ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Belvedere

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een pareltje! Het eten is voortreffelijk en de kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het zwembad is prachtig en alles is makkelijk te bereiken te voet, dus je zit niet ver van het centrum vandaan. Het enige minpuntje is dat het personeel alleen Spaans spreekt en geen Engels, wat wel handig zou zijn. Een korte taalcursus voor hen zou geen overbodige luxe zijn. Desondanks hebben we een geweldige vakantie gehad en komen we zeker nog eens terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel heeft een charmante uitstraling, hoewel het enigszins gedateerd is, was het toch heel schoon en netjes. Helaas liet het Wellness gedeelte te wensen over, dus hebben we er geen gebruik van gemaakt. Gelukkig was het buffet heerlijk gevarieerd en werd regelmatig bijgevuld. De kamers waren keurig, al konden ze wel een opfrisbeurt gebruiken. De ligging van het hotel is ideaal ten opzichte van de stranden en het bruisende uitgaansleven. Het animatieteam was absoluut geweldig en verdient een groot applaus!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

We hebben echt genoten van ons verblijf in dit prachtige hotel. De kamer was keurig en bood genoeg ruimte voor ons gezin van vier. De animatie was ook fantastisch, echt top! Helaas sprak het personeel geen Engels, wat wel een minpuntje was. Het eten was redelijk en gelukkig altijd warm. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekeerd van ons verblijf in het hotel en we zijn er helemaal weg van. De kamers waren prachtig en ruim, en het eten was van goede kwaliteit. De medewerkers van het hotel waren ook erg vriendelijk. Het was makkelijk om naar het strand te lopen en Salou zelf is ook erg leuk. Het enige minpuntje was dat bijna niemand Engels sprak en het personeel in de winkeltjes nogal humeurig was. Gelukkig hebben we een zeer vriendelijke Engelse dame ontmoet bij O'Briens/Titanic, schuin tegenover het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is werkelijk geweldig, met een uitstekende service en vriendelijk personeel. Het zwembad is fantastisch en wordt goed onderhouden. De kamers zijn schoon en goed verzorgd, met als kers op de taart de heerlijke airconditioning. We hebben hier 7 dagen doorgebracht en komen volgend jaar zeker weer terug. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is altijd onze topkeuze geweest, en we zijn hier al zeker zes keer geweest. Telkens als we terugkijken op ons verblijf, kunnen we niet wachten om weer te boeken. Normaal gesproken kiezen we voor een verblijf van tien dagen in mei, maar stiekem zouden we wel vaker willen gaan! Salou heeft gewoon iets magisch waardoor we blijven terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons gezin van twee volwassenen en twee kinderen (10 en 9 jaar oud) heeft een geweldig verblijf van 17 dagen gehad in dit prachtige hotel! De prijs-kwaliteitverhouding overtrof al onze verwachtingen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het animatieteam deed enorm zijn best om zowel volwassenen als kinderen te vermaken met gevarieerde activiteiten. Hoewel er weinig Engels werd gesproken (behalve door de vriendelijke heer in het restaurant, die zelfs Nederlands sprak), was vriendelijkheid van beide kanten genoeg om elkaar te begrijpen. Het eten was voortreffelijk: dagelijks was er een ruime keuze aan gerechten in het buffet (inclusief een kinderbuffet) of vers bereide vlees/vis/pizza. Ook waren er regelmatig thema-avonden met extra lekkernijen. De kamers waren netjes, schoon en hoewel wat aan de kleine kant voor vier personen, was het prima te doen. Het zwembad was schoon, mooi en goed onderhouden. Wat ons betreft absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Het personeel is ontzettend gastvrij en de entertainment is gewoon top! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is er altijd iets te doen. De kamers zijn ruim en voorzien van moderne badkamers en heerlijke bedden. Het eten is gevarieerd en van hoge kwaliteit, met wekelijks een speciaal feestmaal om van te genieten. Onvergetelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel was perfect voor gezinnen met kinderen, en het eten was gevarieerd en van hoge kwaliteit. Het personeel was vriendelijk en de animatie was leuk voor jong en oud. De kamers waren keurig verzorgd, waardoor onze vakantie echt geslaagd was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

We verbleven in de periode van 10 tot 21 oktober 2010 en genoten van heerlijk eten, leuke animatie en vriendelijk personeel. De kelners in de bar waren fantastisch en we zouden zeker graag nog eens terugkomen voor de geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Alles was prima in orde tijdens ons verblijf: de locatie was prima, het eten was lekker genoeg, de service was acceptabel en de prijs-kwaliteitverhouding was redelijk. Wel zijn er iets verderop luxere (en duurdere) hotels te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

We denken met plezier terug aan ons verblijf. Hoewel onze airconditioning wat haperde, hoefden we alleen maar langs de receptie te gaan en het probleem was meteen verholpen. Het eten was verrukkelijk, de locatie ideaal en de animatie top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Hotel Belvedere is absoluut een aanrader! De gratis Wi-Fi is handig, zolang je het wachtwoord bij de receptie hebt gekregen. Het eten, vooral het showcooking, is fantastisch en de pizza-hoek biedt een leuke afwisseling. De locatie is ideaal, op loopafstand van de boulevard en pretpark Port Aventura, en er zijn supermarktjes in de buurt. De kamers zijn comfortabel met ruime badkamers en grote bedden. Hoewel het hotel zelf niet veel entertainment biedt, konden we toch genieten van de animatie van het hotel aan de overkant vanaf ons balkon, wat niet storend was omdat het meestal rond 10 uur eindigde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft wel wat nostalgie, maar dat voegt juist charme toe. Het eten is echt verrukkelijk en er is genoeg variatie. De bedden zijn van topkwaliteit, dus we zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Bij Belvedere krijg je absoluut waar voor je geld. De kamers zijn ruim en comfortabel, elke dag frisse handdoeken en een schone kamer. Het eten is van goede kwaliteit. We zijn al jaren trouwe gasten van dit hotel en genieten telkens weer van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een pareltje - elke avond is er wel iets leuks te doen, vooral voor de jongere gasten. Het eten is een feest met zoveel keuzemogelijkheden en regelmatig thema-avonden waardoor het altijd verrassend blijft. Het enige minpuntje is dat het personeel, vooral in het restaurant, weinig Engels spreekt. Maar de zwembaden en kamers zijn top-notch en goed onderhouden. Je krijgt wat je er zelf van maakt - dus geniet ervan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit fantastische hotel biedt ruime kamers met comfortabele kingsize bedden, dagelijks vermakelijk entertainment en heerlijke culinaire opties voor ieders smaak. Wij kijken er absoluut naar uit om hier weer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Op 15 juli zijn wij voor twee weken lang in dit hotel verbleven. Het eten was redelijk, maar de variatie liet snel te wensen over. De broodjes bij het ontbijt waren onaangenaam hard, maar het galadiner maakte veel goed. Het hotel bood leuke animatie voor zowel kinderen als volwassenen. De kamers waren schoon, maar duidelijk gedateerd en zouden wel wat opknapwerk kunnen gebruiken. Ondanks dat is de prijs-kwaliteitverhouding zeker in orde. Het enige nadeel was de overvloed aan Russische toeristen in Salou die zich nogal onbeschoft gedroegen, vooral de alleenreizende dames.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb echt genoten van mijn verblijf in dit hotel. Het eten was fantastisch met veel variatie elke dag. Het zwembad was heerlijk, maar er mochten wel wat meer parasols zijn. Het animatieteam was geweldig en zorgde voor veel vermaak. De kamers waren goed onderhouden, alleen het personeel in het restaurant mocht wel wat vriendelijker zijn. Ik kom volgend jaar zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We verbleven 10 dagen in dit hotel en het was een positieve ervaring. Er wordt veel aangeboden voor alle gasten, de animatie was fantastisch. Het eten bood veel variatie, al mochten de medewerkers wel wat vrolijker zijn. Gelukkig hebben we twee uitzonderingen gezien die straalden en vrolijk waren. De service was ook snel; toen onze douchedeur kapot was, werd deze binnen 5 minuten vervangen. De kamers hadden comfortabele bedden waar we goed op hebben geslapen. We hadden twee kamers voor 5 personen die niet ver van elkaar verwijderd waren. Bij de buitenbar was de service ook uitstekend, vooral dankzij Tony en een andere medewerker die op hem leek. We zullen zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is absoluut een aanrader! Op slechts een korte wandeling van 5-10 minuten van de boulevard vind je hier uitstekende service en vermakelijke animatie, speciaal voor de kinderen. Het team van drie dames zorgde voor geweldige entertainment. Het eten was heerlijk en divers. De kamers werden dagelijks grondig schoongemaakt, zelfs de ramen op het balkon werden niet overgeslagen. Het personeel in het restaurant leek misschien wat afstandelijk, maar dat is wellicht gewoon de Spaanse stijl. We hebben hier een fantastische vakantie gehad en komen volgend jaar zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Hotel Belverdere in Salou is een fantastische accommodatie die voor zowel jong als oud geschikt is. Na ons tweede verblijf dit jaar weten we nu al dat we volgend jaar weer terug willen. Het eten is van goede kwaliteit en de kamers worden uitstekend schoongehouden. Het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij, vooral in het restaurant. Er is genoeg te doen voor kinderen en de animatie is van hoge kwaliteit. De shows in het hotel waren prachtig en hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Onze ervaring in Belvedere van 21 tot 29 augustus was over het algemeen positief, maar er waren wel een paar kleine minpuntjes. Zo waren er te weinig parasols bij het zwembad en waren niet alle ligbedden in goede staat. Het brood bij het ontbijt was soms wat aan de harde kant, maar gelukkig was er genoeg keuze aan ander eten. We verbleven daar met onze driejarige drieling en onze vijfjarige dochter, en zij hebben absoluut genoten van de vakantie! De animatie was geweldig en het avondprogramma was ook prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische ervaring! Alles was perfect in orde: heerlijk eten, comfortabele bedden. Hier had ik echt niets tekort! En een extra pluim voor de dames van het animatieteam!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is uitstekend. Het menu biedt een gevarieerde selectie die voldoet aan verschillende smaken. De ambiance in het hotel is aangenaam en het is slechts een korte wandeling van 10 minuten naar het centrum. Kortom, een uitstekende keuze voor een verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ons bezoek aan dit hotel was niet zomaar één keer, maar al drie keer! Telkens op verschillende momenten van het jaar en telkens werden we verbaasd door de geweldige ervaring die dit hotel biedt. Elke gast wordt met zorg behandeld, ongeacht leeftijd, fysieke beperkingen, persoonlijke voorkeuren of interesses. Het hotel heeft werkelijk alles wat je maar kunt wensen voor een heerlijke vakantie. Elke dag worden er door een fantastisch animatieteam activiteiten georganiseerd. Je bent niet verplicht om deel te nemen, maar ze weten het zo aanlokkelijk te maken dat je bijna niet kunt weerstaan! Er is een Spa beschikbaar, het eten is heerlijk en het personeel is top! De kamers zijn ruim, de badkamers zijn prachtig (inclusief voorzieningen voor mensen met een handicap) en alles wordt uitzonderlijk goed schoon gehouden. Het hotel hanteert als motto: respect voor elke gast!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is absoluut fantastisch! We hebben al jarenlang met touroperator gereisd en verbleven in Hotel Belvedere bij Villa Romana (die dezelfde eigenaar heeft en voordeliger is voor groepen van vier). Vorig jaar, in 2011, hebben we weer leuke mensen ontmoet, zoals de Jipsy mama family, en we gaan dit jaar zeker terug. Als je met kinderen reist en op zoek bent naar een betaalbare vakantie met goed eten, slapen en service, dan is dit hotel perfect voor gezinnen! Een aanrader is om te boeken bij touroperator voor een zorgeloze reis. We hebben al verschillende hotels in Salou uitgeprobeerd, maar voor deze prijs kun je net zo goed niet thuisblijven! Mocht het niet bevallen, dan kun je altijd eenvoudig van hotel wisselen. Er is genoeg te doen in Salou, zoals PortAventura en een bezoekje aan El Caribe, een ander prachtig hotel van PortAventura. Salou, we komen eraan! Tot snel, Belvedere! Juli 2012.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

De bedden waren zo hard als bakstenen en er waren maar drie stoelen voor vier personen. Het eten was repetitief en bleef vaak dagenlang hetzelfde. Ik heb drie dagen achter elkaar snijbonen moeten eten. Het eten was lauw en vaak te gaar. Ik was woedend toen ze ons gekookte drumsticks serveerden. Bovendien zagen we zelfs een kakkerlak in de eetzaal. In de spa moesten vrouwen verplicht een badmuts op, terwijl mannen met lang haar gewoon mochten zwemmen. Dit voelde als oneerlijk en discriminerend aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit jaar zijn we met mijn zoon en 9-jarige kleinzoon voor het eerst naar hotel Belvedere geweest. Bij aankomst kregen we meteen de sleutel van onze kamer, wat meteen zorgde voor een goed begin van onze trip. Nadat we ons hadden opgefrist en uitgepakt, gingen we naar het zwembad om daar koffie te drinken. Het fijne was dat er in tegenstelling tot andere hotels in deze periode wel animatie was voor de kinderen. Animatieteam Jerson, Nuna en Anna waren geweldig en wisten zowel jong als oud te vermaken. Onze kamer was ruim en comfortabel voor drie personen, met brede bedden. De kamers werden elke dag grondig schoongemaakt. Het eten was over het algemeen hetzelfde, maar er was genoeg variatie om toch lekker te kunnen eten. De prijs-kwaliteitverhouding was zeker in orde. Een puntje ter verbetering zou kunnen zijn dat er meer afwisseling komt in bijvoorbeeld aardappelgerechten. Wij zijn van plan om volgend jaar zeker weer terug te keren naar dit hotel, waarschijnlijk in de meivakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ik ben nu al twee keer in dit hotel geweest en ik moet zeggen dat het personeel echt heel vriendelijk is. Het animatieteam verdient zeker een pluim, ze zijn geweldig! Het eten was ook top, voor ieder wat wils. Mensen die altijd wat te klagen hebben zul je altijd houden, maar er was elke dag keuze uit vlees, vis, kip en verschillende groenten. En niet te vergeten: heerlijke toetjes! Ik zou hier zeker weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

In de eetzaal kwamen we verrassend goed gekruide kakkerlakken tegen - een onverwachte traktatie! Dit hotel is echt top voor ons. Het eten is voortreffelijk, alles is brandschoon en het personeel is buitengewoon vriendelijk. Voor ons was dit het tweede jaar op rij en ik kan echt niets negatiefs zeggen over dit hotel. De kamers zijn misschien wat aan de krappe kant, maar eerlijk gezegd, hoe vaak ben je daar nou echt? Bovendien zijn de bedden geweldig - comfortabele XL boxsprings waar je heerlijk op slaapt. Het enige minpunt is dat de prijs niet helemaal overeenkomt met de kwaliteit. Als de kamers wat ruimer waren, zou dit hotel zeker vier sterren verdienen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastisch verblijf hebben wij gehad in dit hotel! De locatie kan niet beter: dicht bij het centrum, op slechts tien minuten van het strand en de boulevard, en binnen een kwartier bij Port Aventura. Gelukkig hebben we totaal geen last gehad van geluidsoverlast 's nachts. Het eten was voortreffelijk, met uitgebreide en gevarieerde buffetten waar je onbeperkt van kon genieten. Het zwembad was ruim genoeg en er waren genoeg plekken om te zitten of te liggen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het animatieteam zorgde voor veel enthousiasme, wat het ook voor oudere gasten zeer vermakelijk maakte. Er was genoeg te doen, met regelmatige busverbindingen langs de boulevard naar steden als Tarragona of Reus, en een treinstation op slechts 20 minuten lopen met een directe verbinding naar Barcelona. Kortom, een geweldig hotel dat ik iedereen zou aanraden. Mocht ik weer naar Salou gaan, dan is de kans groot dat ik hier weer zal verblijven. Voor een betaalbare prijs krijg je hier een topverblijf. Vooral het eten, de locatie en de service verdienen zeker vier sterren in plaats van drie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is een pareltje! De kamers zijn uitstekend en brandschoon, en het eten is voortreffelijk met een ruime keuze aan heerlijke gerechten in het buffet. De prijs-kwaliteitverhouding is hier echt top.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ons derde bezoek aan Spanje was weer een succes, net als de vorige keren. Hotel Belvedere heeft zeker aan onze verwachtingen voldaan. Alles was prima in orde, maar het eten verdient een speciale vermelding, wat een smaak! Als je hierover klaagt, kun je beter thuisblijven, want dan ben je echt te veel verwend. Dank aan Hotel Belvedere en Solmar voor opnieuw een geweldige vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Vorig jaar verbleven we ook in dit hotel en het was een geweldige vakantie. Toen we dit jaar terugkeerden, overtrof het hotel zelfs onze verwachtingen van vorig jaar. Het personeel was ontzettend gastvrij, het eten was nog lekkerder dan voorheen en de animatie was absoluut top (zowel voor kinderen als volwassenen). Kortom, een echte aanrader voor iedereen. We waren er met onze twee kinderen van 7 en 10 jaar oud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel Belvedere is een absoluut pareltje. De kamers zijn comfortabel en brandschoon, en het eten is voortreffelijk met dagelijks een gevarieerd aanbod. Het personeel is uiterst vriendelijk en het animatieteam is ongeëvenaard - zowel jong als oud kunnen genieten van hun activiteiten. We willen het team dan ook veel lof toezwaaien en hopen van harte dat Nuna volgend jaar weer van de partij zal zijn voor de animatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit was mijn tweede keer in dit fantastische hotel en het heeft me opnieuw niet teleurgesteld. De kamers zijn schoon en ruim, de bedden zijn enorm en comfortabel, en het eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. De animatie begint 's ochtends om 10 uur en gaat door tot 's avonds laat, elke dag van de week. Overal in het hotel is er gratis wifi beschikbaar. Het personeel is vriendelijk, maar vooral Nuna en Jerson van het animatieteam verdienen een pluim. Ze hebben veel geduld met de kinderen en organiseren leuke activiteiten waar iedereen aan kan deelnemen, hoewel het niet verplicht is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

De afgelopen zomer hebben we met een groep vrienden een reis gemaakt naar Salou. We kozen voor dit hotel, dat net buiten het bruisende uitgaanscentrum van Salou ligt, omdat we niet per se feestvierders zijn. Het bleek een schot in de roos te zijn! Het personeel was ontzettend vriendelijk en positief, zelfs zonder dat we fooi gaven. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met leuke extra's zoals een chocoladefontein en suikerspin. Onze kamers waren schoon en de service was top (onze airco lekte, maar was binnen 5 minuten gerepareerd). Het hotel bevindt zich op loopafstand van het strand, de winkelstraat, het uitgaansgebied en Port Aventura. 's Avonds speelde er tot 12 uur muziek, maar daarna was het heerlijk rustig. Ook 's ochtends begon de muziek pas rond 10 uur. Het entertainmentteam deed zijn uiterste best en de kinderen waren dol op hen! Dit hotel is misschien niet ultraluxe, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Wij hebben niks gemist tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

In februari zijn mijn familie en ik naar Belvedere geweest voor een vakantie. We werden hartelijk ontvangen en onze kamer was al schoongemaakt toen we aankwamen, wat meteen zorgde voor een fijn begin. Het eten in het hotel was echt heerlijk! Er was een grote variëteit aan gerechten, dus er was voor ieder wat wils. Hoewel de zwembaden wat aan de koude kant waren, waren ze perfect om even snel af te koelen op een warme dag. De mogelijkheid om je eigen snacks zoals kipnuggets en hamburgers samen te stellen en de hele dag door onbeperkt te kunnen pakken, was echt een leuke extra service. De avondshows vielen me wel wat tegen, ze leken meer gericht te zijn op jonge kinderen en waren niet heel indrukwekkend. Het strand was wel wat verder weg, maar gelukkig was er een handige busverbinding die je gemakkelijk kon nemen - de bustijden waren te verkrijgen bij de receptie. Op slechts 5 minuten loopafstand was er ook een leuk winkelcentrum waar je gezellig kon rondstruinen. De markt was ook zeker de moeite waard, hoewel het wat verder weg lag en het aan te raden is om iets te nemen tegen eventuele wagenziekte vanwege de bochtige wegen. Het weer was geweldig en ik heb hier absoluut van genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is perfect voor gezinnen die op zoek zijn naar een betaalbare vakantie met de kinderen, zonder in te leveren op kwaliteit! Van 2011 tot 2013 zijn we hier geweest en we zijn zeker van plan om terug te keren. Het eten is fantastisch, het buffet is geweldig en als je er nog over klaagt, kun je net zo goed thuisblijven! De animatieteams doen hun uiterste best en zijn erg vriendelijk tegen de kinderen. Het personeel bij de receptie is super vriendelijk, inclusief eigenaar Pablo - zo'n gastvrijheid hebben we nog nooit meegemaakt in Salou! Zelfs de medewerker die helpt met de bagage is erg aardig en iedereen staat klaar om te helpen. De eetzaal ziet er prachtig uit, het buffet is top en het personeel blijft zelfs met 35 graden met een glimlach rondlopen - gewoon geweldig! De nabijheid van Portaventura is ook geweldig. Je bent binnen 10 minuten lopen op het strand en om de hoek is een supermarkt op nog geen 5 minuten afstand. Salou en Belvedere zijn gewoon geweldig, er valt zoveel over te vertellen. We hopen op 16 juli Jipsy Mama weer te zien, samen met Angeliek, Aart en Ashly! Bekijk onze foto's! Tot snel weer in Salou!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van een heerlijke meivakantie in hotel Belvedere in Salou! Dit keer waren niet alleen mijn tienjarige kleinzoon, maar ook mijn dochter, haar negen maanden oude zoontje en de rest van de familie van de partij. We hebben weer ontzettend genoten van ons verblijf: we hadden een fijne kamer, genoten van gevarieerd eten en er was voor ieder wat wils. Bij aankomst konden we meteen onze kamer in, wat na een lange busreis erg prettig was. De animatie was top, zowel voor jong als oud. De kinderen vermaakten zich prima en er was genoeg te doen buiten het animatieprogramma. Anna en Nuna waren geweldig, altijd vriendelijk en zeer betrokken bij onze vakantiebeleving. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze stonden altijd klaar om te helpen als we vragen hadden. Ook was er weer live cooking aanwezig. Toen ik een probleem op de kamer had, werd dit snel opgelost door een monteur die binnen no-time ter plaatse was. We komen zeker terug, met of zonder kinderen en kleinkinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8

Belvedere is een aangename accommodatie waar je waar krijgt voor je geld. Het personeel is vriendelijk, al laat het zwembad wel wat te wensen over. De avondanimatie vindt binnen plaats, wat een minpuntje is. Het grootste struikelblok voor ons waren de overvloedige Russische gasten die zich onbeleefd gedroegen, vooral in de eetzaal. Het was ongelooflijk om te zien hoe ze eten meenamen in grote hoeveelheden, terwijl dat niet de bedoeling is. Het personeel leek dit te negeren. De wandeling naar het strand is behoorlijk lang, maar wel aangenaam om te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Terug van een verblijf in Belvedere en over het algemeen geen klachten, maar de eetzaal was echt een teleurstelling! Het was een chaos, alles liep door elkaar, er was weinig variatie in het eten, elke dag hetzelfde. Bij het ontbijt was er elke dag slechts één soort kaas beschikbaar, maar wel veel friet, worst, witte bonen in tomatensaus, enzovoort. Ik miste echter de heerlijke Spaanse Iberico ham, deze was nooit aanwezig, zelfs niet op zondag. Het buffet werd regelmatig aangevuld, maar de ober lette niet op en liep je zonder pardon omver. Het personeel riep en schold naar elkaar (ik versta redelijk Spaans, dus ik kon alles volgen). Als er een tafel moest worden gedekt, gooiden ze servetten en bestek neer, erg onsmakelijk. Kinderen renden overal rond, vooral achterin de zaal. Er was totaal geen rust om rustig te kunnen eten. 'S avonds rende het animatieteam verkleed als baby's langs de tafels en schreeuwden constant "mama papa pipi!" Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt, en natuurlijk werden de kinderen alleen maar nog gekker en drukker. Na vele hotels te hebben bezocht, weet ik één ding zeker: hier komen we nooit meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is een absolute aanrader! De kamers zijn brandschoon en het eten is verrukkelijk met een uitgebreid assortiment, inclusief dieetopties voor het ontbijt. Het personeel is uiterst vriendelijk en het zwembad is prachtig, waar altijd plek is om te ontspannen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het verblijf in dit hotel was over het algemeen positief, maar er waren ook wat punten van kritiek. De entertainmentopties lieten te wensen over, ondanks de inzet van het animatieteam met beperkte middelen. De geluidskwaliteit van de muziekinstallatie was bijvoorbeeld ondermaats. Daarnaast waren er enkele onaangename ervaringen met Russische gasten, vooral in de drukke eetzaal waar lange wachtrijen waren en het personeel onderbemand leek. Het eten daarentegen was van hoge kwaliteit en gevarieerd. De kamers waren ook keurig verzorgd. Al met al hebben we genoten van onze vakantie, maar zullen we dit hotel niet opnieuw boeken vanwege de genoemde minpunten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Bij aankomst werden we meteen hartelijk ontvangen en mochten we al vroeg onze kamer betrekken, ook al was het pas 10 uur. In het restaurant werden de kinderen geweldig behandeld en genoten ze van speciale traktaties zoals een chocoladefontein en suikerspinnen. Het aanbod van eten was gevarieerd en er waren veel leuke extra's. Er waren tal van activiteiten voor de kinderen, zoals een waterglijbaan en schuimfeestjes. Het enige verbeterpuntje was dat de schoonmaak van de kamer iets grondiger had gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in Hotel Belvedere in Salou (Spanje) was een waar avontuur voor onze 5-jarige dochter. Ze genoot van de overvloedige kinderanimatie, de knutselclub, de glijbaan en nog veel meer. Het animatieteam was absoluut geweldig, ze waren niet alleen grappig, maar ook ontzettend vriendelijk. De kamers waren ruim en comfortabel, met twee grote dubbele bedden naast elkaar, iets wat we nog nooit eerder hadden gezien. Het eten was smakelijk en gevarieerd, het zwembad was vermakelijk en de wekelijkse opblaasbare glijbaan was een echte hit. Onze dochter wilde na 14 dagen niet meer naar huis, wat al veel zegt. De kamers waren goed onderhouden en er was geen geluidsoverlast, waardoor we heerlijk konden slapen. Het hotel was rustig, zonder de drukte van sommige andere hotels die vaak vol zitten met toeristen uit Rusland. Er waren voornamelijk Belgen en Nederlanders, wat zorgde voor een gezellige sfeer. Kortom, een fantastische ervaring die we niet snel zullen vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel verdient zeker zijn 3 sterren. Ondanks dat het gelegen is in het levendige Salou, heerst er 's nachts een verrassende rust. Het vriendelijke personeel stelt alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Echter, zoals eerder benoemd door andere gasten, kan de drukte in het restaurant wat tegen vallen. Soms moet je wel 15 minuten wachten op een simpel eitje of tosti, terwijl anderen grote hoeveelheden op hun bord laden. Dit zorgt voor onnodige verspilling. Gelukkig was de rest van het verblijf prima en schoon, alhoewel het zwembad wat aan de kleine kant was voor het aantal gasten. Op de laatste dag kregen we zelfs handdoeken bij de receptie, zodat we ons nog konden opfrissen voor vertrek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

De kamers waren vies en de bedden oncomfortabel hard. Het personeel bij de receptie sprak gebrekkig Engels en leek niet echt behulpzaam. Bij het zwembad waren maar acht parasols beschikbaar, dus moest je vroeg opstaan om er een te bemachtigen en anders zat je de hele dag in de brandende zon. Het personeel bij de bar was chagrijnig en de wachttijden waren lang. De avondanimatie was teleurstellend en leek budgetvriendelijk. Er waren lange rijen bij het eten, vooral als er Russen voor je stonden, wat tot nog langere wachttijden leidde. Het personeel was onvriendelijk en bot. Hoewel er enkele positieve uitzonderingen waren, zullen wij dit hotel voortaan mijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Onze vlucht landde om 09:00 uur, maar helaas konden we pas om 14:00 uur in onze kamer. Gelukkig konden we onze bagage veilig opbergen en zijn we alvast bij het zwembad gaan zitten. Daar lagen echter alle ligstoelen al vol met handdoeken. Bij de snackbar bij het zwembad moet je goed doorvragen om te weten wat je precies krijgt voor je bestelling. Het animatieteam was erg enthousiast, vooral Joey sprong eruit! De avondshows vond ik wat matig en waarom was er elke avond bingo? De kamers waren mooi, ruim en hadden comfortabele bedden zonder lawaai 's nachts. Je moest er alleen niet voor middernacht proberen te slapen aan de zwembadzijde vanwege het lawaai van de animatie. De airco werkte perfect en geruisloos. Als de buren gingen douchen, leek het alsof ze dat in onze kamer deden. Het eten was lekker, vooral de pannenkoeken in de ochtend. Helaas waren de frieten niet te eten, maar de rijst was wel lekker! Het personeel in het restaurant aan de zwembadzijde was vriendelijker dan aan de straatkant, waar de bediening erg zuur was. Het hotel was erg kindvriendelijk en de miniclub was fantastisch! Ana verdiende zeker een pluim voor haar inzet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Teruggekomen van ons verblijf in Hotel Belvedere vandaag. Helaas waren er wat minpunten, zoals het gebrek aan Nederlandssprekend personeel bij de kinderanimatie en het ontbreken van Nederlandse gezinnen met kinderen, waardoor onze kinderen moeite hadden met contact leggen. De gasten bestonden voornamelijk uit Russen, wat soms leek door te wegen in de behandeling aan de receptie. Ondanks dat we rustige kamers prefereerden en dit al in januari 2013 hadden geboekt, kregen we een kamer aan de zwembadzijde boven het podium van het entertainment. In vergelijking met onze vorige favoriete accommodatie, Montagut Suites in Malgrat, viel dit verblijf wat tegen. Hierdoor overwegen we om in de toekomst sneller terug te keren naar Montagut Suites.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in dit hotel liep van 20 tot 27 juli en het was absoluut fantastisch. Het personeel was ontzettend vriendelijk en probeerde zelfs een woordje Nederlands te praten, maar zelfs zonder perfecte communicatie verliep alles vlot. Het eten was van uitstekende kwaliteit, perfect op temperatuur en precies zoals het hoort te zijn. Ondanks dat onze kamer zich boven het podium bevond, hebben we daar eigenlijk helemaal geen last van gehad en vonden we het best gezellig. De kamers werden goed schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Wat betreft de andere vakantiegangers, we hebben totaal geen negatieve ervaringen gehad met de Russische gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel was uitstekend en het eten was voortreffelijk! Natuurlijk zijn er altijd mensen die snel klagen en beter gewend zijn, maar die kunnen beter thuisblijven ;) Het enige minpunt voor ons was de drukte in Salou en op het strand, vooral met jonge kinderen. Daarnaast was het jammer dat er zoveel onbeschofte Russische toeristen waren die voordrongen in de rij. De animatie liet ook te wensen over. Ondanks hun inspanningen liepen mensen weg vanwege de saaie programma's. Het schijnt dat er een ander animatieteam was dat vaak dezelfde shows deed. Al met al was het hotel prima, maar voor ons gezin gaan we niet meer naar Salou. De extreme drukte maakt het te onveilig voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt een pareltje! De prijs-kwaliteitverhouding is top en het is de perfecte plek voor gezinnen met kinderen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zorgt voor een warm welkom.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is heel bevredigend. Het enige minpunt is dat het iets te ver van het strand en de winkeltjes ligt voor gasten die slecht ter been zijn. De kamers zijn ruim met voldoende opbergruimte. Bij het diner krijg je een gereserveerde tafel toegewezen, wat handig is zodat je niet hoeft te haasten, maar soms moet wachten op een vrije plaats. Er zijn genoeg ligbedden bij het zwembad en een ruim terras met 's avonds een leuke mini-disco. Er is veel aandacht voor kinderactiviteiten. Het zwembad kan wat aan de kleine kant zijn op drukke dagen. Over het algemeen is dit een prima hotel voor de prijs die je betaalt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Voorzieningen8

Dit hotel verraste me met de ongelooflijk vriendelijke service! Het eten was voortreffelijk en er was een overvloed aan variatie. De animatie was vermakelijk en perfect geschikt voor kinderen. Hoewel de bedden niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeden, beschouw ik dit als een uitstekend verblijf voor een betaalbare prijs!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen9

Met ons hele gezin hebben we genoten van een heerlijke vakantie in hotel Belvedere. Bij aankomst kregen we direct de sleutel, en er was meteen animatie voor de kinderen, zelfs buiten het hoogseizoen. Het eten was gevarieerd en smakelijk, en de kamers waren schoon met grote bedden. Het hotel ligt net buiten het centrum van Salou, maar binnen 10 minuten lopen ben je er al. Zowel beneden als in de kamers was er gratis WIFI beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Na onze recente ervaring van 13 dagen bij Belvedere, werden we geconfronteerd met enkele teleurstellingen. In vergelijking met ons vorige bezoek in 2011, zijn er duidelijke minpunten. Het servies in de eetzaal laat regelmatig te wensen over en de toiletten zijn dringend toe aan renovatie en betere schoonmaak. Het ontbijt is weliswaar gevarieerd en smakelijk, maar de lange wachtrijen voor een simpel spiegelei zouden verholpen kunnen worden door deze gewoon simpelweg vooraf te bereiden. Het avondbuffet daarentegen is voortreffelijk en voorziet in ieders behoefte. Er heerst echter frustratie wanneer je ziet hoe sommige gasten, ondanks het verbod op tassen, de eetzaal verlaten met overvolle tassen en rugzakken. Strenger toezicht hierop is absoluut noodzakelijk. Er deed zich zelfs een incident voor waarbij een vrouw diepvrieszakjes gebruikte om diverse etenswaren in te pakken, tot ergernis van het personeel. Gelukkig zorgde Nuna, van het animatieteam, voor de nodige vrolijkheid - zij was er ook al in 2011. Hoewel ik overweeg om in de toekomst terug te keren, zal ik dat voorlopig niet doen vanwege de genoemde punten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen6

Onze ervaring in Hotel Belvedere afgelopen juli was een achtbaan van emoties. In het begin waren we onder de indruk: heerlijk eten, schone kamers. Maar al snel ging het bergafwaarts. De komst van veel Russische gasten leidde tot een duidelijke daling in kwaliteit van het eten, mede doordat zij veel op hun bord schepten en vervolgens veel weggooien. Zonde! Het schoonmaakniveau daalde ook snel. We moesten herhaaldelijk vragen om handdoeken en toiletpapier, wat we uiteindelijk zelf maar gingen kopen. Het personeel leek overbelast en werd niet respectvol behandeld door de gasten uit Oost-Europa, wat duidelijk zijn tol eiste. Het is jammer, want het is eigenlijk een leuk hotel op een geweldige locatie! De Spaanse medewerkers bij de receptie hadden moeite met onbeleefdheid van sommige Russische gasten. Ze deden hun best, maar kregen weinig medewerking. Helaas ligt het probleem niet bij het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen9

Eén en al genieten! De gastvrije medewerkers, heerlijke gerechten en comfortabele bedden maakten ons verblijf onvergetelijk. Bij aankomst werden we meteen meegenomen naar onze kamer en werden we verrast door leuke entertainment. Het enige minpunt was het tekort aan parasols en ligbedden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

In de schitterende paasvakantie van 2014 bezochten wij dit hotel. De kamers waren ruim en comfortabel, met grote bedden om heerlijk op te slapen. Het buffet was verrukkelijk en gevarieerd, met live cooking opties die de avondmaaltijden extra speciaal maakten. De locatie van het hotel was perfect, op slechts 10 minuten lopen van het pretpark Port Aventura en binnen 5 tot 10 minuten van de boulevard, winkels en het strand. Hoewel het hotel officieel 3 sterren heeft, verdient het wat ons betreft eerder een 3+, vanwege de kwaliteit en service die wij hebben ervaren. We kijken er nu al naar uit om hier in de toekomst nog eens terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Bij aankomst waren we natuurlijk te vroeg voor het inchecken. Gelukkig konden we onze bagage in een beveiligde ruimte achterlaten en kregen we een afhaalbewijs. Zonder dit bewijs geen bagage, maar dat was goed geregeld. Ook op de dag van vertrek maakten we hier gebruik van, zonder extra kosten. Ik gaf de beveiliger wel een fooi als dank. Het hotel was geweldig, maar er verbleven veel Russen die vaak hele tassen vol fruit en toetjes mee naar buiten namen wanneer ze hun ontbijttafel verlieten. Erg jammer, net zoals de volle glazen sap en warme dranken die achterbleven. Het personeel daarentegen verdiende zeker lof. Er was ook een animatieteam aanwezig dat weliswaar slecht Nederlands sprak en begreep, maar elke dag voor vermaak zorgde voor zowel jong als oud. Het enige minpunt was dat er ook hier mensen waren die 's ochtends vroeg al handdoeken op de ligbedden legden bij het zwembad, om vervolgens pas 's middags te verschijnen. Ik heb hierover geklaagd en gelukkig werd hier de volgende dag iets aan gedaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Voor het tweede jaar op rij hebben we genoten van Belvedere. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is uitstekend. In juni waren er gelukkig niet veel andere Nederlandse gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen7

Na 19 jaar ben ik weer teruggegaan naar het Belvedere Hotel. Het viel me op dat de sfeer volledig gericht is op kinderen. Voor volwassenen zonder kinderen of ouderen is er weinig te beleven. Het zwembad lijkt enkel nog bedoeld te zijn voor kinderen, wat teleurstellend is voor andere gasten. Ook storend vond ik de Russische gasten die hun borden overvol schepten en vervolgens alles weggooien. Het lijkt wel alsof 80% van de gasten Russisch is. Ik zou dit hotel wel aanraden voor gezinnen met kinderen, maar niet meer voor ouderen. Erg jammer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen6

Het hotel heeft zijn goede kanten, waarbij het personeel vriendelijk is en de kamers comfortabel zijn, zij het enigszins gedateerd. Helaas laat de hygiëne in de toiletruimtes te wensen over. Wat betreft het buffet, was mijn ervaring minder positief: de temperaturen van de gerechten leken omgewisseld en het bestek was vaak vies, met nog etensresten van de vorige gasten erop.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen9

Dit geweldige hotel is echt gericht op kinderen en biedt uitstekende voorzieningen. Het eten is van hoge kwaliteit en er is een ruime keuze, met veel thema-avonden om van te genieten. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen5

De eetkeuzes zijn beperkt en het zwembad is vaak overvol, met bedjes vlak op elkaar en nauwelijks beschikbare plekken. Het restaurantpersoneel is matig vanwege onderbezetting, waardoor ze zich uitputten en weinig tijd hebben voor service. Ook viel het op dat er veel Russische en Poolse medewerkers zijn, wat een andere vorm van vriendelijkheid uitstraalt dan gewoonlijk. Dit was mijn vierde hotel in Spanje, maar ik zal hier niet meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen6

Onlangs verbleven we in hotel Belvedere met ons gezin, bestaande uit twee kinderen van 11 en 14 jaar. Ik kan het verblijf in één woord geweldig noemen. Het eten was zeer gevarieerd, zowel bij het ontbijt als het avondeten. De kamers waren mooi en schoon, met een balkon. We merkten op dat er veel Nederlandse gezinnen in het hotel verbleven, wat een gezellige sfeer gaf. Enigszins jammer vonden we wel dat het zwembad en de omgeving er slechts één keer per week werden schoongemaakt. Het hotel ligt op een redelijke afstand van leuke winkels en het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen8

Voor mijn kinderen (11 en 14) was dit hun eerste vakantie in het buitenland, en mede dankzij Hotel Belvedere hebben ze een fantastische ervaring gehad. Het eten was heerlijk en de kamers werden dagelijks goed schoongemaakt. We hadden het geluk om een kamer met een balkon te hebben dat uitkeek op de binnenplaats met het zwembad en de animatie waar de hele dag gezellige muziek te horen was. Het hotel en de animatie waren top voor de kinderen, met een klein team jonge medewerkers die elke dag voor vermaak zorgden bij het zwembad met activiteiten zoals waterpolo en aquagym. 's Avonds vonden de meeste activiteiten plaats op de binnenplaats, waar zowel kinderen als ouders konden deelnemen. Het hotel ligt op slechts een steenworp afstand van het centrum, met winkels en supermarkten om de hoek, en het strand en de boulevard op slechts 6 minuten loopafstand. Het enige minpuntje was het restaurantpersoneel, dat soms tekortschoot tijdens drukke momenten en ervoor zorgde dat het eten niet altijd op de juiste temperatuur werd geserveerd. Ondanks dat hebben we een zeer geslaagde vakantie gehad en zouden we zeker overwegen om hier weer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen8

Dit hotel is echt top! Het eten is heerlijk en biedt voor ieder wat wils. Vooral de suikerspinnen, popcorn en chocoladefontein waren geweldig. Het animatieteam was ook fantastisch en deed ontzettend goed hun best. Vorig jaar verbleven we in een 4-sterren hotel, maar dit was zoveel beter. De locatie is perfect, dicht bij het centrum en het strand. Ik zou zonder twijfel zo weer teruggaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen4

Twee jaar geleden bezochten we deze plek al eens, maar dit jaar was het een totaal andere ervaring. Hoewel het eten nog steeds van topkwaliteit was, merkten we dat de sfeer vooral gericht was op gezinnen met jonge kinderen. Helaas was het personeel ook minder vriendelijk dan voorheen en het entertainment leek niet op ons te zijn afgestemd. Er was veel geschreeuw tijdens de animatie, maar verder was er weinig te beleven voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Het personeel bij de receptie was ontzettend gastvrij en behulpzaam. Het buffet bood een uitgebreide selectie aan gerechten en de showcooking was een leuke verrassing elke dag. De accommodatie is gelegen op een rustige locatie en is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De kamers zijn prachtig en brandschoon, het eten is voortreffelijk. We zijn zo tevreden dat we volgend jaar zeker weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen6

In augustus 2013 verbleven we in dit hotel en we waren aangenaam verrast. Het is gelegen op een rustige plek en op loopafstand van de boulevard. Het dinerbuffet bood een ruime keuze voor alle gasten, terwijl de kamers schoon waren, al een beetje gedateerd. Het zwembad was wat aan de kleine kant, maar het hotel is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en gezinnen met jonge kinderen. Voor de prijs die we betaalden, overtrof dit hotel zeker onze verwachtingen. Een leuke en betaalbare vakantiebestemming die zeker een herhaling waard is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Dit was onze eerste bezoek aan deze plek en helaas zal het ook gelijk de laatste keer zijn. We merkten dat het eten niet altijd warm was, sommige medewerkers leken niet bepaald vriendelijk en er hing een onaangename geur van riolering bij de liften.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Het diner was fantastisch en de medewerkers waren ontzettend aardig. De sfeer gaf je het gevoel alsof je bij familie op bezoek was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen7

Dit was mijn eerste bezoek aan dit hotel en het was een aangename verrassing. Het is een oase van rust, omdat er geen All-inclusive pakket is en daardoor blijven de luidruchtige dronkaards en feestvierders elders. Wij verbleven hier 10 dagen vanaf 16 september en het publiek bestond voornamelijk uit gezinnen en wat oudere, rustige gasten. Er heerste overal een kalme sfeer zonder drukte of lawaai, zelfs na 23:00 uur was het muisstil op de gangen en in de kamers. Het eten was van goede kwaliteit en zeer gevarieerd, met twee live cooking stations waar verse pizza's, vlees, vis en beenham werden bereid. De eetzaal was ook verrassend rustig en niet overvol. De locatie is perfect, niet ver van het winkelcentrum maar toch rustig en afgelegen. Ik zal hier zeker weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

We hebben al drie keer in dit hotel verbleven en elke keer was het weer geweldig. De kamers zijn comfortabel en het eten is heerlijk. Toch was het jammer dat tijdens ons laatste bezoek in september 2016 de banken in het stoombad niet alleen vies, maar ook kapot waren. Helaas werd dit niet direct aangepakt, waardoor we gedwongen waren om op kapotte banken te zitten. De hele spa in de kelder heeft wat aandacht nodig, aangezien het langzaam vervallen begint te lijken met vieze randjes en dergelijke. Maar ondanks deze punten van kritiek, kijken we er alweer naar uit om volgend jaar terug te keren naar dit prachtige hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

Dit hotel is echt fantastisch! We hebben hier al 3 keer verbleven en het bevalt ons steeds uitstekend. De locatie is ideaal, vlakbij zowel het centrum als het strand op ongeveer 500 meter afstand. Het hotel ziet er prachtig uit en de kamers worden elke dag schoongemaakt. Ook het eten is van goede kwaliteit. Kortom, een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen7

Dit hotel biedt een geweldige ervaring met heerlijk eten dat live wordt bereid. Het zwembad is niet enorm, maar voldoende voor een verfrissende duik. De kamer is voorzien van twee comfortabele tweepersoonsbedden, een koelkast en een tv met internationale zenders. De badkamer is netjes en modern. Het enige minpuntje is dat de kamer iets ruimer had gemogen om bagage goed op te kunnen bergen. De locatie van het hotel is perfect, op slechts een minuut lopen van Port Aventura. Binnen enkele minuten bereik je het levendige centrum met winkels en op acht minuten lopen ben je al bij het strand, vlakbij de karakteristieke fontein op de boulevard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Tijdens de paasvakantie zijn we naar Salou gereisd en verbleven we in hotel Belvedere. Ik moet toegeven dat ik aanvankelijk wat bezorgd was over wat we konden verwachten, vooral omdat we deze vakantie voor een lage prijs konden boeken. Maar mijn zorgen bleken ongegrond te zijn, het was geweldig. Hoewel de kamers misschien wat gedateerd waren, waren ze toch heel schoon. En het eten? Degene die daarover klaagden, moeten wel extreem hoge standaarden hebben. Het eten was heerlijk en gevarieerd, vooral het ontbijt was uitstekend - en dat voor een 3-sterrenhotel. Ze verdienen echt een extra ster. Wat de locatie betreft, het was rustig gelegen maar toch op korte afstand van het strand, op slechts een kleine 15 minuten wandelen naar de boulevard. Een avondwandeling is een must, de fonteinen zijn 's avonds prachtig verlicht. Als je een auto hebt, raad ik aan om Girona en de nabijgelegen kustplaatsen te bezoeken. Je kunt deze zelfs per fiets verkennen, wat erg leuk is. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad en we overwegen zeker om volgend jaar terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Helaas was de service bij de receptie teleurstellend. Er werden communicatieproblemen ervaren en klachten werden niet serieus genomen. Gelukkig was daar Miguel, het hoofd van het restaurant, die met zijn vriendelijke en attente benadering ons verblijf onvergetelijk heeft gemaakt. Hij sprong direct in toen onze zoon onwel werd en zorgde voor een oplossing. Miguel en zijn team hebben bewezen dat één persoon een wereld van verschil kan maken in de gastvrijheidssector. Met zijn geweldige inzet heeft hij een positieve impact gehad op onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Het zwembad was een waar paradijs, de accommodaties waren brandschoon en er was vertier voor alle leeftijden. Elke dag was er weer iets lekkers te eten en de kamer was niet alleen fris, maar ook comfortabel. Mijn vakantie was echt genieten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Dit was onze derde keer in dit hotel en hoewel het ideaal is voor gezinnen, is de algehele kwaliteit achteruitgegaan. Het buffet biedt nog steeds een goede diversiteit, maar de service laat te wensen over. Onze kamer werd slechts één keer goed schoongemaakt, de andere keren slechts half of zelfs helemaal niet. We moesten constant achter schone handdoeken en toiletpapier aan gaan. De hygiëne in de openbare ruimtes en sanitaire voorzieningen liet ook te wensen over. Het zwembadwater was troebel en niet goed gereinigd. Het gebrek aan voldoende personeel in het restaurant zorgde voor lange wachtrijen en een rommelige omgeving. Door deze teleurstellende ervaringen is de kans klein dat we hier nog een vierde keer zullen verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na drie jaar gekozen te hebben voor Belvédère, waren we dit jaar teleurgesteld in de slechte staat van het hotel. De kamers waren niet schoon, de entertainmentsactiviteiten waren saai en het personeel, vooral aan de bar, was meestal chagrijnig en onvriendelijk. Het zwembad was te klein en het eten werd herhaaldelijk zonder variatie geserveerd gedurende 2-3 dagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Na drie fantastische vakantiejaren hebben we helaas dit jaar een flinke teleurstelling ervaren. Het lijkt erop dat Ohtels! zichzelf in de voet heeft geschoten door te bezuinigen op personeel, wat een domme zet is gebleken. Het hotel zat wekenlang volgeboekt en met zoveel gasten is het essentieel dat de schoonmaak op orde is, anders stapelen de problemen zich alleen maar op. Wachtrijen ontstonden door een gebrek aan personeel, terwijl het restaurant nog niet eens halfvol was vanwege de trage bediening en tafels die niet snel genoeg werden afgeruimd. De algehele indruk van het hotel was vies en onverzorgd. Kamers werden niet schoongemaakt, er waren tekorten aan handdoeken en toiletpapier, en de beloofde beddenwissels werden niet nagekomen. De zwembadruimte was smerig en het water verloor gedurende de dag zijn helderheid. Zelfs de terrassen en openbare ruimtes waren niet schoon. Het was duidelijk dat het hotel toe was aan een grondige renovatie, vooral de toiletten en omkleedruimtes waren in slechte staat. Dit alles stond in schril contrast met onze ervaring van vorig jaar, toen alles nog wel prima in orde was. De animatie was dit jaar ook teleurstellend vergeleken met de vorige keer, vooral Antoni, Kevin en Alba wisten destijds veel beter te vermaken. Een klein lichtpuntje was de aanwezigheid van een koelkast op de kamer, maar dat maakte het verblijf niet goed genoeg. Nu zijn we dus op zoek naar een nieuw hotel in Spanje waar deze punten wel goed worden opgepakt. Tips zijn welkom!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen4

We hebben wel eens betere tijden meegemaakt in dit hotel (maar liefst 6 keer geweest!) De locatie is nog steeds top en het feit dat er nu een koelkast op de kamer staat is een leuke toevoeging. Het oude personeel dat er nog is, geeft een vertrouwd gevoel, hoewel velen zijn vertrokken. Het feit dat je bij boeking entreetickets voor PortAventura krijgt, is zeker een pluspunt. Het ontbijt was acceptabel en de manager van dit jaar deed zijn best om eventuele klachten op te lossen. Voor gezinnen met kinderen onder de 12 is dit nog steeds een prima plek om te verblijven vanwege de betaalbare prijs. Helaas was er dit jaar wat teleurstelling. Zoals eerdere reviews al aangaven, was alles echt vies. Van de eetzaal tot de wc's en de omgeving van het zwembad, het hele hotel leek te lijden onder een tekort aan personeel. Het sauna-gedeelte leek wel één grote broedplaats voor bacteriën. In de eetzaal moest je ruim 30 minuten in de rij staan voor het ontbijt of avondeten, terwijl er genoeg lege tafels waren. Het eten was een grote tegenvaller ten opzichte van voorgaande jaren: koud, minder keuze en ronduit slechte hygiënepraktijken. Het servies was vies, nat of gewoonweg afwezig. De kok werkte onhygiënisch en gebruikte slechts één paar handschoenen voor alles. Het animatieteam vroeg zelfs tieners om 5-sterrenrecensies te plaatsen - belachelijk! En dan de animatie... Een grote aanfluiting! Bij het waterpolo trok een medewerker zelfs zijn zwembroek uit in het water - absoluut ongepast in een zwembad vol kleine kinderen. De animatiemedewerkers dronken zelfs bier en sterke drank tijdens het werk. Om 23.00 uur was het feest afgelopen en werd het terras prompt leeggeruimd. De hele dag hoorde je ze rondlopen met krakende muziekboxen of je moest een uur lang bingo spelen in goedkope carnavalskleding. De nieuwe aquagym was een lachwekkende vertoning die nergens op sloeg. Dit jaar was echt een grote teleurstelling, vooral gezien de hogere prijzen. Ik zou goed nadenken voordat je dit hotel boekt. Met kinderen ouder dan 14 is het zeker de moeite niet meer waard en de prijs-kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Voor ons was dit de laatste keer bij Ohtels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

Ik hoef geen herhaling van eerdere beoordelingen te geven. Het is spijtig om te constateren dat mijn ervaring overeenkomt met die van anderen. We hebben vele aangename vakanties in dit hotel gehad, maar we zijn nu helaas op zoek naar een andere accommodatie in Salou. De prijs van bijna €3000 voor een gezin van vier personen, inclusief twee kinderen, is absurd. Gelukkig was het weer heerlijk in Salou en hebben we genoten van de vriendelijke mensen en de tickets voor PortAventura. Maar nu begint het sparen voor volgend jaar weer van voor af aan. En dan komt ook nog de uitdaging van het overzetten van de vakantiefoto's.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

Het is absoluut geen aanrader om naar dit hotel te gaan. De kamers worden slecht schoongemaakt en de receptioniste Marina is altijd nors en onvriendelijk. Het eten is een grote teleurstelling in vergelijking met voorgaande jaren. Het schoonmaakpersoneel negeert zelfs klachten over de slechte schoonmaak en lacht je uit in je gezicht. Wij zullen nooit meer teruggaan naar deze accommodatie. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle tijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging2
  • Voorzieningen5

Vorig jaar hebben we voor het eerst in dit hotel verbleven en het was helemaal geweldig! Alles was top: de service, de hygiëne, het eten, gewoon alles. Daarom besloten we dit jaar (in augustus) opnieuw voor dit hotel te kiezen. Waarom zou je immers iets anders zoeken als je al een goed hotel hebt gevonden, toch? Helaas was de ervaring dit jaar heel anders. De kamers werden slecht schoongemaakt, met zelfs zand in de bedden en niet eens geveegd onder de bedden. Het kamermeisje gooide onze nachtkleding die netjes op het kussen lag gewoon op de vloer tussen het stof. Er waren kapotte lampen in de gang, een kapotte zeepdispenser die niet werd vervangen en handdoeken werden ofwel niet aangevuld, of voor minder personen dan nodig. Vaak moesten we meerdere keren bij de receptie om meer handdoeken vragen en ook wc-papier was regelmatig op. Het eten was ook een stuk minder dan vorig jaar, met minder keuzes, lauw eten dat er niet aantrekkelijk uitzag en smaakte maar zo-zo. Ook waren er vaak geen schone borden beschikbaar of borden die nog vies waren. De hygiëne liet ook te wensen over, vooral in de openbare toiletten die vies, nat en stinkend waren op elk moment van de dag. De algehele vriendelijkheid van het personeel was ook aanzienlijk minder dan vorig jaar, de animatie was matig en we hebben nauwelijks kinderanimatie gezien, behalve een 'disco'. Hoewel we nog steeds een geweldige vakantie hebben gehad, was dat niet te danken aan het hotel. Volgende keer zullen we ergens anders boeken. Jammer, maar helaas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

De locatie van het hotel is fantastisch en het eten is heerlijk. Vooral de kinderen genieten van het speciale kinderbuffet, dat elke dag vernieuwend en smakelijk is. Het zwembad is echter wat aan de kleine kant voor het aantal gasten, waardoor er soms gedoe is met het reserveren van ligbedden. Verder zijn er veel luidruchtige Engelse gasten aanwezig, wat de rust soms verstoort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Al jarenlang bezoeken we regelmatig hetzelfde hotel op hetzelfde adres. We hebben nooit klachten, want we realiseren ons dat we niet kunnen klagen over zoiets moois. Er is een grote variatie aan eten, dus voor ieder wat wils. Het personeel is nog steeds even vriendelijk als voorheen. Overdag zijn we meestal ergens anders, maar 's avonds keren we terug naar het hotel om te eten, te ontspannen en af en toe iets te drinken. De schoonmaak gebeurt op de Spaanse manier, sommigen klagen erover, maar we hebben ook gezien hoe sommige gasten hun kamers achterlaten, dus het is niet altijd de schuld van het personeel. Ik zou ook verbaasd opkijken als ik zoiets zou zien. Dit is onze vakantie, we genieten ervan en verkennen ook het strand en de omgeving. Bovendien is het dagelijks leven in Nederland ook niet goedkoop, dus laten we niet zeuren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

Voor het tweede jaar op rij kozen we voor Hotel Belvedere omdat ons favoriete verblijf, Villa Romana, nog gesloten was. Het hotel was echter gevuld met oudere Spaanse gasten die voor een erg saaie animatie zorgden, vooral 's avonds. Bij het zwembad was er geen entertainment en geen muziek te bekennen. De kamers waren keurig en redelijk schoon, maar het eten liet te wensen over: vaak lauw en het vlees van de live cooking stations was vaak nog rauw. Hoewel er genoeg keuze was, was het niet helemaal naar onze smaak. Voor ons geen Hotel Belvedere meer in 2019.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

Onze tijd bij hotel Belverdere nadert zijn einde en helaas kunnen we niet zeggen dat we tevreden zijn. Vanaf het begin hebben we te maken gehad met een airconditioning die lekte en ondanks herhaalde pogingen niet is gerepareerd. Het ontbijt was redelijk, maar het avondeten liet veel te wensen over. Het eten was vaak koud of niet goed bereid. Bovendien werden we gestoord door luide Engelse gasten voor de deur, maar hier werd niet adequaat op gereageerd. De bedden werden niet verschoond, waardoor ik op een zanderig bed sliep. Er werd ook niet goed schoongemaakt, waardoor je constant vuil aan je voeten had. Het zwembad was te klein voor het aantal gasten en om 7 uur 's ochtends moest je al een handdoek neerleggen om een plek te bemachtigen. Voor ons geen Belverdere meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De ervaring overtrof onze verwachtingen na het lezen van de reviews van andere gasten van dit hotel. Alles was uitstekend, van de service tot de faciliteiten! Op de eerste dag zat de badkamerdeur vast, maar dit werd meteen verholpen. We merkten dat de kamers elke dag werden schoongemaakt en dat er altijd schone handdoeken en lakens klaarlagen. Het eten was ook van goede kwaliteit met voldoende variatie, elke dag een nieuwe optie. Het hoogtepunt van ons verblijf was echter de fantastische animatie! Met vijf jonge kinderen hebben we elke dag genoten van de leuke activiteiten en het enthousiaste animatieteam. Ze zorgden voor een geweldige vakantie, met elke dag een ander thema dat ook voor volwassenen leuk was opgezet. We zouden zeker overwegen om opnieuw naar dit hotel te gaan, het was echt de moeite waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen2

Dit hotel is niet erg geschikt voor ouderen of mensen met een beperking. De kamers hebben een bad, maar je kunt bij het boeken vragen om een kamer met een douche als dat niet handig is. De muren van de kamers vertonen veel scheuren. Het zwembad heeft zeer steile trappen naar beneden, geen geleidelijke helling. Er is een verouderde traplift, maar het kan ongemakkelijk zijn omdat er personeel moet helpen en je daardoor veel aandacht trekt. Het eten was in het begin goed, maar verslechterde gedurende het verblijf. Ik kreeg dagen later last van buikloop, mogelijk door het eten. De muziek stond te hard en de akoestiek was slecht, waardoor de stemmen van de zangers vervormd klonken. De banken waren erg vies. Voor vertrek moeten de koffers naar de kelder gebracht worden, wat lastig is voor ouderen en mensen met een beperking.

Melden


Reisperiode: onbekend

    Bij Hotel Belvedere in Salou voel je je meteen welkom, alsof je onderdeel uitmaakt van de familie. Al sinds 2002 kiezen we steevast voor dit hotel in mei voor een solo-uitje en in september voor een romantisch uitstapje met mijn echtgenoot. De service van zowel het hotel als de bus is uitstekend, en we zouden het niet meer willen inruilen voor iets anders! Het verblijf is gewoonweg fantastisch, maar dat creëer je uiteindelijk zelf. Het eten is van hoge kwaliteit, en verdient absoluut een stempel van goedkeuring van iedereen die er verblijft.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging7
    • Service7
    • Verzorging6
    • Voorzieningen7

    Het eten was van goede kwaliteit, maar wel een beetje saai na verloop van tijd. De kamers waren ruim en netjes. Helaas was het niet toegestaan om topless te zonnen bij het zwembad, wat niet duidelijk stond aangegeven. Tijdens de lunch haalde de badmeester ongevraagd handdoeken weg van bedjes, zelfs als mensen nog aan het eten waren. Ook leek het erop dat Spaanse gasten voorgetrokken werden bij het reserveren van bedjes.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging8
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid8
    • Verzorging1
    • Voorzieningen7

    Onze 11-daagse ervaring in Ohtels Belvedere was een mix van positieve en minder goede aspecten. Laten we beginnen met de hoogtepunten: het animatieteam was fantastisch en wist onze dochter elke dag te vermaken. De prijs die we betaalden voor dit 3-sterren hotel in het hoogseizoen was redelijk. Het eten was over het algemeen goed, vooral het ontbijt met heerlijk vers brood. Helaas begonnen er na vier dagen lange rijen te ontstaan voor het eten, wat de ervaring minder aangenaam maakte. Het zwembad was te klein voor zoveel gasten en het water was de laatste dagen veel te koud, terwijl het eerder aangenaam was. Wat betreft hygiëne liet het hotel te wensen over. Schoonmaken leek geen prioriteit te hebben; de kamer werd nauwelijks schoongemaakt en ook bij het zwembad bleef het rommelig zonder zichtbare schoonmaakinspanningen.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging7
    • Service4
    • Kindvriendelijkheid6

    De eetkeuzes zijn beperkt en het zwembad is altijd druk. De ligstoelen bij het zwembad staan te dicht op elkaar en zijn vaak volzet. De service in het restaurant laat te wensen over doordat er te weinig personeel is en ze te druk zijn om goed voor de gasten te zorgen. Opvallend is de andere vorm van vriendelijkheid van de Russische en Poolse receptiemedewerkers, die voor de reviewer niet vertrouwd aanvoelt. Al met al, ondanks het vriendelijke Spaanse personeel, is dit hotel niet aan te raden voor een volgend verblijf.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging8
    • Service6
    • Kindvriendelijkheid7

    Dit hotel biedt een aangename ervaring met heerlijke gerechten bereid via showcooking. Het zwembad is misschien niet enorm, maar voldoende voor een verfrissende duik. Onze kamer was voorzien van twee comfortabele tweepersoonsbedden, een koelkast, een televisie met BVN-zenders en een moderne badkamer. Wellicht had de kamer iets ruimer mogen zijn, zodat we onze koffers beter konden opbergen. De ligging van het hotel is ideaal, op slechts een minuut lopen van Port Aventura, en binnen enkele minuten bereik je het levendige centrum met talloze winkels. Ook het strand is op loopafstand, je staat al snel bij de eerste fontein op de boulevard.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging8
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid9

    Leuk hotel! Het eten was fantastisch! Maar ja, er zijn altijd mensen die over alles klagen, typisch. Misschien moeten zij gewoon thuisblijven ;-) Het enige minpunt vonden wij de drukte in Salou en op het strand, niet echt ideaal met jonge kids. Oh, en dan die overvloed aan onbeschofte Russen die voordringen terwijl je netjes wacht in de rij, echt niet oké! De animatie was ook wat magertjes. De animatoren deden hun best, maar het was zo saai dat mensen gewoon wegliepen. Schijnt dat er een ander team was en het programma herhaalde zich constant. Verder was het hotel wel oké, maar voor ons gezin is Salou geen optie meer. Veel te druk en onveilig voor de kinderen.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit6
    • Ligging9
    • Service9
    • Kindvriendelijkheid6

    In augustus 2013 verbleven we in dit hotel en we waren aangenaam verrast. De locatie is heerlijk rustig en op loopafstand van de boulevard. Het restaurant biedt een uitgebreide selectie van gerechten voor alle smaken. Hoewel de kamers wat gedateerd zijn, zijn ze wel schoon en comfortabel. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voldoende om af te koelen. Wat opviel, is dat het hotel goed toegankelijk is voor rolstoelgebruikers en ook geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen. Het was zeker een aangenaam verblijf en een goede prijs-kwaliteitverhouding voor een ontspannen en betaalbare vakantie. We zouden het zeker overwegen om hier in de toekomst weer te verblijven.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging9
    • Service10
    • Kindvriendelijkheid9

    Dit hotel is perfect voor gezinnen die op zoek zijn naar een betaalbare vakantie met kinderen en die waarde hechten aan kwaliteit! Wij hebben hier in 2011, 2012 en 2013 verbleven en het was geweldig. Het eten is heerlijk met een uitgebreid buffet waar je eigenlijk niets op aan te merken hebt. De animatie is top, vooral leuk voor de kinderen. Het personeel bij de receptie is ontzettend vriendelijk, net als de eigenaar Pablo die altijd voor je klaarstaat. Zelfs de medewerker die je koffers draagt, is super aardig en behulpzaam! De eetzaal ziet er netjes uit, het buffet is geweldig en het personeel is altijd vrolijk, zelfs bij 35 graden! PortAventura is een echte aanrader! Het strand is binnen 10 minuten lopen en er is een supermarkt om de hoek, ideaal. Salou en Belvedere zijn gewoonweg fantastisch. We hopen Jipsy Mama en haar team weer te zien in juli, samen met Angeliek, Aart en Ashly. Bekijk onze foto's! Tot snel weer in Salou!

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit9
    • Ligging9
    • Service10
    • Kindvriendelijkheid10

    Dit fantastische hotel is echt een paradijs voor kinderen! Het eten is heerlijk met veel variatie en er worden regelmatig leuke thema-avonden georganiseerd. We zijn zeker van plan om nog een keer terug te gaan.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging8
    • Service6
    • Kindvriendelijkheid6

    Na al meerdere keren hier te hebben verbleven, kunnen we zeggen dat de kamers en het eten altijd goed zijn geweest. Echter was het teleurstellend dat tijdens ons laatste bezoek in september 2016 de banken in het stoombad niet alleen vies waren, maar ook kapot. Helaas werd dit niet direct aangepakt, waardoor we gedwongen waren om op kapotte banken te zitten. De spa-ruimte in de kelder heeft echt een opfrisbeurt nodig, omdat het langzaam maar zeker in een vieze staat begint te raken (denk aan vieze randen, etc.). Desondanks zullen we volgend jaar toch weer terugkeren naar dit hotel, ondanks deze kritiek.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit6
    • Ligging10
    • Service7

    Onlangs teruggekeerd van ons verblijf in Belvedere, waar we over het algemeen geen klachten hadden, behalve over de eetzaal die een complete chaos was. Er was weinig variatie in het menu, elke dag hetzelfde. Het ontbijt bood slechts één soort kaas, terwijl er wel frites, worst, witte bonen in tomatensaus, enzovoort waren. Helaas hebben we de heerlijke Spaanse Iberico-ham geen enkele keer gezien, zelfs niet op zondag. Het personeel was constant bezig met opruimen en bijvullen, maar lette niet op de gasten en botste regelmatig tegen hen aan. Bovendien praatten ze luid en onvriendelijk met elkaar, wat ik kon verstaan omdat ik redelijk Spaans spreek. Het was ook geen prettig gezicht toen het personeel met servetten en bestek rondzwaaide en dit vastpakte bij het deel waar je eet. Kinderen renden wild rond, vooral in het achterste gedeelte van de eetzaal, waardoor er totaal geen rust was om te eten. 's Avonds rende zelfs het animatieteam verkleed als baby langs de tafels, luid roepend: "mama papa pipi". Dit zorgde ervoor dat de kinderen nog drukker werden. We hebben veel hotels bezocht, maar zoiets als dit hebben we nog nooit meegemaakt. Hier gaan we niet meer terug.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging4
    • Service10
    • Kindvriendelijkheid10

    Hoewel het hotel over het algemeen goed is, zijn er wat punten die niet helemaal bevredigend waren. Helaas liet de animatie te wensen over, ondanks de inzet van het team met beperkte middelen. De geluidskwaliteit van de boxen voor de muziek was teleurstellend en reikte niet ver genoeg op het terras. Daarnaast vonden we de Russische gasten nogal onbeschoft, vooral in de eetzaal waar je al 20 minuten voor opening in de rij moet staan. Het gebrek aan personeel in de eetzaal zorgde voor lange wachttijden, soms wel 30 minuten voor een maaltijd. Gelukkig was de kwaliteit van het eten uitstekend en divers bereid. De kamers in het hotel waren goed onderhouden en schoon. Al met al hebben we een aangename vakantie gehad, maar zullen we niet opnieuw voor dit hotel kiezen.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit9
    • Ligging7
    • Service6
    • Kindvriendelijkheid8

    Na net teruggekeerd te zijn uit Hotel Belvedere, moeten we helaas concluderen dat de ervaring teleurstellend was. Het ontbreken van Nederlandstalig animatiepersoneel voor de kinderen zorgde ervoor dat onze kinderen moeite hadden om aansluiting te vinden met andere gasten. Met een overwegend Russisch publiek leek het alsof de voorkeur bij de receptie naar die gasten uitging, wat resulteerde in een minder rustige kamer dan gehoopt. Ondanks onze voorkeur voor een rustige kamer, belandden we boven het podium van het entertainment, wat niet ideaal was. In vergelijking met onze vorige ervaring in Montagut Suites in Malgrat, waar we ons beter op ons gemak voelden, zullen we de volgende keer waarschijnlijk daar opnieuw verblijven.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit6
    • Ligging6
    • Service6
    • Kindvriendelijkheid7

    Onlangs zijn we teruggekeerd van een verblijf van 13 dagen in Belvedere. Hoewel we hier ook in 2011 zijn geweest, hebben we deze keer enkele minpunten opgemerkt. De kwaliteit van het servies in het restaurant laat soms te wensen over en de toiletten kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken en vaker schoongemaakt worden. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, maar het wachten in de rij voor een spiegelei kan soms vervelend zijn. Misschien is het handig om deze gewoon in bakken te plaatsen? Het avondbuffet is daarentegen erg goed en biedt voor ieder wat wils. Het is frustrerend om te zien hoe sommige gasten, ondanks het verbod op tassen, de eetzaal verlaten met gevulde tassen en rugzakken, met name Polen en Russen. Hier zou strenger tegen opgetreden moeten worden. Ik heb zelfs een vrouw gezien die diepvrieszakjes gebruikte om eten in mee te nemen. Het personeel lijkt hieraan te ergeren, maar er wordt niets aan gedaan. Gelukkig zorgt Nuna van de animatie voor wat vermaak; zij is echt geweldig en was er ook al in 2011. Hoewel ik ooit nog wel eens terug zou willen komen, zal dat voorlopig niet zijn.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit9
    • Ligging8
    • Service2
    • Kindvriendelijkheid8

    De kamers waren alles behalve schoon, de bedden voelden aan als betonblokken en het personeel bij de receptie sprak gebrekkig Engels en was niet bepaald hulpvaardig. Er waren slechts 8 parasols bij het zwembad, wat betekende dat je vroeg moest opstaan om er een te bemachtigen en anders de hele dag in de brandende zon moest doorbrengen. Het barpersoneel was nors en zorgde voor lange wachttijden, en de avondanimatie was een regelrechte teleurstelling. Het restaurant had lange rijen en werd vaak bezet door ongeduldige gasten. Al met al was de ervaring in dit hotel voor ons een dikke onvoldoende.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging9
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid10

    Na 19 jaar keerden we terug naar het Belvedere Hotel en hoewel het goed was, viel het ons op dat de faciliteiten vooral gericht waren op kinderen. Er was niet veel vermaak meer voor volwassenen zonder kinderen of ouderen. Het zwembad leek speciaal voor kinderen en het was storend om te zien hoe de Russen hun borden vol schepten om vervolgens veel weg te gooien. Ongeveer 80% van de gasten waren Russisch. Kortom, een aanrader voor gezinnen met kinderen, maar niet zo geschikt meer voor ouderen. Een beetje teleurstellend.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging10
    • Service9
    • Kindvriendelijkheid10

    Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen! Het eten was verrukkelijk en bood voor ieder wat wils. Ik heb echt genoten van de suikerspinnen, popcorn en chocofontein. Het animatieteam was fantastisch - ze deden echt hun uiterste best om iedereen te vermaken. Vorig jaar verbleef ik in een 4-sterrenhotel, maar dit was zoveel beter. De locatie was ideaal, dicht bij zowel het centrum als het strand. Ik zou zonder twijfel zo weer teruggaan!

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging9
    • Kindvriendelijkheid9

    Dit hotel is echt een pareltje! De verhouding tussen prijs en kwaliteit is perfect en het is de ideale plek voor gezinnen met kinderen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging7
    • Service10
    • Kindvriendelijkheid8

    Het eten overtrof alle verwachtingen en het personeel was ontzettend gastvrij. De sfeer gaf je echt het gevoel alsof je onder vrienden was.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging10
    • Service10
    • Kindvriendelijkheid8

    Dit hotel is absoluut fantastisch, we hebben hier al 3 keer verbleven en het bevalt ons uitstekend. De locatie is ideaal, vlakbij zowel het centrum als het strand, ongeveer 500 meter verderop. Het hotel zelf ziet er mooi uit en de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is ook van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging10
    • Service7
    • Kindvriendelijkheid10

    Terug van een heerlijke meivakantie in hotel Belvedere in Salou! Deze keer bracht niet alleen mijn 10-jarige kleinzoon, maar ook mijn dochter en mijn 9 maanden oude kleinzoon mee. En natuurlijk de rest van de familie :-) We hebben opnieuw een geweldige vakantie gehad, met een comfortabele kamer en gevarieerd eten dat voor iedereen wat wils bood. Het inchecken verliep vlot, wat na een lange busreis ontzettend prettig is. Er is animatie voor zowel volwassenen als kinderen, en de kleintjes hebben genoeg te doen naast het animatieprogramma. Anna en Nuna zijn ware experts in hun vak, altijd vriendelijk en betrokken bij jouw vakantiebeleving. Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen bij vragen. Live cooking is ook weer een leuke toevoeging. Bij de receptie lossen ze problemen snel op; toen ik een probleem op de kamer had, stond de monteur binnen no-time klaar om het op te lossen. We zullen zeker terugkomen, met of zonder de kinderen en kleinkinderen.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging10
    • Service8

    Dit was onze kennismaking met deze plek, maar helaas zal het ook onze afscheid zijn. Het eten liet te wensen over, met af en toe koude gerechten, en sommige medewerkers leken niet bepaald gastvrij. Daarnaast was er een onaangename geur van riolering bij de lift, wat de ervaring niet ten goede kwam.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging8
    • Service6

    Dit hotel overtreft zijn 3-sterren beoordeling zeker. Ondanks de levendige locatie in Salou, heerst er een verrassende rust, vooral 's nachts wat echt een pluspunt is. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas moet ik bevestigen wat andere reviews ook al aangaven over de eetzaal. 's Ochtends 15 minuten wachten op een eitje of tosti, en dan zie je iemand voor je plotseling 6 tosti's op zijn bord laden - weer wachten! Hetzelfde gebeurt met andere gerechten, zoals fruit dat in grote hoeveelheden naar de tafel wordt gebracht. Later zie je dat de helft terug naar de keuken gaat, wat erg jammer is. Over het algemeen waren de faciliteiten prima en schoon, al was het zwembad wat aan de kleine kant voor het aantal gasten. Gelukkig konden we op de laatste dag bij de receptie nog handdoeken krijgen zodat we konden douchen voordat we vertrokken.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging8
    • Service7
    • Kindvriendelijkheid10

    Voor mijn kinderen van 11 en 14 was dit de eerste keer dat we samen op vakantie gingen naar het buitenland. Dankzij Hotel Belvedere hebben ze een geweldige ervaring gehad. Het eten was heerlijk en de kamers waren goed verzorgd en dagelijks schoongemaakt. We hadden het geluk een kamer met balkon te hebben die uitkeek op de binnenplaats met het zwembad en de animatie, waar de hele dag gezellige muziek te horen was. Vooral voor kinderen was het hotel en het animatieteam fantastisch. Een klein team van jonge medewerkers zorgde elke dag voor vermaak bij het zwembad, met activiteiten zoals waterpolo en aquagym. 's Avonds waren er vaak gezellige evenementen op de binnenplaats waar zowel kinderen als ouders bij betrokken waren. Het hotel is ook gunstig gelegen, bijna in het centrum, met winkels en supermarkten om de hoek, terwijl de boulevard en het strand op slechts 6 minuten loopafstand liggen. Het enige minpuntje was het restaurantpersoneel, dat soms te weinig was waardoor het eten niet altijd even warm geserveerd werd tijdens drukke momenten. Ondanks dat was onze vakantie zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging8
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid10

    Ons verblijf in dit hotel duurde van 20 juli tot 27 juli. We hebben een fantastische vakantie gehad, het personeel was uiterst vriendelijk en deed hun best om met ons in het Nederlands te communiceren. Als dat niet helemaal lukte, kwamen we toch met handen en voeten een eind. Het eten was voortreffelijk; warme gerechten waren warm en koude gerechten waren fris. Onze kamer bevond zich boven het podium, maar eigenlijk stoorde dat helemaal niet - we vonden het juist heel gezellig. De kamers werden goed schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Wat betreft de Russische gasten waar sommigen over spreken, hebben wij daar totaal geen last van gehad.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit4
    • Ligging5
    • Service2
    • Kindvriendelijkheid7

    Twee jaar geleden brachten we een bezoek aan dit hotel, en wat een transformatie hebben we dit jaar gezien! Het eten is nog steeds van topkwaliteit, maar de sfeer is duidelijk meer gericht op gezinnen met jonge kinderen. Het personeel lijkt ook minder vriendelijk dan voorheen en het entertainment is niet echt aan ons besteed. De luide animatieactiviteiten zorgden voor wat overlast, zonder veel verdere variatie.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit10
    • Ligging10
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid10

    Het personeel bij de receptie is erg gastvrij. Er is een uitgebreid aanbod aan gerechten bij het buffet, waarbij de live cooking elke dag zorgt voor een verrassende ervaring. De locatie van het hotel is heerlijk rustig en bovendien goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit7
    • Ligging7
    • Service4
    • Kindvriendelijkheid7

    Onze ervaring in Hotel Belvedere afgelopen juli was enigszins gemengd. In de eerste dagen genoten we van het lekkere eten en de schone kamer, maar helaas nam de kwaliteit al snel af. Met de komst van veel Russische gasten daalde ook de kwaliteit van het eten aanzienlijk, wellicht omdat zij vaak te veel opscheppen en veel verspilling veroorzaken. Dit had een negatieve invloed op de algehele ervaring. De schoonmaak liet ook te wensen over, met meerdere keren geen handdoeken en regelmatig tekort aan toiletpapier, wat we uiteindelijk zelf maar moesten aanschaffen. Het personeel leek overbelast te zijn en werd niet altijd respectvol behandeld door bepaalde gasten, wat jammerlijk was. Ondanks deze minpunten is het hotel op zichzelf aangenaam en heeft het een uitstekende locatie. De receptiemedewerksters hadden moeite met het gedrag van sommige Russische gasten en ondanks hun inzet werkten deze niet altijd mee. Het is spijtig dat de situatie zo liep, want het ligt zeker niet aan het personeel..

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit9
    • Ligging10
    • Service6
    • Kindvriendelijkheid10

    Onze recente ervaring in hotel Belvedere was fantastisch! Als gezin met twee kinderen van 11 en 14 hebben we enorm genoten. Het eten was gevarieerd en heerlijk, zowel bij het ontbijt als het avondeten. Onze kamers waren schoon en hadden allemaal een mooi balkon. Het was opvallend dat er ook veel andere Nederlandse gezinnen verbleven. Een klein puntje van kritiek is dat het zwembad en de omgeving slechts een keer per week werden schoongemaakt. Gelukkig lag het hotel dicht bij leuke winkels en het strand.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit9
    • Ligging10
    • Service9
    • Kindvriendelijkheid7

    De kamers zijn prachtig en brandschoon, het eten is voortreffelijk. Volgend jaar komen we zeker terug voor een volgend bezoek!

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit7
    • Ligging6
    • Service10
    • Kindvriendelijkheid6

    Dit was mijn eerste keer in dit hotel en ik was aangenaam verrast. Het is een rustig hotel zonder All-in formule, wat betekent dat je geen last hebt van luidruchtige en overmatig drinkende toeristen. We verbleven tien dagen vanaf 16 september en het publiek bestond voornamelijk uit gezinnen en rustige oudere mensen. Het was heerlijk stil op de gangen en in de kamers na 23:00 uur. Het eten was van goede kwaliteit en er was een ruime keuze, met zelfs showcooking op twee plekken waar je vers bereide pizza's, vlees, vis en beenham kon krijgen. De eetzaal was nooit te druk en het hotel was weliswaar dicht bij het winkelcentrum, maar toch rustig en afgelegen. Ik zal hier zeker nog eens terugkomen.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit9
    • Ligging7
    • Service7
    • Kindvriendelijkheid8

    Tijdens de paasvakantie zijn we op reis geweest naar Salou en verbleven in hotel Belvedere. Eerlijk gezegd was ik in het begin een beetje bezorgd over wat we konden verwachten, gezien de voordelige prijs van de vakantie. Maar mijn zorgen waren compleet ongegrond, want onze ervaring was geweldig. De kamers waren misschien wat gedateerd, maar toch heel goed onderhouden. En het eten was gewoon heerlijk, met zoveel variatie! Het ontbijt was zeker het vermelden waard, echt van hoge kwaliteit voor een 3-sterrenhotel. De locatie was perfect, rustig gelegen maar toch op korte loopafstand van het strand en de boulevard, die vooral 's avonds prachtig verlicht is met fonteinen. Als je met de auto bent, is een bezoek aan Girona en de nabijgelegen kustplaatsen een aanrader, en je kunt die ook makkelijk per fiets verkennen. We hebben echt genoten van onze vakantie en overwegen zeker om volgend jaar terug te keren.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit5
    • Ligging4
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid7

    Over het algemeen was het hotel prima, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De badkamers konden echter schoner, en de kamers waren weliswaar comfortabel, maar konden een opfrisbeurt gebruiken. Het eten in buffetvorm liet helaas te wensen over. De gerechten die warm moesten zijn, waren vaak koud en andersom. Het bestek was niet goed schoongemaakt en vertoonde nog resten van de vorige maaltijd.

    Melden


    Reisperiode: onbekend

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging10
    • Service9
    • Kindvriendelijkheid8

    In één woord: geweldig! De medewerkers waren ontzettend vriendelijk, het eten was heerlijk en de bedden waren supercomfortabel. Bij aankomst werden we meteen naar onze kamer gebracht en er was leuke entertainment. Het enige minpuntje was dat er niet genoeg parasols en ligbedden waren.

    Melden


    Reisperiode: september 2016

    • Prijs / kwaliteit7
    • Ligging8
    • Service8
    • Kindvriendelijkheid7
    • Verzorging8
    • Voorzieningen8

    LEUK HOTEL, GOEDE LIGGING , VRIENDELIJK PERSONEEL, GOEDE BEDIENING, NETTE KAMERS., EN ALLES ZIET ER NETJES EN VERZORGD UIT...

    Geboekt bij

    Corendon
    Melden


    Reisperiode: augustus 2015

    • Prijs / kwaliteit8
    • Ligging6
    • Service9
    • Kindvriendelijkheid9
    • Verzorging9
    • Voorzieningen9

    Vond het een super goed hotel. het personeel is erg vriendelijk en de kamers zien er mooi en netjes uit.

    Melden




    © 2007-2025 ReisChecker.nl