ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Passage Heliopolis & Casino

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een sereen en goed voorzien hotel op een rustige locatie. Gasten mogen in badkleding het zwembad betreden. Bij aankomst wordt er slechts een half flesje water verstrekt, dus het is aan te raden om extra water mee te nemen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. De luchthavenshuttle is betrouwbaar en punctueel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers waren ontzettend smerig en roken niet fris. Ondanks dat we dit gemeld hadden, duurde het lang voordat er een oplossing werd geboden. Uiteindelijk kregen we een betere kamer aangeboden na een wachttijd van 4 uur. Het personeel was niet erg hulpvaardig en kon wel wat vriendelijker zijn. Al met al vonden we dat de verhouding tussen prijs en kwaliteit niet in balans was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel liet te wensen over wat betreft vriendelijkheid en gastvrijheid. Bovendien liet de staat van de kamers op de eerste verdieping ernstig te wensen over. Er hing een muffe geur van schimmel en het tapijt was ernstig vervuild. Dit hotel zal ik niet opnieuw bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als je een overnachting nodig hebt bij de luchthaven, is het beter om een ander hotel te zoeken dan deze. Mijn ervaring was teleurstellend. Het inchecken duurde veel te lang en mijn kamersleutel werd zonder reden twee keer geblokkeerd. Het personeel leek totaal niet geïnteresseerd. De kamer was verouderd en de badkamer was dringend aan renovatie toe. Bovendien was het lawaai op de gangen erg storend. Al met al was mijn verblijf in dit hotel een regelrechte teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Door een geannuleerde vlucht kreeg ik een voucher voor dit hotel, wat mij uiteindelijk meer hoofdpijn bezorgde dan rust. De incheckprocedure duurde bijna een eeuwigheid en eenmaal aangekomen bij mijn kamer moest ik zelf de weg vinden. Gelukkig was het personeel in het restaurant vriendelijk, hoewel de staat van de badkamer te wensen overliet met al gebruikte toiletartikelen. Te moe om te klagen, werd ik vervolgens veel te vroeg gewekt door de wekkerdienst, waardoor ik uren te vroeg op de luchthaven belandde. Het enige lichtpuntje was de weelderige tuin van het hotel, maar ik betwijfel of niet-voucher gasten betere behandeling krijgen. Het was een teleurstellende ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl