ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Margrit

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service7

De ontvangst was warm en gastvrij, met aandacht voor elk detail. De kamers straalden een kalme eenvoud uit en waren keurig verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel is absoluut een aanrader vanwege de geweldige locatie en de uitstekende voorzieningen. De kamer was brandschoon en had een ruim tweepersoonsbed, een moderne badkamer en alle benodigdheden zoals een tv en een minibar. Wat het nog beter maakte, waren de verrassend lage prijzen. Zo betaalde ik slechts €1 voor een flesje appelsap uit de minibar. Het ontbijt was ook van goede kwaliteit. Het enige minpuntje was misschien de ietwat gedateerde inrichting van het hotel, maar dat deed uiteindelijk geen afbreuk aan mijn comfortabele verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

De accommodatie, hoewel het niet echt een "hotel" genoemd kan worden, heeft een gunstige ligging ten opzichte van het stadscentrum met goede verbindingen met het openbaar vervoer. Het interieur van de accommodatie is echter verouderd en doet verwaarloosd aan. Een opvallend item is de 100 jaar oude "ijzeren" lift. Het ontbijt was eenvoudig maar bevredigend, en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was gevuld met wat oudere meubels: een kapotte stoel, een oude kast die niet goed sloot, onafgedekte elektrische stopcontacten, losse snoeren en verlengsnoeren en een kapotte afstandsbediening van een erg kleine televisie. De badkamer was verouderd met tegels die van de muur afvielen, maar er was wel een poging gedaan om het aantrekkelijker te maken door een krachtige douchekop te installeren die de hele cabine vult, waardoor je verstrikt raakt in het douchegordijn. Al met al zou ik niet opnieuw voor deze accommodatie kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10

De hotelkamer heeft een klassieke uitstraling, alhoewel een beetje gedateerd. Desondanks was het wel keurig schoon. Het ontbijtbuffet was echt geweldig, zeker voor een hotel met twee sterren. De locatie is goed bereikbaar met zowel de metro als de bus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

De locatie van dit hotel is gewoonweg fantastisch, de kamers zijn eenvoudig maar uiterst schoon, de bedden liggen heerlijk en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5

Dit hotel is eenvoudig en praktisch, met leuke kenmerken zoals de ouderwetse lift en de typisch Duitse inrichting. Tijdens ons verblijf waren er helaas hete dagen en hebben we de afwezigheid van airconditioning gemist. Hoewel de ramen open konden, was er veel lawaai te horen van de zijstraat bij de Ku'dam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging2
  • Service9

Mijn algehele ervaring met dit hotel was gemiddeld; de uitstraling ervan was verrassend, met een hint van nostalgie die me aan een andere tijd deed denken. Bij binnenkomst viel meteen de retro lift op die je naar de receptie bracht. De locatie van het hotel ten opzichte van het stadscentrum vond ik wat twijfelachtig. Hoewel het dicht bij de Kurfürstendamm lag, beschouwde ik dit niet als het bruisende hart van Berlijn. Gelukkig bood de nabijgelegen metro uitkomst om naar het echte centrum te reizen. Wat betreft de service was ik redelijk tevreden en het ontbijtbuffet was prima met voldoende keuzes voor iedereen. Mijn kamer, nummer 403 op de vierde verdieping, had een interessante retro uitstraling met behang aan de muren en een luid krakend tweepersoonsbed. Zowel de vloer als de muren leken erg gehorig, wat mijn verblijf minder aangenaam maakte. Hoewel de kamer elke dag werd schoongemaakt, zou ik niet snel terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service3

De hotelkamer was compact, maar wel netjes. Mijn punt van kritiek is met name het bed: een divan met een dun 6cm schuimrubberen dek en een harde plank eronder, in plaats van een matras. Het laken lag los op het bed en kon niet ingestopt worden. Na de eerste nacht heb ik gevraagd om een ander bed, wat niet mogelijk was. Vervolgens heb ik om een extra dekbed gevraagd om daarop te gaan liggen, maar kreeg slechts een deken. Ik heb deze dubbel onder het laken gelegd, wat iets hielp. Waarom bezuinigen op een goed bed als je toch een toeslag betaalt voor een eenpersoonskamer? De tweepersoonskamers hadden boxsprings met dikke matrassen, wat er veel beter uitzag. Het slechte slapen heeft helaas mijn ervaring als toerist wat aangetast, maar Berlijn zelf was geweldig. Met vriendelijke groet, Yem van de Berg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service1

De ligging van het hotel is wat afgelegen van de populaire bezienswaardigheden. Hoewel de kamers een verouderde uitstraling hebben, zijn ze wel keurig en goed onderhouden. Helaas liet het personeel te wensen over, met een onvriendelijke houding en weinig behulpzaamheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Tijdens ons verblijf in Berlijn hebben mijn dochter en ik genoten van een paar heerlijke dagen in hotel Margrit. Hoewel we voornamelijk gebruik maakten van de faciliteiten om te rusten, te ontspannen en te genieten van een smakelijk ontbijt voordat we de stad gingen verkennen. We zullen dit hotel absoluut aanraden aan onze familie, vrienden en kennissen vanwege de geweldige ervaring die we hebben gehad.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl