ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel El Samaka Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service6

Voor de prijs die we hebben betaald, overtrof het hotel al mijn verwachtingen. Ondanks dat het een beetje gedateerd was, was alles keurig en charmant ingericht. De kamer was ruim en netjes, met een prachtig uitzicht op de zee. Het strand was heerlijk rustig en het eten, hoewel eenvoudig, was zeker niet onsmakelijk. We zijn gelukkig niet ziek geworden van het eten. Acht dagen bleken veel te kort - ik had met gemak drie weken kunnen blijven! Het enige minpuntje dat ik kan bedenken, is dat je niet kon pinnen met de nieuwe ING-pas. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Wat een warboel! Het leek wel alsof alles aan elkaar plakte en zelfs het beddengoed leek niet fatsoenlijk gewassen te zijn. Het interieur was een grote ramp, overal was het even smerig. Ik betwijfel of hygiëne en prijs hier iets met elkaar te maken hebben. Kortom, ik zal hier nooit meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Onlangs ben ik teruggekomen van mijn vakantie en ik kan alleen maar zeggen dat het geweldig was! De service en kwaliteit van het hotel waren uitstekend, wat me aangenaam verraste gezien het een 3-sterren hotel betrof.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid8

Misschien was het niet het beste moment om te gaan (augustus met temperaturen van 50 graden Celsius), want onze vierjarige dochter raakte uitgedroogd en kreeg buikgriep van het eten daar. Ze moest twee dagen en nachten in een privékliniek verblijven. Gelukkig konden we elke avond terecht bij het HardRock Café om lekker te eten. Het personeel was vriendelijk en het eten was heerlijk. Vooral de ijskoude Heinekens waren een genot. Over twee weken gaan we weer naar Egypte, maar dit keer naar een vijfsterrenresort. Hopelijk verloopt deze reis beter. El Samaka... nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

Tijdens ons verblijf van 05 januari tot 19 januari 2010 in dit hotel, waren we redelijk tevreden met onze ervaring. De maaltijden waren van goede kwaliteit maar niet overdreven uitgebreid. Hoewel er veel Russische gasten waren, heeft de directeur na overleg met de Europeanen de eettijden aangepast. Nu mogen de Europeanen eerst tussen 6.00-7.00 uur en 's avonds tussen 18.00-19.00 uur eten, voordat de andere gasten aanschuiven. De animatie kon beter, maar de directeur heeft ons beloofd dat dit binnen twee maanden zal verbeteren. Er waren goede mogelijkheden om te duiken en te snorkelen. We zijn zeker van plan om hier weer terug te komen. Als je opmerkingen hebt over het beleid, ligt het aan jezelf als je deze niet kenbaar maakt aan de directeur, de heer Zack, die vloeiend zeven talen spreekt, waaronder Nederlands.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

De verwachtingen waren al niet hoog, maar dit hotel slaat alles. Het eten is altijd lauw, smakeloos en gewoon vreselijk! De eetzaal is een regelrechte ramp, vuile vloeren, vette glazen en smerige placemats. Het drankenaanbod beperkt zich tot water, cola, nep-sinas en bier. Pas op met het water, want de flessen worden bijgevuld door het personeel. Na 2 dagen hadden we last van diarree en koorts. We hadden halfpension geboekt, maar aten liever buiten de deur. Het ontbijt sloegen we vaak over vanwege de slechte hygiëne. De gasten bestonden voornamelijk uit onbeschofte Russen. Het personeel was onverschillig en beloofde van alles, maar deed niets. Het 'strand' was een aanfluiting met oude ligbedden en versleten matrassen. Kortom, geef liever wat meer geld uit en vermijd El Samaka.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service2

El Samaka Beach is een achterhaald hotel dat dringend gerenoveerd moet worden. Het eten is teleurstellend en repetitief, vooral wanneer je all-inclusive hebt en merkt dat de lunch exact hetzelfde is als het diner. Het buffet voor het diner en ontbijt wordt in een onaangename, bedompte zaal geserveerd. De drinkglazen zijn vaak op of worden slechts oppervlakkig afgespoeld en doorgegeven, en ze zijn ook nog eens bijna allemaal beschadigd. Vanwege de all-inclusive formule (inclusief drank) is het hotel vooral populair bij Russische gasten, die bier geserveerd krijgen in whiskyglazen. Tijdens de lunch op het strand liggen nog steeds resten van de vorige dagen op de grond. De kamers zijn sober ingericht en dringend toe aan een upgrade: de televisie is zo klein als een postzegel, de koelkast bevriest alles, het bad heeft geen stop, het douchegordijn is kapot en meer dan de helft van de verlichting werkt niet. Daarnaast maakt de airconditioning veel lawaai. Samengevat, ik zou wel weer naar Hurghada gaan, maar kiezen voor een ander hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6

Na onze recente trip naar ElSamaka Comfort Hotel, is dit al onze derde keer in Egypte (om te duiken), maar voor het eerst in Hurghada. Het hotel is wel wat verouderd. Meteen vielen de Russische gasten op, maar gelukkig hebben we daar niet veel last van gehad. Het eten liet te wensen over. We wisten niet dat halfpension ook avondeten in het hotel betekende, dus hebben we elke dag buiten de deur gegeten, wat sowieso een aanrader is. Zelfs het ontbijt stelde teleur. Daarnaast hadden we aanvankelijk problemen met warm water, maar dit werd wel opgelost na onze klacht. We zijn bekend met betere ervaringen en zullen waarschijnlijk niet snel terugkeren naar Hurghada. Positief was de goede prijs-kwaliteitverhouding van het hotel, hebben we prachtige duiken gemaakt en was de Luxor-excursie kort maar leuk. De organisatie via de touroperator was top! Al met al was het een fijne vakantie. Geen horrorverhalen, maar ook niet superluxe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5

Dit verblijf verdient eigenlijk niet de titel 'hotel'. Gedurende ons 10-daagse verblijf was er vijf dagen lang geen water en de overige dagen kwam er slechts een triest druppeltje uit de douchekraan. We moesten uitwijken naar douches bij het zwembad, waardoor het meer leek alsof we op een camping zaten. Het eten was ook geen aanrader en de airco besloot midden in de nacht ermee op te houden, waardoor de kamer veranderde in een broeikas met temperaturen van 35 graden. Alles leek te vies om aan te raken. Kortom, deze plek kun je maar beter vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

Gedurende onze 15-daagse verblijf hebben we voornamelijk overdag deelgenomen aan excursies en gedoken. Gelukkig maar, want de constante kwaliteit van het eten en de slechte service lieten veel te wensen over. Elke maaltijd was lauw en eentonig, en het was een hele opgave om je een weg te banen langs de andere gasten, vooral de Russen. De beloofde ontbijtpakketten voor onze excursies werden telkens 'vergeten', en zelfs een afgesproken douche op onze vertrekdag was ineens niet geregeld, waardoor we flink moesten aandringen. De medewerkers leken vriendelijkheid niet hoog in het vaandel te hebben; negeren leek bij hen een favoriete bezigheid. Bovendien waren er te weinig verouderde ligbedden aanwezig, met nog minder matrassen, wat het verblijf voor degenen die liever bij het hotel bleven niet echt aantrekkelijk maakte. Gezien het grote aantal hotels in Hurghada, zou het niet moeilijk moeten zijn om een betere optie te vinden.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl