet je hier echt niet zijn. Het eten was ook maar matig: weinig variatie en te veel Russische gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Het hotel bevindt zich op een prachtige en vredige locatie, ideaal voor gezinnen met kinderen die op zoek zijn naar rust en stilte. De service was uitstekend en het eten was voortreffelijk. Het adembenemende uitzicht maakte het plaatje compleet. Zeker een plek om nog eens naar terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een heerlijke vakantie van drie weken keerden we terug naar huis. Het hotel was over het algemeen goed, maar helaas werden we geconfronteerd met enkele mensen die zich nogal egocentrisch gedroegen, vooral de beruchte 'handdoekenleggers'. Ondanks een vriendelijke notitie van het personeel dat dit niet was toegestaan, leek niemand zich er echt druk om te maken en werd dit ook niet gerespecteerd. Kent iemand toevallig een hotel waar het fenomeen van handdoeken reserveren absoluut verboden is? Misschien is dat wel de volgende bestemming voor ons...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het is jammer dat er zoveel strenge regels zijn in dit hotel, vooral de vrouwelijke badmeester lijkt hier een expert in te zijn. Het valt op hoe zij kleine kinderen zonder pardon wegstuurde uit het zwembad voor onbenulligheden, wat best een naar gevoel gaf als ze dan huilend naar hun vader renden. Het lijkt erop dat zij er plezier in heeft om mensen dwars te zitten. Het was zelfs zo ver gegaan dat toen we even wat gingen eten en terugkwamen bij onze ligbedden, er een kaartje klaarlag. Dat hadden we nog nooit eerder meegemaakt. Deze dame past misschien beter bij een baan als gevangenisbewaarder, want dat lijkt goed bij haar te passen. Misschien moet ze overwegen om van functie te veranderen. Gelukkig liet de mannelijke badmeester iedereen met rust en zorgde voor een ontspannen sfeer de dagen dat hij er was. Dat was een verademing in vergelijking met de vrouwelijke badmeester.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De vakantie in dit geweldige hotel was fantastisch! De ligging is perfect, vlakbij een levendige winkelstraat die leidt naar andere winkelstraten, restaurants en het strand. Ondanks de drukte merk je daar weinig van zodra je de balkondeur sluit. Het vriendelijke personeel en de schone kamers met dagelijkse schoonmaak en handdoekwissel maakten het verblijf extra aangenaam. De kamer was wat aan de kleine kant voor drie personen, maar had wel een fijne regendouche en comfortabele bedden. Het restaurant bood een uitgebreide keuze aan heerlijk eten, met twee koks die ter plekke gerechten bereidden. Het rooftop zwembad/bar en de activiteiten in de avond zorgden voor een gezellige sfeer met voornamelijk wat ouder publiek. Verder waren er twee zwembaden, waarvan één op het dak met een rooftopbar. De omgeving bood ook genoeg mogelijkheden voor activiteiten, zoals het huren van een boot in Cambrils, een bezoek aan Barcelona of Sitges, en genieten van de zonsondergang op het strand. Al met al was Salou een geweldige bestemming en dit hotel droeg zeker bij aan een topervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Fantastisch hotel! We gaan volgend jaar op 9 mei weer voor 15 dagen terug! Enkele kleine minpuntjes waren dat de koffie uit glazen bekers werd geserveerd en dat er soms niet genoeg was! Een tip: neem je eigen koffiemok mee voor een smaakvollere ervaring! Ook was er geen WC-borstel op de kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een lang verblijf van 6 dagen in een gerenoveerd hotel, liepen we tegen een vervelend probleem aan: kakkerlakken in de badkamer. Om deze ongewenste gasten buiten te houden, hebben we zelfs de voegen tussen de vloer en wand betegeling met tandpastatubes afgedicht. Ondanks meerdere meldingen bij de receptie en zelfs het afleveren van een koffiekopje gevuld met kakkerlakken, leek het hotel weinig moeite te doen om het op te lossen. Het is teleurstellend dat de vriendelijkheid van het personeel plaatsmaakt voor desinteresse zodra er problemen ontstaan. Zelfs na het sturen van een e-mail naar de directie en receptie, hebben we nog geen enkele reactie ontvangen. Met al meerdere verblijven in dit hotel, vinden we dat eerlijkheid ook zijn plaats verdient in reviews.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl