ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Noria Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Een verblijf in Noria Resort met halfpension is absoluut een aanrader. De gastvrijheid van het personeel en hun liefde voor kinderen zorgen ervoor dat onze dochter van 1,5 jaar volop werd vermaakt. Helaas is er voor de kleintjes niet bijster veel te beleven. De culinaire ervaring was niet spectaculair, maar het buffetrestaurant bood smakelijke pasta's en het kebabrestaurant serveerde voortreffelijk eten, net zoals de poolbar waar je heerlijke, betaalbare broodjes kon bestellen. Onze kamer was prachtig en bood een schitterend uitzicht. We overwegen zeker om terug te keren, maar waarschijnlijk niet meer in de zomermaanden (juli/augustus) vanwege de extreme hitte in die periode.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Het resort straalt gastvrijheid en aandacht uit, met een vriendelijk personeel dat voor je klaarstaat. Het diner in het hotel voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen, maar gelukkig was het ontbijt wel van uitstekende kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onlangs zijn we teruggekeerd van een vakantie naar Noria met onze kinderen. We hebben ontzettend genoten van onze tijd daar. Het hotel ligt dichtbij Naama Bay, waardoor we elke avond met de kinderen een drankje konden halen en een waterpijp konden roken in één van de gezellige barretjes voordat we gingen eten. Hoewel Noria zelf niet al te groot is, is het er absoluut aangenaam vertoeven. Het personeel is erg vriendelijk tegen de kinderen, en het eten was naar wens. Vooral de verse pasta's werden zeer gewaardeerd. Ook de duikschool op het privéstrand is een aanrader. De prijzen zijn redelijk en je kunt duiken wanneer je maar wilt. Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onze ervaring bij Noria was geweldig, waar de klant centraal staat en je echt in de watten wordt gelegd! Hoewel het complex her en der wat gedateerd is, is alles keurig verzorgd. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Het strand is misschien niet erg groot, maar dat geldt voor alle hotels hier. Het enige minpunt waren de opdringerige verkopers op straat en bij de winkels, wat behoorlijk storend was. Gelukkig konden we hieraan ontsnappen door ze te vermijden. Het snorkelen was fantastisch, met prachtige koralen en vissen. De temperatuur in februari was ideaal, tussen de 25 en 30 graden, heerlijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Noria is een prachtig vakantieoord met een redelijk vriendelijke en behulpzame sfeer. Helaas laat het verwarmde zwembad te wensen over in november, aangezien het pas vanaf 21 december wordt opgewarmd, wat zwemmen onmogelijk maakt. Ondanks de goede locatie nabij het centrum, lijkt de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal in balans te zijn, omdat het resort te duur is voor wat het biedt. Het restaurant wordt gekenmerkt door slechte hygiëne; vuile bekers, borden en bestek maken het noodzakelijk om elk item zorgvuldig te inspecteren op voedselresten. Het eten is van lage kwaliteit en lijkt allemaal hetzelfde te smaken, wat bij sommige gasten zelfs tot maagklachten heeft geleid. Gelukkig biedt de optie om buiten het resort te eten een kosteneffectief alternatief voor een goede maaltijd vanaf slechts 12,50 euro. Aan de positieve kant worden de ruime en goed onderhouden kamers dagelijks voorzien van schone lakens en handdoeken. Al met al was ik opgelucht toen mijn vakantie ten einde liep.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service9

Na een paar heerlijke weken in dit resort kunnen we concluderen dat de accommodatie wel wat gedateerd is en echt toe is aan renovatie, vooral de kamers en het zwembad. Het eten liet ook te wensen over met bijna dagelijks herhalingen en vaak lauwe gerechten, hoewel er 's ochtends verse omeletten en 's avonds vers bereide pasta was. Het personeel daarentegen verdient absoluut alle lof, hun service was ongeëvenaard! Ze staan altijd voor je klaar en niets is te veel gevraagd. De animatie was matig en voornamelijk gericht op Italiaans sprekende gasten. Als je voor all-inclusive gaat, dan is het verstandig om dat ter plaatse aan te schaffen, aangezien het €15 per dag kost inclusief alcohol. Voor kinderen was er helaas weinig te doen. Het is zeker aan te raden om het personeel regelmatig een fooi te geven, aangezien ze maar €90 per maand verdienen! Dit kan deuren voor je openen. Voor verdere informatie stuur ons een email. Volgend jaar komen we zeker terug, maar niet tijdens het hoogseizoen, dan is het veel te warm. - Raymond en Bianca

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Het personeel van dit hotel is uiterst vriendelijk en staat altijd paraat om te helpen. De accommodatie is netjes en goed onderhouden, maar zou wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Er zijn twee zeer schone zwembaden met voldoende ligstoelen beschikbaar. Het strand, dat eigenlijk op ongeveer 600 meter afstand ligt in plaats van 300 meter zoals vermeld in de folders, is vrij klein en niet bijzonder indrukwekkend. De locatie van het hotel is echter perfect, aangezien je gemakkelijk naar het centrum kunt wandelen. Het eten, zoals anderen ook al hebben opgemerkt, is niet het sterkste punt van dit hotel, vooral omdat het elke dag hetzelfde is. Desalniettemin zijn de desserts absoluut een aanrader, met meer dan 10 verschillende soorten taart om uit te kiezen! Gelukkig hebben wij, net als anderen hebben gemeld, geen last gehad van de Russische gasten tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service9

Op 15 mei 2009 keerden we terug naar een heerlijk rustige plek. Gelukkig hebben we helemaal geen hinder ondervonden van de andere gasten in het hotel en was iedereen beleefd. We hadden goed contact met het vriendelijke personeel. Maar eh, die muggen... Die waren toch wel behoorlijk vervelend. Vooral op de eerste dag hebben ze me flink te grazen genomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Onze kinderen hebben een fantastische tijd gehad. Er werd goed voor hen gezorgd met puzzels, grappen en zelfs een prachtig gedekte tafel in het restaurant. Elke dag werden we verrast met heerlijke verse gerechten, variërend van pasta tot vis, barbecue, pizza, rijst, groenten, fruit en verrukkelijke desserts. Hoewel onze kamer ruim en mooi was, was de badkamer wel wat verouderd. Gelukkig waren ze bezig met renovaties, dus de volgende keer zal het nog mooier zijn. We hebben niets gemerkt van de werkzaamheden. Het ene zwembad was wat ouder maar toch heerlijk ruim. Soms was de muziek van de Italiaanse animatie wat luid, maar zij deden enorm hun best om ook de Nederlandse kinderen te vermaken. Bij het kleinere, nieuwere zwembad was geen animatie. Er was een shuttlebus naar het strand, maar het was ook te belopen in 10-15 minuten. Het strand was druk in de ochtend en rustig in de middag. Ideaal om te snorkelen. Wij kijken er nu al naar uit om terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Het pakket dat wordt aangeboden als all-inclusive omvat slechts water, frisdrank en oploskoffie, geen espresso inbegrepen. Dit staat in schril contrast met wat ik verwacht van een all-inclusive arrangement. Op maandag vond een BBQ plaats met amateurdansers en een buikdanseres van bedenkelijk niveau, waar ook nog eens €10 voor werd gevraagd (belachelijk, en dus ook niet inbegrepen). Het eten was echter lekker en gevarieerd, en het personeel was vriendelijk. Het is teleurstellend om te zien dat het toerisme in Naama Beach het koraal heeft aangetast, waardoor er weinig mooie vissen dicht bij het strand te vinden zijn. Voor duikliefhebbers kan ik het aanraden om vooraf online te boeken bij Divers International, dit scheelt aanzienlijk in kosten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad! We verbleven op basis van halfpension en waren enorm tevreden met onze kamer, het eten, het zwembad en de omgeving. Het enige minpuntje was het strand, dat vonden we nogal krap en er was veel luide muziek, wat soms ook bij het zwembad te horen was. Gelukkig mocht dat de pret niet drukken en kijken we al uit naar een volgend bezoek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Tussen 1 en 8 november 2011 verbleven mijn partner (29) en ik (24) in het Noria Resort, waar we hadden gekozen voor een all-inclusive arrangement. De locatie was ideaal, op slechts 5 minuten lopen van het levendige en gezellige Naama Bay. Het was handig dat er een pendelbus naar het strand reed, hoewel de wandeling ook goed te doen was. De kamers werden goed schoongemaakt en met een fooi werden ze zelfs mooi versierd. Helaas waren we niet te spreken over het eten. Het was ronduit slecht, zelfs de simpelste gerechten zoals spaghetti lieten te wensen over. We hebben hierover geklaagd. Het was ook jammer dat er geen eet- en drinkgelegenheid bij het strand was, terwijl veel andere all-inclusive hotels dit wel aanboden. In de bar binnen waren er slechts 2 medewerkers die traag werkten en voornamelijk de Russische gasten bedienden omdat zij voor alcohol betaalden. Bij het zwembad kwam het personeel dagelijks te laat en moest iedereen wachten. De snacks waren taai en niet te eten. Voor ons geen Noria Resort meer in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens een reis die we onlangs via een bingo arrangement hadden geboekt, belandden we in het Noria Resort, dat meestal een 4-sterren hotel of resort blijkt te zijn. Ik moet zeggen dat mijn eerdere ervaringen in Egypte, ook in een 4-sterren hotel, heel anders waren. Daar was er zeer gevarieerd eten, drinken met parapluutjes in glazen, wijn de hele dag door en gekoelde glazen, een essentiële toevoeging! Bij Noria kregen we alleen wijn bij de lunch en het avondeten, het eten was niet lekker en naar mijn idee werd er 3 dagen lang dezelfde kip geserveerd. Ik wil wel opmerken dat toen ik na 3 dagen klaagde over het eten (de kip lag hier al 3 dagen te 'vliegen'), de manager met een levende kip kwam en vroeg hoe laat we wilden eten. Speciaal voor ons werd de kip met frietjes bereid, en ook de wijn was de rest van de vakantie de hele dag door verkrijgbaar. Dus al met al, als je je uitspreekt, proberen ze hun best te doen om het goed te maken. Maar ik betwijfel of het de 4-sterren status waard is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Hotel Noria Resort in Sharm el Sheikh is zeker een aanrader. Het vriendelijke personeel en de ruime hotelkamers maken het verblijf aangenaam. Hoewel er wat meer variatie in het eten zou mogen zitten, is de kwaliteit prima. De ligging van het hotel is ideaal, op loopafstand van het centrum. Wees voorbereid op opdringerige verkopers in de buurt, maar dit hoort bij de levendigheid van de omgeving. Mijn tip: boek je excursies op het strand in plaats van bij de touroperator, dit scheelt aanzienlijk in kosten en wij hebben zo een geweldige excursie gehad. De handdoekenservice en kluisjes zijn gratis, en zowel bij het zwembad als op het strand zijn parasols en ligbedden kosteloos beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit prachtige hotel straalt luxe uit en heeft een indrukwekkende ambiance. Het personeel is ongelooflijk gastvrij en zal er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze beheersen de Engelse taal goed, wat de communicatie vergemakkelijkt. De kamers zijn stijlvol en adembenemend. De toewijding van het personeel om het resort tiptop in orde te houden, blijkt uit hun constante inzet gedurende de dag. Hygiëne staat hoog in het vaandel! Met maar liefst 2 prachtige zwembaden en een gratis shuttlebus die je naar het privéstrand brengt (op slechts 5 minuten rijden), is dit echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service1

Bij aankomst leek het hotel er op het eerste gezicht veelbelovend uit te zien. Echter, na ons verblijf van 8 dagen begonnen we ons aan verschillende zaken te storen: - Het zwembadwater was te koud om in te zwemmen, ondanks dat op de site stond vermeld dat het zwembad verwarmd zou zijn. - Het eten tijdens lunch en diner was elke dag hetzelfde, met weinig variatie en de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven. - De badkamer was uitgerust met een bad zonder kraan, waardoor we lauw water kregen en de waterstraal onregelmatig was. Tijdens het douchen stopte het water soms plotseling, om dan weer koud te worden en even later terug warm, enzovoort. - Het personeel, met uitzondering van de schoonmakers, was onvriendelijk. - Tot 23:00 uur werd er harde muziek gespeeld op het resort, hoewel er weinig gasten waren. - Het strand van het hotel was volgepropt met lelijke ligbedden en bevond zich op een onaantrekkelijk stukje strand, grenzend aan een drukbevaren stuk zee. - Ondanks dat het all-inclusive was, eindigde dit om 22:00 uur en op de dag van vertrek mochten we na 12:00 uur geen gebruik meer maken van de all-inclusive faciliteiten. Na veel reiservaring te hebben opgedaan, hebben we nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt wat betreft prijs-kwaliteitverhouding. Volgens ons zou dit hotel hooguit twee tot drie sterren waard zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Net terug van onze reis naar Sharm en we wilden graag delen hoe aangenaam verrast we waren door de vernieuwde kamers in Noria. Als trouwe bezoekers (drie keer per jaar), waren we blij om te ontdekken dat de kamers in blok 1 (1001 t/m 1014) helemaal opgeknapt waren. De restyling is echt geslaagd! De foto's van D.M. vd Rest laten goed zien hoe het vroeger was, maar geloof ons, de verbeteringen zijn fantastisch! Binnenkort worden ook de kamers van de 2000 en 3000 serie gerenoveerd, dus wij zijn nu al benieuwd naar het resultaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

De tweede keer verbleven in het Noria Resort met een halfpension arrangement. Slechts één keer gebruik gemaakt van het diner, omdat we meestal in Na'ama Bay aten, wat op loopafstand was en diverse eetgelegenheden bood. Overdag gedoken met Camel Dive en het lunchaanbod overgeslagen. Het grote zwembad beneden heeft wat renovatie nodig, maar het kleine zwembad boven was heerlijk en handig vlakbij onze kamer gelegen. Onze vlucht vertrok laat in de avond vanwege de overgang naar de wintertijd, waardoor we tegen een kleine vergoeding van 25 euro van een late check-out gebruik konden maken, wat zeker de moeite waard was. Helaas was de animatie en het programma in het resort voornamelijk gericht op Italiaanse en Russische gasten, wat ook gold voor veel van de aankondigingen en instructies, die niet echt internationaal georiënteerd waren. Gelukkig hebben we weinig overlast ervaren van de Russische gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring bij Noria was fantastisch! Het weer zat mee en de omgeving was prachtig. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben echt genoten van ons verblijf daar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Na het lezen van bepaalde reacties van mensen, schud ik verbijsterd mijn hoofd. Dit resort verdient echt een aanbeveling. De ligging is perfect, op loopafstand van Na'ama Bay en het strand. Als je echter geen zin hebt om 10 minuten te lopen naar het privéstrand, is er altijd nog de shuttlebus van het hotel. De kamers zijn comfortabel, met heerlijke bedden. De service was uitstekend, met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zelfs op onze vertrekdag mochten we tot 18.00 uur gebruik maken van onze kamer en genieten van alle all-inclusive faciliteiten. Er werd zelfs een lunchpakket aangeboden voor onderweg, omdat we om 18.00 uur naar het vliegveld vertrokken en niet meer konden dineren. Het eten was verrukkelijk en voor ieder wat wils. 's Ochtends werd er zelfs een eitje of omelet voor je gebakken. Alles was in overvloed aanwezig. Mensen die ontevreden zijn over dit resort kunnen beter thuisblijven, want hier valt echt niets op aan te merken. Ik heb al heel wat hotels bezocht en overal is wel iets te vinden, maar ik zal zeker terugkeren naar dit fantastische hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service4

Alle loftuitingen die ik lees over deze plek sluiten totaal niet aan bij mijn ervaring in 2009. Het personeel heeft geen Engels taalvaardigheid en lijkt enkel vriendelijk te zijn als er geld te halen valt of als ze er zelf beter van worden. Het valt op dat ze voortdurend flirten met je partner, ongeacht je relatiestatus. Ze schieten tekort in het professioneel aanpakken van problemen en maken constant fouten bij verzoeken. De kamers wemelen van ongedierte, waaronder kakkerlakken, en het eten is altijd opgewarmd en vaak bedorven. Het prijsbeleid is ronduit belachelijk, met prijzen tot wel vier keer hoger dan gangbaar voor toeristen. Het is een plek waar je letterlijk ziek van kunt worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

De bedden waren comfortabel en mooi opgemaakt, waardoor we heerlijk hebben geslapen. Het zwembad was buitengewoon schoon en het eten was verrukkelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9

Ons verblijf in Noria was aangenaam; het hotel was charmant en het personeel was uiterst vriendelijk. Echter, er was niet veel te doen in de omgeving. Het ontbijt was voortreffelijk, de lunch wat minder en het avondeten was redelijk. Soms moesten we bij andere gasten aan tafel zitten vanwege een tekort aan tafels. Het eten werd koud na 8 uur, maar gelukkig stond er een kok bij het buffet die heerlijke macaroni/spaghetti voor je klaarmaakte naar wens.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Ik raad het Noria Resort zeker aan, vooral voor gasten met halfpension. Het personeel is ontzettend vriendelijk en dol op kinderen, wat onze dochter van anderhalf jaar enorm waardeerde. Hoewel er niet veel activiteiten zijn voor kleine kinderen, was het eten redelijk goed. Vooral de verse pasta in het buffetrestaurant en de heerlijke kebabs bij het speciale restaurant vielen in de smaak. Ook de sandwiches bij de poolbar waren lekker en betaalbaar. Onze kamer bood een prachtig uitzicht. We overwegen zeker om terug te komen, maar dan liever niet meer in de zomermaanden, want het kan dan erg warm zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Een weekje er tussenuit, genieten van de zon en een heerlijk ontbijt. Het diner was misschien niet perfect, maar ach, het is vakantie! Ik had alle ruimte voor mezelf, geen opdringerige types zoals die keer in Hurghada. Het schijnt dat het nog beter is in november, dus ik ga zeker terug. Ik heb Eslam, de barman bij het zwembad, een fooi gegeven. Hij was zo attent, ik hoefde maar naar hem te kijken en hij kwam al met een drankje aan. Hij nam me zelfs mee naar een groothandel voor souvenirs in zijn vrije tijd, waardoor ik de drukte bij de gewone winkels kon vermijden. Een geweldige vakantie om even te ontsnappen aan het werk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Beste lezers, Onlangs zijn we teruggekeerd van ons verblijf in het Noria Resort, wat een fantastische week hebben wij daar gehad! Hoewel we hadden gekozen voor het All Inclusive arrangement, moesten we toch apart betalen voor alcoholische drankjes. Het eten was smakelijk, zij het ietwat eentonig met weinig variatie in dagelijkse gerechten. Het grote zwembad kan wel wat renovatie gebruiken en het strand vonden wij nogal drukbezocht, waardoor je amper ruimte had om te ontspannen. Gelukkig zijn ze bezig met het opknappen van de kamers; toen we een melding maakten van ons doorgezakte tweepersoonsbed, stond er de volgende dag al een gloednieuw bed voor ons klaar, wat een compliment waard is! Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Naama Bay is een gezellig stadje waar je naar hartenlust kunt winkelen, al is het wel verstandig om te onderhandelen over de prijzen en flink af te dingen. Wij kijken nu al uit naar een volgend bezoek volgend jaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het Noria Resort in Sharm el Sheikh overtrof onze verwachtingen! De kamers waren onberispelijk schoon en het personeel was uiterst vriendelijk. Hoewel het eten niet helemaal onze smaak was, vonden we op de boulevard geweldige eetgelegenheden zoals Pompodoro en een Chinese restaurant waar we heerlijk konden dineren voor een betaalbare prijs. Zeker een plek om terug te keren, vooral voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Noria Resort heeft een strategische ligging dichtbij het bruisende uitgaansgebied van Naama Bay, wat zeker een aanrader is! Het resort beschikt over een privéstrand van een prima grootte, compleet met een bar en ligstoelen. Hoewel het strand niet direct bij het resort ligt, is het gemakkelijk bereikbaar met een gratis pendelbusje met airconditioning. Op loopafstand is er ook een openbaar strand, wat wat smaller is en ongeveer 8 minuten lopen (in de hitte) vanaf Noria ligt. De kamers van het resort zijn ruim en worden dagelijks goed schoongemaakt. Er zijn twee zwembaden aanwezig, waarvan degene achterin het mooist is. Het grillrestaurant serveert geweldige pizza's en het personeel is oprecht vriendelijk. In de lobby kun je heerlijke sandwiches bestellen. De prijs voor eten en drinken is betaalbaar. Tegen een kleine vergoeding is roomservice beschikbaar. Het buffeteten is hier en daar wat eentonig en soms smaakloos, maar in Naama Bay is er een overvloed aan eetgelegenheden, variërend van fastfood tot Japans, Italiaans en Chinees. Tip: als je gaat afdingen, begin dan met een eerste bod dat 50% lager ligt dan het eerste bod van de verkoper.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9

Een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit, al lijkt de reactie hieronder wat overdreven. De medewerkers zijn vriendelijk, al is de fotograaf wel wat irritant. We hebben alleen ontbeten en geluncht omdat het avondeten ons niet aansprak, maar smaken verschillen natuurlijk. Het personeel is erg behulpzaam en aardig. Het grote zwembad is wat verouderd, maar het kleinere zwembad is heerlijk. Bij temperaturen boven de 40 graden is het water moeilijk koel te houden. Het tekenen van bonnetjes voor drankjes is geen groot probleem, het hangt er maar net van af hoe je ermee omgaat. Ons verblijf was op basis van halfpension en al met al zeker een aanrader. Wij verbleven van 10-8 tot 17-8-2010.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd, met een ideale ligging op slechts een steenworp afstand van het bruisende centrum en een korte wandeling naar het strand. De kamers zijn kraakhelder en de service is uitstekend. Het personeel varieert van vriendelijk tot wat minder hartelijk, maar iedereen spreekt vloeiend Engels. Kortom, een echte aanrader waar absoluut niets op aan te merken valt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

In juni 2010 hebben wij een geweldige tijd gehad op deze locatie. De bungalows op het terrein bieden veel ruimte en zijn mooi en luxe ingericht. Ook zijn er twee schitterende zwembaden aanwezig om van te genieten. Een bakkerij op het terrein zorgt voor verse broodjes in de ochtend. Het is wel handig om een auto te huren, aangezien de locatie wat afgelegen ligt. Met de auto kun je gemakkelijk naar Sintra en de omgeving rijden om daar te genieten van prachtige kastelen met adembenemende tuinen, of van de mooie stranden in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Met een groep van 6 volwassenen hebben we een fantastische tijd beleefd in Noria Resort. Het eten was uiteraard anders dan wat we gewend zijn in Nederland, maar dat hoort erbij wanneer je in Egypte bent. Elke avond stonden er een variatie aan gerechten klaar, van rijst en salades tot vis, vlees en overheerlijke toetjes. Het personeel was ontzettend behulpzaam en we vroegen ons af wat sommige mensen eigenlijk verwachten. Wij hebben in elk geval ontzettend genoten van het diverse eten, de ruime kamers, de vriendelijkheid van het personeel, het warme zwembad, een ontspannende massage, het heerlijke weer en zelfs een kleine regenbui in januari. Wat ons betreft was de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Het enige minpuntje was dat het glaasje wijn alleen tijdens de maaltijden inclusief was, maar daar konden we wel mee leven. Kortom, een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10

Na een fantastisch verblijf van 2 weken bij Noria zijn we vannacht teruggekeerd. De service was uitstekend en het personeel stond altijd voor ons klaar, zelfs zonder dat we fooi gaven. Helaas liet het eten soms te wensen over, vaak koud en eentonig. Onze kamer was ruim, maar de badkamer liet nogal te wensen over. Het strand was niet direct naast de deur en overdag te warm om naartoe te lopen, daarom maakten we gebruik van het busje. Het strand zelf stelde ons teleur, het was druk en klein. Er waren veel verkopers en masseurs die maar bleven aandringen, ondanks herhaaldelijk aangeven dat we niet geïnteresseerd waren. Gelukkig was het tweede zwembad waar we verbleven geweldig. Het eerste zwembad beneden was wat verouderd en kon wel een opknapbeurt gebruiken. Het personeel deed hun uiterste best, maar we hadden zo'n heerlijke tijd dat we geen behoefte hadden om van het zwembad gebruik te maken. Al met al hebben we genoten van ons verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Al met al was dit hotel zeker geen teleurstelling en bood het waar voor je geld (dankzij de betaalbare prijs). De klantenservice was naar behoren en eventuele problemen met de airconditioning werden adequaat opgelost. Het eten was van acceptabele kwaliteit en gelukkig geen last gehad van voedselvergiftiging. Als je op tijd bent, kun je genieten van warme maaltijden. Soms was er wat lawaai van de muziek bij het zwembad of entertainment, maar als je je dagen vooral vult met duikavonturen, zal je daar geen hinder van ondervinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10

Van 10 tot 17 februari 2012 verbleven wij in kamer 5007 van dit hotel. Het was een prachtige ervaring, met mooie en ruime kamers, hoewel de badkamers wat vernieuwing konden gebruiken. De zwembaden waren helaas nog te koud, maar het zeewater was verrassend warm. Gelukkig lag het strand op loopafstand en was ruim genoeg. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ook al waren er niet veel andere gasten. Dit zal vast met het seizoen te maken hebben. Het eten was altijd een punt van discussie, maar wij hebben wel verbeteringen gezien. Soms leken bepaalde ingrediënten wel erg vaak terug te komen in verschillende gerechten, misschien kunnen ze wat minder inkopen? De desserts waren daarentegen perfect. Het all-inclusive pakket voldeed volledig aan onze verwachtingen. Op de dag van vertrek mochten we zelfs gratis langer van onze kamer gebruikmaken, wat een service! Al met al kijken we uit naar ons volgende verblijf in Noria. Het was een fijne ervaring en we zullen zeker terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Samen met ons andere echtpaar van boven de 50, hebben we een week doorgebracht in Noria vanaf 13 mei. De locatie ten opzichte van het uitgaans- en winkelgebied was perfect, op slechts 300 meter afstand. De kamers waren ruim en de bedden waren comfortabel. De hygiëne was redelijk en het resort was ruim opgezet. Er waren maar heel weinig andere gasten, misschien zo'n 50, waardoor we het hele zwembad voor onszelf hadden. Het personeel was zeer attent en vriendelijk. Wat betreft het eten, vond ik het persoonlijk niet geweldig. Het was een raadsel waar de buikklachten vandaan kwamen, aangezien alle 15 Nederlanders die op deze vakantie waren last hadden van diarree. Het strand was snel te bereiken, op 10 minuten lopen of met de pendelbus van het hotel. Het snorkelwater was prachtig met veel te zien. Wat betreft de verkoopstrategieën van de lokale winkeliers, daar moet je op je eigen manier mee omgaan. Dit was mijn eerste keer in Egypte, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar de volgende keer denk ik dat ik een hotel met een ster meer zou kiezen, bij voorkeur in Naama Bay. Naar mijn mening verdient dit hotel geen 4 sterren. Michel Schoenmaker, hopelijk is alles goed met jou?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3

Het eten was koud en eentonig, ondanks dat we hierover hebben geklaagd bij de manager, verbeterde de situatie niet. Bovendien zijn we allebei ziek geworden na thuiskomst, vermoedelijk door een virusinfectie aan de darmen. Het all inclusive concept had drie verschillende opties: gratis frisdranken, lokale alcoholische dranken en internationale dranken waarvoor bijbetaald moest worden. Na elk drankje moest je een briefje ondertekenen met je kamernummer, wat vrij vervelend was en het leek alsof ze je in de gaten hielden. Het resort had twee zwembaden, waarvan het onderste veel te warm was en in het bovenste zwembad was de bar gesloten. De sfeer was niet bepaald levendig, eerder doods; het personeel staarde constant naar vrouwen en leek hen bijna uit te kleden met hun ogen. Zowel de fotograaf als de manager gedroegen zich ongepast; de manager kwam zelfs zonder aankondiging onze kamer binnen om mijn aandacht af te leiden en contact te proberen leggen met mijn 21-jarige dochter, een ronduit ongemakkelijke situatie. Al met al was onze ervaring zeer teleurstellend en zeker niet wat je van een 4-sterren resort zou verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het verblijf in het hotel was geweldig, de kamers waren brandschoon en het personeel stond altijd voor ons klaar, vooral als er iets extra's werd gegeven als blijk van waardering. Hoewel het eten in het hotel soms eentonig was, konden we voor een klein bedrag heerlijk dineren op de boulevard, bijvoorbeeld bij Pompodoro of bij de Aziatische restaurants waar je waar krijgt voor je geld. Het was een fantastische ervaring voor onze drie gezinnen met kinderen en we zouden graag nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

De accommodatie biedt comfortabele kamers die dagelijks goed schoongemaakt worden. De airconditioning werkt prima, maar helaas alleen wanneer je een sleutelkaart gebruikt; zonder kaart geen verkoeling. De douche heeft overvloedig warm water en het ruime bed zorgt voor een goede nachtrust. Het personeel is vriendelijk en hardwerkend, zelfs zonder fooi. Met een kleine fooi worden zelfs elke dag ligbedjes gereserveerd met een handdoek. De ligbedden zijn comfortabel, maar het zwemwater is koud, schoon en verfrissend. Helaas zijn alle drankjes in wegwerpbekers. Het hotelstrand stelt teleur, maar er zijn mogelijkheden om te duiken of te snorkelen in de buurt. Het eten op het resort is prima, met lekker brood, verschillende eiergerechten en heerlijke yoghurt. De receptie is vriendelijk en in Naama Bay kunnen de verkopers aan het begin opdringerig zijn, maar verderop wordt het rustiger. 's Avonds is een vestje aan te raden, aangezien het dan frisser wordt. Over het algemeen een aangenaam verblijf met enkele kleine minpunten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Net terug van een prachtige vakantie in Egypte en we hebben echt genoten. Het volk is ontzettend vriendelijk en het hotel ligt perfect. Slechts 5 minuten lopen naar het levendige centrum van Naama Bay en met een korte busrit van 10 minuten ben je al op het strand. Het hotel voorziet je van een handig schema met bustijden, waardoor je altijd op tijd bij de halte bent en rechtstreeks naar het strand wordt gebracht. Het personeel is zeer attent en behulpzaam, de kamers zijn ruim en brandschoon. Een klein minpuntje was de wisselende watertemperatuur van de douche, maar verder was alles geweldig. Het eten was ook goed, hoewel we nog wel eens buiten de deur zijn gaan eten, aangezien er veel diverse eetgelegenheden in de buurt zijn, variërend van Mexicaans en sushi tot Libanees. Het buffet in het hotel bood echter genoeg variatie. Een tip: als je excursies zoals snorkelen of een jeepsafari wilt boeken, doe dit dan op het strand voor een betere prijs. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: september 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het hotel heeft een super mooi uitzicht. Het is redelijk betaalbaar. Het is geschikt voor kinderen en volwassenen. Het eten werd goed verzorgd, alleen vond ik het niet super veel variatie. Wat is miste was echt Egyptisch eten. Het was heel leuk om mensen uit het land te leren kennen. Mensen van het hotel spraken goed engels.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Leuke hotel, lekker eten. Je kan op verschillende plekken zwemmen en winkelen, ligt dicht bij andere hotels dus je kan daar ook langs. in het hotel zit ook een supermarkt en kledingwinkel. er is ook een sportschool en spa/sauna.

Melden


Reisperiode: augustus 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

zeer leuk en gezellig hotel waar je heel goed kan eten. mensen zijn er erg vriendelijke en alles is netjes en schoon. Hotel heeft mooie zwembaden

Melden


Reisperiode: februari 2017

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

was heel gezzelig mooie plek leuk week gehad moet je echt proberen gewoon met ze alle ff weg kan niks mis mee zijn toch dus boek nu en geniet ervan

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl