ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bay View

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Service1

De accommodatie was verouderd en liet te wensen over wat betreft hygiëne en service. Dit droeg zeker niet bij aan een aangenaam verblijf. Gelukkig brachten we de meeste tijd door op zee met Emperor Divers, waar we genoten van geweldige boten, heerlijk eten en een fantastische en vriendelijke bemanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Op slechts een steenworp afstand van het bruisende centrum van Sharm vind je dit toffe hotel, omringd door gezellige bars, nachtclubs en leuke winkels. De faciliteiten zijn schoon en het personeel is uiterst vriendelijk. Het zwembad is een ware oase, compleet met gratis ligbedden en een leuke poolbar. Dagelijkse schoonmaak en verse handdoeken zorgen voor comfort. Het gevarieerde eten is heerlijk en onberispelijk. Extraatjes zoals een koelkast, airconditioning, kluisjes en strandbedjes worden gratis verstrekt. Voor deze prijs is dit hotel zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

We hebben een week doorgebracht in dit centraal gelegen "stadshotel". Het hotel ligt op loopafstand van het levendige centrum van Naama Bay en biedt strandkaartjes voor verschillende privéstranden, op slechts 10-15 minuten lopen. Deze stranden zijn klein maar gezellig, met ligbedden, muziek en allerlei watersport- en snorkelmogelijkheden. De kamers zijn ruim maar eenvoudig, en het zwembad is prima met voldoende ligstoelen en schaduwplekken, hoewel een deel van het zwembad de meeste tijd van de dag gereserveerd is voor duikers. Dit hotel is minder geschikt voor kinderen, omdat er weinig activiteiten voor hen zijn. Het is een goede keuze voor wie houdt van stadsleven met cafés, discotheken en restaurants op loopafstand. All-inclusive boeken is hier echter geen aanrader; het eten is van slechte kwaliteit en het is soms onduidelijk waar je bepaalde drankjes kunt krijgen (bijvoorbeeld geen water te bestellen tijdens het ontbijt, dat kan alleen bij de poolbar die pas na het ontbijt opent). Over het algemeen is dit een prima hotel met een goede ligging.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Met de bus kun je heel gemakkelijk voor slechts 1 Egyptische pond naar de OUDE MARKT gaan, een levendige winkelwijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij, en bijna iedereen spreekt Engels. Ik heb ontzettend genoten en ik hoop dat jullie dat ook zullen doen als je erheen gaat. Een reis naar Egypte is echt een ervaring om nooit te vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Dit driesterrenhotel is zeker het overwegen waard. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes en schoon. Het eten is smakelijk, al begonnen we na een paar dagen rijst en macaroni wel hunkeren naar iets anders, zoals een hapje bij de KFC. Hoewel het all-inclusive aanbod beperkt is en slechts tot 22:00 uur geldt, hebben we genoten van het heerlijke zwembad en de prachtige stranden. Vooral Viva Beach was een geweldige plek om te snorkelen. Voor excursies raden we de trips van Wind Beach aan. Ze bieden betaalbare en leuke uitstapjes aan (en de prijs kan vaak nog wel wat omlaag ;)). Het stadje is bijzonder gezellig, vooral 's avonds, maar let op voor de Egyptenaren die je proberen mee te lokken met hun parfum en "kunstwerken". Al met al is dit hotel een aanrader voor jonge stellen die op zoek zijn naar een betaalbare en ontspannen vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Onlangs zijn we teruggekeerd van onze reis naar Egypte, waar we verbleven in het Bay View Hotel op 6 oktober 2010. Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond altijd voor ons klaar. Wanneer er iets kapot was in onze kamer, werd het direct gerepareerd door Ibrahim. Bij ons vertrek kregen we zelfs een cadeautje van hem. We hadden geen hoge verwachtingen van het hotel, maar het was perfect voor ons aangezien we sowieso niet de hele dag op onze kamer bleven. Het eten was redelijk, misschien een beetje flauw, maar ze deden hun best om rekening te houden met de wensen van de gasten. We hadden goed contact met de manager en het hele personeel. We overwegen zeker om in de toekomst terug te keren naar dit hotel, waar we ook veel nieuwe vrienden hebben gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

Op steenworp afstand van het bruisende centrum van Naama Bay vind je dit eetcafé waar ik heerlijk heb gegeten. De service was zo attent dat ik zelfs mijn favoriete soep voor de volgende dag kon reserveren. Het is een knusse en intieme plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Na ons verblijf van 3 weken kunnen we met zekerheid zeggen dat we de volgende keer weer naar dit hotel zullen gaan. Na gesprekken met andere gasten in verschillende hotels, bleek dat klachten over andere accommodaties veelvoorkomend waren. Zelfs gasten van 5-sterren hotels hadden niet alleen maar lof. De ligging van ons hotel was niet ideaal, aangezien we ongeveer 15 minuten moesten lopen naar het strand onder een verzengende hitte. Gelukkig konden we altijd een betaalbare taxi of bus nemen. Na 3 weken begon het eten eentonig te worden en verlangden we naar iets anders, zoals een bezoekje aan KFC of McDonald's. Het personeel was altijd vriendelijk en voelde bijna als familie voor ons. We missen hen elke dag, maar gelukkig hebben we tegenwoordig internet om contact te houden. Op mijn verjaardag verrasten ze me zelfs met een taart; ik kan niet wachten om terug te gaan. De manager nam zelfs de tijd om met ons te praten over eventuele verbeteringen en het personeel waardeerde het altijd als we hen bedankten en de kok een compliment gaven als het eten lekker was. Tot de volgende keer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service5

De prijs-kwaliteitverhouding was naar mijn mening goed. Het hotel was netjes en had een behoorlijk groot zwembad voor de deur. Helaas waren veel ligbedden kapot en waren de verouderde Heineken parasols dringend aan vervanging toe. Het buffet was standaard en de koffie was wat aan de waterige kant. De service was redelijk, maar zodra er een probleem was, bijvoorbeeld een kapotte kamer sleutel, wilden ze dat ik hiervoor ging betalen, wat belachelijk was. Het "all inclusive" concept stelde niet veel voor en er waren zelfs momenten dat er geen water uit de kraan kwam vanwege een slecht werkende waterpomp. Ondanks deze minpunten was het hotel prima voor duikers die een weekje willen verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit hotel biedt waar voor je geld. Het is misschien niet zo chique als een Hilton, maar het is een betaalbare optie in Sharm el Sheikh. Je moet je verwachtingen iets bijstellen, maar het eten is redelijk goed, zij het niet erg gevarieerd. Gelukkig is het prima te doen als je niet te kieskeurig bent. Ik heb zelfs geen last gehad van maagproblemen na mijn verblijf. Het personeel is erg vriendelijk en eventuele problemen op onze kamer werden direct opgelost. Het enige echte minpunt was dat we geen balkon hadden. Over het algemeen is het een prima hotel op loopafstand van het strand (700 meter) waar je gratis gebruik kunt maken van strandstoelen. Het is echter niet echt geschikt voor kinderen, hoewel er een klein zwembad is, is er verder weinig voor hen te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Samen met een vriendin ben ik onlangs een weekje in Bay View geweest. Hoewel we wat twijfels hadden na het lezen van online reviews, hebben we een fantastische tijd gehad. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren weliswaar eenvoudig, maar de bedden sliepen heerlijk. Het eten was gevarieerd en heeft ons positief verrast. De manager vertelde ons dat ze vorig jaar met een nieuwe groep medewerkers zijn gestart en dat is zeker te merken aan de inzet. Het personeel werkt hard, de kamers werden dagelijks schoongemaakt en opgeruimd, en de ligging op loopafstand van het centrum was ideaal. 's Ochtends lagen de handdoeken al klaar op de ligbedden, die overigens in goede staat verkeerden, en drankjes werden aan ons geserveerd. Als je vriendelijk bent tegen het personeel, zijn zij dat zeker ook voor jou. Wij komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Ik zal nooit meer kiezen voor een all-inclusive vakantie, haha. We moesten drankjes uit plastic bekers drinken die niet goed waren schoongemaakt. Het eten dat koud hoorde te zijn, was lauw, en het warme eten was ook lauw. Bijna iedereen in onze groep kreeg last van diarree, ik ook. Ondanks eerdere ervaringen in Egypte, waar we zelfs kraanwater dronken, was dit de eerste keer dat we zo'n nare ervaring hadden. We hebben dus vaak buiten de deur gegeten en gedronken, ondanks dat het all-inclusive was. Zelfs de hygiëne liet te wensen over, zoals de kleding van het personeel. Zelfs de vloer bij het zwembad was vies, bah. Maar de Engelse duikschool was daarentegen zeer goed, ik geef ze een 8.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Het hotel is gezellig met een mooie ligging, al is het wel even een wandeling naar het strand. De heenweg is makkelijk, bergafwaarts, maar bedenk wel dat de terugweg een klimmetje omhoog is! Gelukkig is er bij het hotel een leuke duikschool aanwezig. Het personeel is vriendelijk en het eten, hoewel wat eentonig, is toch prima te doen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4

Dit hotel was totaal niet wat we hadden verwacht. Het is prima als je alleen een slaapplek nodig hebt na een avond stappen in de disco, maar voor de rest laat het flink te wensen over. De all-inclusive formule is misleidend - we moesten 50 pond betalen voor 2 biertjes, terwijl dat niet duidelijk in de brochure stond. Het eten was ronduit slecht: warme gerechten waren koud en koude gerechten waren warm. 's Ochtends was er niet eens koffie beschikbaar. Het personeel veegde gewoon de kruimels van de vorige gasten van tafel en het zwembad was grotendeels gereserveerd voor duikers, terwijl het al niet groot was. Overal lagen kapotte ligbedden en matrassen. De handdoeken leken niet verschoond te worden - ze werden 's avonds opgevouwen om de volgende dag opnieuw uit te delen. Er was geen koelkast op de kamer en de badkamer was vies. Na slechts één nacht hebben we besloten om te vertrekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service2

Elke dag pretenderen ze de kamers schoon te maken, maar in werkelijkheid bestaat dit alleen uit het opmaken van de bedden en het legen van prullenbakken. De handdoeken moesten we acht dagen lang hergebruiken en de bedden en badkamers werden helemaal niet schoongemaakt of vervangen. De koelkast was eerder een kast dan een koelkast. Ondanks herhaaldelijk vragen, bleef er niets veranderen tot aan onze vertrekdatum. We waren genoodzaakt om in 40 graden Celsius zonder een werkende koelkast te zitten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Gewoon standaard. Het personeel is vriendelijk, maar niet bijzonder gastvrij en lijkt 's ochtends nog niet helemaal wakker. Het grootste minpunt zijn de talloze Russische toeristen die er rondlopen en geen rekening houden met anderen. Ze zijn luidruchtig, arrogant en vaak onder invloed. Al met al was het oké, maar niet iets om te herhalen. Eigenlijk geldt dat voor heel Sharm el Sheik niet echt. Persoonlijk geven wij de voorkeur aan Luxor.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4

Dit hotel voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Het was duidelijk niet de moeite waard, tenzij je alleen een slaapplaats nodig had na een avondje stappen in de buurt. De all-inclusive formule viel tegen: we moesten maar liefst 50 pond betalen voor 2 biertjes, terwijl dit niet duidelijk werd gecommuniceerd in de brochure. Het eten was van zeer slechte kwaliteit en de service liet te wensen over. Het zwembad was grotendeels gereserveerd voor duikers en de voorzieningen waren verouderd en kapot. Zelfs de handdoeken leken niet schoon te zijn. Kortom, na één nacht zijn we halsoverkop vertrokken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en straalt klasse uit. Elke dag werden de handdoeken en het beddengoed vervangen, en de manager nam regelmatig de tijd om te informeren of alles naar wens was. De service was van topniveau; zelfs een probleem met de douche werd binnen no time opgelost. Het toegewijde personeel werkt zeven dagen per week en staat altijd met een glimlach voor je klaar. Gedurende onze twee weken hier hebben we geen enkele reden tot klagen gehad. Voor een ultieme luxe ervaring moet je natuurlijk ook bereid zijn om daarvoor te betalen. Dit hotel biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding in vergelijking met andere accommodaties in de omgeving. Verwacht geen 24-uurs butlerservice, maar geniet van het prachtige zwembad en het schitterende snorkelstrand. Hoewel het eten wat eentonig kan worden bij een langer verblijf, hebben wij hier een fantastische vakantie gehad dankzij de uitstekende service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Ik ben al meerdere keren in Egypte geweest, maar deze keer was de ervaring in het hotel verre van positief. Het ontbijt was een grote teleurstelling: als je na 08.00 uur komt, is alles op en wordt er niets meer bijgevuld. De kwaliteit liet ook te wensen over. Het lawaai van het entertainment ging door tot diep in de nacht, tot 01.00 uur. Gelukkig werd dit wat eerder gestopt toen er meer Arabieren dan Russen in het hotel verbleven. De handdoeken en bedden bij het zwembad waren allemaal versleten. Zelfs het nabijgelegen bouwterrein liet zijn rommel liggen, waardoor er af en toe een vervelende geur ontstond. Hoewel de hotelkamer veruit de grootste was die ik ooit in Egypte heb gehad, liet de hygiëne te wensen over. We zijn gaan duiken bij Emperor Diverse, dat wel uitstekend was, en zij bevestigden dat de kwaliteit van het hotel het afgelopen jaar sterk was afgenomen en er geen verbetering in zicht was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, met vriendelijk personeel en een gunstige ligging niet ver van het centrum maar toch op korte loopafstand van het strand. Er is bewaking aanwezig om je spullen veilig te houden, aangezien het land bekend staat om corruptie. We zijn hier al drie keer geweest en zijn telkens tevreden geweest; hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan. De kamers zijn simpel maar schoon. We geven altijd een fooi, maar het is niet verplicht. Een fooienpot bij de uitgang is handig voor het personeel, aangezien zij hiervan moeten leven. Het hotel is vergelijkbaar met een 3-sterrenaccommodatie in Nederland: basic maar netjes. We hebben ook een keer in een duurder 5-sterrenhotel verbleven, maar dat was geen succes; slecht en vies. Respect voor het personeel resulteert in wederzijds respect. We hopen snel terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Hoewel het geen Hilton is, is de locatie in het hart van de stad en zijn alle faciliteiten gemakkelijk bereikbaar. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten is niet vies, maar eigenlijk best wel lekker. De schoonmaak voldoet misschien niet helemaal aan Nederlandse normen, maar het is wel keurig netjes (je maakt thuis vast ook geen puinhoop). Zeker een ervaring om nogmaals te beleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Voor de zesde keer verbleven we in Sharm el Sheik en deze keer wilden we graag dichtbij duikschool Emperor verblijven. Na jaren langs het Bay View hotel te zijn gelopen, leek het ons een goed idee om daar onze intrek te nemen. Hoewel we wisten dat het hotel slechts 3-sterren had, bleek het nog erger dan verwacht en verdient het zelfs geen enkele ster. De service was slecht, het eten was matig (wat normaal is in Egypte), het personeel was onverzorgd en kende het begrip 'hygiëne' totaal niet. Het eten werd niet tijdig aangevuld, dus als je te laat kwam, moest je het doen met rommelige restjes. Hoewel de kamers ruim waren, werden muggen niet bestreden en de verre airconditioning kon ze niet buiten houden. Het hotel leek vooral populair bij Russen, wat betekende veel lawaai tot in de vroege uurtjes en een discotheek op het dak die in heel Sharm te horen was, vooral als je ernaast wilde slapen. Mijn advies: niet doen! Er zijn genoeg betere opties te vinden in Sharm el Sheik!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl