ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rey Mar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het verblijf in dit hotel was over het algemeen redelijk, maar er waren enkele minpunten die opvielen. De kamer werd goed schoongemaakt, behalve dat één keer ons bed niet was verschoond. Het huren van een koelkast kostte ons 25 euro plus 10 euro borg, wat resulteerde in een mini koelkastje. Wifi was beschikbaar tegen betaling van 5 euro per persoon, maar de kwaliteit was teleurstellend. Het personeel varieerde van vriendelijk tot onvriendelijk. De deuren in het hotel slaan hard dicht zonder vertragers, en er werd weinig toezicht gehouden bij het zwembad, dat overigens wel fantastisch was met twee jacuzzi's en sauna, behalve wanneer het druk was met jongeren. Het eten liet te wensen over, het ontbijt was redelijk maar niet altijd vers. Met name de croissants waren teleurstellend. De overige maaltijden misten smaak naar onze mening. De beneden-wc was regelmatig vies of niet goed bijgevuld. Er waren twee liften aanwezig, maar het was niet prettig om op hogere etages te zitten wanneer schoonmakers bezig waren of nieuwe groepen arriveerden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ervaring met dit hotel was gemengd. De locatie was fantastisch en het personeel, vooral de obers, waren geweldig. Het hotel was niet te groot en had een gezellige sfeer. Helaas was ik minder tevreden over het eten. Als liefhebber van vis vond ik de keuzes beperkt. Vaak waren we genoodzaakt om alleen friet te eten omdat de pasta lauw was. Er waren ook wat kleine nadelen, zoals het ontbreken van parasols op het terras en geen tafeltje op het balkon. Op de dag van vertrek moesten we al om 10 uur uitchecken, maar de bus naar huis ging pas 's avonds. Hierdoor misten we een plek om ons om te kleden of even op te frissen na het zwemmen. De enige douche die beschikbaar was, was ijskoud. Daarnaast moesten we betalen voor WiFi op de kamer, wat vrij prijzig was. Hoewel het hotel betaalbaar was, vond ik de prijs van de drankjes aan de hoge kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een verblijf van 10 dagen in Hotel Reymar zijn we weer thuis. De kamer was redelijk standaard, maar helaas erg gehorig. Het geluid van de buren naast en boven ons was duidelijk te horen, vooral wanneer ze midden in de nacht terugkwamen. Het viel op dat er slechts twee stopcontacten waren, één in de badkamer en één in de kamer. Gelukkig hadden we hier al op geanticipeerd en een stekkerdoos meegenomen. Opvallend was dat je moest betalen voor het gebruik van een kluisje en zelfs voor een koelkast (25 euro voor 7 dagen, plus 10 euro borg). Dit was voor ons een nieuwe ervaring in hotels, maar gelukkig waren we hierop voorbereid. De communicatie en uitleg vanuit de receptie liet te wensen over en bij het uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest. Het eten was over het algemeen prima, hoewel sommige gasten klaagden dat het niet warm genoeg was. Dit is echter iets wat we ook in luxe hotels hebben meegemaakt. Door vroeg te gaan ontbijten en dineren, konden we lange wachtrijen vermijden. De ontbijttijden waren van 8 tot 10 uur en voor lunch/diner kon je terecht van 13.00 tot 21.00 uur, ideaal voor gasten op halfpension. De locatie van het hotel is fantastisch, vlakbij de zee en de boulevard. Als je niet van drukte en veel Nederlandse toeristen houdt, is dit hotel misschien niet de beste keuze. Ondanks de gehorige kamers hebben we een prettige vakantie gehad, maar ik denk niet dat ik dit hotel in de toekomst opnieuw zal boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het inchecken was pas mogelijk vanaf 2 uur 's middags, wat enigszins onhandig was. Helaas voldeed het eten niet aan de verwachtingen, aangezien het vlees niet goed was doorbakken en het aanbod beperkt was. De kamers waren klein en de badkamer rook onaangenaam, met zelfs zeepresten achtergelaten in de douche. Daarbij werden er ook dode insecten op de vloer aangetroffen. Hoewel de housekeeping beloofde dagelijks langs te komen voor het opmaken van het bed en het wisselen van handdoeken, gebeurde dit slechts 3 of 4 keer tijdens ons verblijf van 7 dagen. Gelukkig lag het hotel wel dichtbij een supermarkt en diverse souvenirwinkeltjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Prachtige locatie, maar de hotelkamer was te klein voor vier personen. Er waren slechts twee stopcontacten: één in de badkamer en één bij het bed. Het eten was teleurstellend; koud, lauw en niet vers. Als je dit als goed bestempelt, heb je duidelijk niet veel ervaring met hotels. Het personeel was ook niet allemaal even vriendelijk. Het verkrijgen van nieuwe handdoeken was een hele opgave, geen excuses aangeboden. Het zwembad was klein en overvol met grote zwembanden en opblaasbaar speelgoed. Het leek wel een drukke bedoening. De airconditioning in kamer 319 was vies en vol schimmel. Het enige pluspunt was inderdaad de perfecte locatie van het hotel.

Melden


Reisperiode: juli 2013

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Betaalbaar, klein en gezellig hotel. Eten is goed. Er is altijd wel iets wat je lust. Iedere avond muziek en kinderdisco. personeel behulpzaam en vriendelijk. Eigenlijk een echt Hollands hotel

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl