ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Belvedere

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

De eetkeuzes zijn beperkt en het zwembad is altijd druk. De ligstoelen bij het zwembad staan te dicht op elkaar en zijn vaak volzet. De service in het restaurant laat te wensen over doordat er te weinig personeel is en ze te druk zijn om goed voor de gasten te zorgen. Opvallend is de andere vorm van vriendelijkheid van de Russische en Poolse receptiemedewerkers, die voor de reviewer niet vertrouwd aanvoelt. Al met al, ondanks het vriendelijke Spaanse personeel, is dit hotel niet aan te raden voor een volgend verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel biedt een aangename ervaring met heerlijke gerechten bereid via showcooking. Het zwembad is misschien niet enorm, maar voldoende voor een verfrissende duik. Onze kamer was voorzien van twee comfortabele tweepersoonsbedden, een koelkast, een televisie met BVN-zenders en een moderne badkamer. Wellicht had de kamer iets ruimer mogen zijn, zodat we onze koffers beter konden opbergen. De ligging van het hotel is ideaal, op slechts een minuut lopen van Port Aventura, en binnen enkele minuten bereik je het levendige centrum met talloze winkels. Ook het strand is op loopafstand, je staat al snel bij de eerste fontein op de boulevard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Leuk hotel! Het eten was fantastisch! Maar ja, er zijn altijd mensen die over alles klagen, typisch. Misschien moeten zij gewoon thuisblijven ;-) Het enige minpunt vonden wij de drukte in Salou en op het strand, niet echt ideaal met jonge kids. Oh, en dan die overvloed aan onbeschofte Russen die voordringen terwijl je netjes wacht in de rij, echt niet oké! De animatie was ook wat magertjes. De animatoren deden hun best, maar het was zo saai dat mensen gewoon wegliepen. Schijnt dat er een ander team was en het programma herhaalde zich constant. Verder was het hotel wel oké, maar voor ons gezin is Salou geen optie meer. Veel te druk en onveilig voor de kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

In augustus 2013 verbleven we in dit hotel en we waren aangenaam verrast. De locatie is heerlijk rustig en op loopafstand van de boulevard. Het restaurant biedt een uitgebreide selectie van gerechten voor alle smaken. Hoewel de kamers wat gedateerd zijn, zijn ze wel schoon en comfortabel. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voldoende om af te koelen. Wat opviel, is dat het hotel goed toegankelijk is voor rolstoelgebruikers en ook geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen. Het was zeker een aangenaam verblijf en een goede prijs-kwaliteitverhouding voor een ontspannen en betaalbare vakantie. We zouden het zeker overwegen om hier in de toekomst weer te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is perfect voor gezinnen die op zoek zijn naar een betaalbare vakantie met kinderen en die waarde hechten aan kwaliteit! Wij hebben hier in 2011, 2012 en 2013 verbleven en het was geweldig. Het eten is heerlijk met een uitgebreid buffet waar je eigenlijk niets op aan te merken hebt. De animatie is top, vooral leuk voor de kinderen. Het personeel bij de receptie is ontzettend vriendelijk, net als de eigenaar Pablo die altijd voor je klaarstaat. Zelfs de medewerker die je koffers draagt, is super aardig en behulpzaam! De eetzaal ziet er netjes uit, het buffet is geweldig en het personeel is altijd vrolijk, zelfs bij 35 graden! PortAventura is een echte aanrader! Het strand is binnen 10 minuten lopen en er is een supermarkt om de hoek, ideaal. Salou en Belvedere zijn gewoonweg fantastisch. We hopen Jipsy Mama en haar team weer te zien in juli, samen met Angeliek, Aart en Ashly. Bekijk onze foto's! Tot snel weer in Salou!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit fantastische hotel is echt een paradijs voor kinderen! Het eten is heerlijk met veel variatie en er worden regelmatig leuke thema-avonden georganiseerd. We zijn zeker van plan om nog een keer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Na al meerdere keren hier te hebben verbleven, kunnen we zeggen dat de kamers en het eten altijd goed zijn geweest. Echter was het teleurstellend dat tijdens ons laatste bezoek in september 2016 de banken in het stoombad niet alleen vies waren, maar ook kapot. Helaas werd dit niet direct aangepakt, waardoor we gedwongen waren om op kapotte banken te zitten. De spa-ruimte in de kelder heeft echt een opfrisbeurt nodig, omdat het langzaam maar zeker in een vieze staat begint te raken (denk aan vieze randen, etc.). Desondanks zullen we volgend jaar toch weer terugkeren naar dit hotel, ondanks deze kritiek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Onlangs teruggekeerd van ons verblijf in Belvedere, waar we over het algemeen geen klachten hadden, behalve over de eetzaal die een complete chaos was. Er was weinig variatie in het menu, elke dag hetzelfde. Het ontbijt bood slechts één soort kaas, terwijl er wel frites, worst, witte bonen in tomatensaus, enzovoort waren. Helaas hebben we de heerlijke Spaanse Iberico-ham geen enkele keer gezien, zelfs niet op zondag. Het personeel was constant bezig met opruimen en bijvullen, maar lette niet op de gasten en botste regelmatig tegen hen aan. Bovendien praatten ze luid en onvriendelijk met elkaar, wat ik kon verstaan omdat ik redelijk Spaans spreek. Het was ook geen prettig gezicht toen het personeel met servetten en bestek rondzwaaide en dit vastpakte bij het deel waar je eet. Kinderen renden wild rond, vooral in het achterste gedeelte van de eetzaal, waardoor er totaal geen rust was om te eten. 's Avonds rende zelfs het animatieteam verkleed als baby langs de tafels, luid roepend: "mama papa pipi". Dit zorgde ervoor dat de kinderen nog drukker werden. We hebben veel hotels bezocht, maar zoiets als dit hebben we nog nooit meegemaakt. Hier gaan we niet meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Hoewel het hotel over het algemeen goed is, zijn er wat punten die niet helemaal bevredigend waren. Helaas liet de animatie te wensen over, ondanks de inzet van het team met beperkte middelen. De geluidskwaliteit van de boxen voor de muziek was teleurstellend en reikte niet ver genoeg op het terras. Daarnaast vonden we de Russische gasten nogal onbeschoft, vooral in de eetzaal waar je al 20 minuten voor opening in de rij moet staan. Het gebrek aan personeel in de eetzaal zorgde voor lange wachttijden, soms wel 30 minuten voor een maaltijd. Gelukkig was de kwaliteit van het eten uitstekend en divers bereid. De kamers in het hotel waren goed onderhouden en schoon. Al met al hebben we een aangename vakantie gehad, maar zullen we niet opnieuw voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Na net teruggekeerd te zijn uit Hotel Belvedere, moeten we helaas concluderen dat de ervaring teleurstellend was. Het ontbreken van Nederlandstalig animatiepersoneel voor de kinderen zorgde ervoor dat onze kinderen moeite hadden om aansluiting te vinden met andere gasten. Met een overwegend Russisch publiek leek het alsof de voorkeur bij de receptie naar die gasten uitging, wat resulteerde in een minder rustige kamer dan gehoopt. Ondanks onze voorkeur voor een rustige kamer, belandden we boven het podium van het entertainment, wat niet ideaal was. In vergelijking met onze vorige ervaring in Montagut Suites in Malgrat, waar we ons beter op ons gemak voelden, zullen we de volgende keer waarschijnlijk daar opnieuw verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs zijn we teruggekeerd van een verblijf van 13 dagen in Belvedere. Hoewel we hier ook in 2011 zijn geweest, hebben we deze keer enkele minpunten opgemerkt. De kwaliteit van het servies in het restaurant laat soms te wensen over en de toiletten kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken en vaker schoongemaakt worden. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, maar het wachten in de rij voor een spiegelei kan soms vervelend zijn. Misschien is het handig om deze gewoon in bakken te plaatsen? Het avondbuffet is daarentegen erg goed en biedt voor ieder wat wils. Het is frustrerend om te zien hoe sommige gasten, ondanks het verbod op tassen, de eetzaal verlaten met gevulde tassen en rugzakken, met name Polen en Russen. Hier zou strenger tegen opgetreden moeten worden. Ik heb zelfs een vrouw gezien die diepvrieszakjes gebruikte om eten in mee te nemen. Het personeel lijkt hieraan te ergeren, maar er wordt niets aan gedaan. Gelukkig zorgt Nuna van de animatie voor wat vermaak; zij is echt geweldig en was er ook al in 2011. Hoewel ik ooit nog wel eens terug zou willen komen, zal dat voorlopig niet zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid8

De kamers waren alles behalve schoon, de bedden voelden aan als betonblokken en het personeel bij de receptie sprak gebrekkig Engels en was niet bepaald hulpvaardig. Er waren slechts 8 parasols bij het zwembad, wat betekende dat je vroeg moest opstaan om er een te bemachtigen en anders de hele dag in de brandende zon moest doorbrengen. Het barpersoneel was nors en zorgde voor lange wachttijden, en de avondanimatie was een regelrechte teleurstelling. Het restaurant had lange rijen en werd vaak bezet door ongeduldige gasten. Al met al was de ervaring in dit hotel voor ons een dikke onvoldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Na 19 jaar keerden we terug naar het Belvedere Hotel en hoewel het goed was, viel het ons op dat de faciliteiten vooral gericht waren op kinderen. Er was niet veel vermaak meer voor volwassenen zonder kinderen of ouderen. Het zwembad leek speciaal voor kinderen en het was storend om te zien hoe de Russen hun borden vol schepten om vervolgens veel weg te gooien. Ongeveer 80% van de gasten waren Russisch. Kortom, een aanrader voor gezinnen met kinderen, maar niet zo geschikt meer voor ouderen. Een beetje teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen! Het eten was verrukkelijk en bood voor ieder wat wils. Ik heb echt genoten van de suikerspinnen, popcorn en chocofontein. Het animatieteam was fantastisch - ze deden echt hun uiterste best om iedereen te vermaken. Vorig jaar verbleef ik in een 4-sterrenhotel, maar dit was zoveel beter. De locatie was ideaal, dicht bij zowel het centrum als het strand. Ik zou zonder twijfel zo weer teruggaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een pareltje! De verhouding tussen prijs en kwaliteit is perfect en het is de ideale plek voor gezinnen met kinderen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Het eten overtrof alle verwachtingen en het personeel was ontzettend gastvrij. De sfeer gaf je echt het gevoel alsof je onder vrienden was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is absoluut fantastisch, we hebben hier al 3 keer verbleven en het bevalt ons uitstekend. De locatie is ideaal, vlakbij zowel het centrum als het strand, ongeveer 500 meter verderop. Het hotel zelf ziet er mooi uit en de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is ook van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van een heerlijke meivakantie in hotel Belvedere in Salou! Deze keer bracht niet alleen mijn 10-jarige kleinzoon, maar ook mijn dochter en mijn 9 maanden oude kleinzoon mee. En natuurlijk de rest van de familie :-) We hebben opnieuw een geweldige vakantie gehad, met een comfortabele kamer en gevarieerd eten dat voor iedereen wat wils bood. Het inchecken verliep vlot, wat na een lange busreis ontzettend prettig is. Er is animatie voor zowel volwassenen als kinderen, en de kleintjes hebben genoeg te doen naast het animatieprogramma. Anna en Nuna zijn ware experts in hun vak, altijd vriendelijk en betrokken bij jouw vakantiebeleving. Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen bij vragen. Live cooking is ook weer een leuke toevoeging. Bij de receptie lossen ze problemen snel op; toen ik een probleem op de kamer had, stond de monteur binnen no-time klaar om het op te lossen. We zullen zeker terugkomen, met of zonder de kinderen en kleinkinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Dit was onze kennismaking met deze plek, maar helaas zal het ook onze afscheid zijn. Het eten liet te wensen over, met af en toe koude gerechten, en sommige medewerkers leken niet bepaald gastvrij. Daarnaast was er een onaangename geur van riolering bij de lift, wat de ervaring niet ten goede kwam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service6

Dit hotel overtreft zijn 3-sterren beoordeling zeker. Ondanks de levendige locatie in Salou, heerst er een verrassende rust, vooral 's nachts wat echt een pluspunt is. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas moet ik bevestigen wat andere reviews ook al aangaven over de eetzaal. 's Ochtends 15 minuten wachten op een eitje of tosti, en dan zie je iemand voor je plotseling 6 tosti's op zijn bord laden - weer wachten! Hetzelfde gebeurt met andere gerechten, zoals fruit dat in grote hoeveelheden naar de tafel wordt gebracht. Later zie je dat de helft terug naar de keuken gaat, wat erg jammer is. Over het algemeen waren de faciliteiten prima en schoon, al was het zwembad wat aan de kleine kant voor het aantal gasten. Gelukkig konden we op de laatste dag bij de receptie nog handdoeken krijgen zodat we konden douchen voordat we vertrokken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Voor mijn kinderen van 11 en 14 was dit de eerste keer dat we samen op vakantie gingen naar het buitenland. Dankzij Hotel Belvedere hebben ze een geweldige ervaring gehad. Het eten was heerlijk en de kamers waren goed verzorgd en dagelijks schoongemaakt. We hadden het geluk een kamer met balkon te hebben die uitkeek op de binnenplaats met het zwembad en de animatie, waar de hele dag gezellige muziek te horen was. Vooral voor kinderen was het hotel en het animatieteam fantastisch. Een klein team van jonge medewerkers zorgde elke dag voor vermaak bij het zwembad, met activiteiten zoals waterpolo en aquagym. 's Avonds waren er vaak gezellige evenementen op de binnenplaats waar zowel kinderen als ouders bij betrokken waren. Het hotel is ook gunstig gelegen, bijna in het centrum, met winkels en supermarkten om de hoek, terwijl de boulevard en het strand op slechts 6 minuten loopafstand liggen. Het enige minpuntje was het restaurantpersoneel, dat soms te weinig was waardoor het eten niet altijd even warm geserveerd werd tijdens drukke momenten. Ondanks dat was onze vakantie zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in dit hotel duurde van 20 juli tot 27 juli. We hebben een fantastische vakantie gehad, het personeel was uiterst vriendelijk en deed hun best om met ons in het Nederlands te communiceren. Als dat niet helemaal lukte, kwamen we toch met handen en voeten een eind. Het eten was voortreffelijk; warme gerechten waren warm en koude gerechten waren fris. Onze kamer bevond zich boven het podium, maar eigenlijk stoorde dat helemaal niet - we vonden het juist heel gezellig. De kamers werden goed schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Wat betreft de Russische gasten waar sommigen over spreken, hebben wij daar totaal geen last van gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Twee jaar geleden brachten we een bezoek aan dit hotel, en wat een transformatie hebben we dit jaar gezien! Het eten is nog steeds van topkwaliteit, maar de sfeer is duidelijk meer gericht op gezinnen met jonge kinderen. Het personeel lijkt ook minder vriendelijk dan voorheen en het entertainment is niet echt aan ons besteed. De luide animatieactiviteiten zorgden voor wat overlast, zonder veel verdere variatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het personeel bij de receptie is erg gastvrij. Er is een uitgebreid aanbod aan gerechten bij het buffet, waarbij de live cooking elke dag zorgt voor een verrassende ervaring. De locatie van het hotel is heerlijk rustig en bovendien goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Onze ervaring in Hotel Belvedere afgelopen juli was enigszins gemengd. In de eerste dagen genoten we van het lekkere eten en de schone kamer, maar helaas nam de kwaliteit al snel af. Met de komst van veel Russische gasten daalde ook de kwaliteit van het eten aanzienlijk, wellicht omdat zij vaak te veel opscheppen en veel verspilling veroorzaken. Dit had een negatieve invloed op de algehele ervaring. De schoonmaak liet ook te wensen over, met meerdere keren geen handdoeken en regelmatig tekort aan toiletpapier, wat we uiteindelijk zelf maar moesten aanschaffen. Het personeel leek overbelast te zijn en werd niet altijd respectvol behandeld door bepaalde gasten, wat jammerlijk was. Ondanks deze minpunten is het hotel op zichzelf aangenaam en heeft het een uitstekende locatie. De receptiemedewerksters hadden moeite met het gedrag van sommige Russische gasten en ondanks hun inzet werkten deze niet altijd mee. Het is spijtig dat de situatie zo liep, want het ligt zeker niet aan het personeel..

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Onze recente ervaring in hotel Belvedere was fantastisch! Als gezin met twee kinderen van 11 en 14 hebben we enorm genoten. Het eten was gevarieerd en heerlijk, zowel bij het ontbijt als het avondeten. Onze kamers waren schoon en hadden allemaal een mooi balkon. Het was opvallend dat er ook veel andere Nederlandse gezinnen verbleven. Een klein puntje van kritiek is dat het zwembad en de omgeving slechts een keer per week werden schoongemaakt. Gelukkig lag het hotel dicht bij leuke winkels en het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

De kamers zijn prachtig en brandschoon, het eten is voortreffelijk. Volgend jaar komen we zeker terug voor een volgend bezoek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Dit was mijn eerste keer in dit hotel en ik was aangenaam verrast. Het is een rustig hotel zonder All-in formule, wat betekent dat je geen last hebt van luidruchtige en overmatig drinkende toeristen. We verbleven tien dagen vanaf 16 september en het publiek bestond voornamelijk uit gezinnen en rustige oudere mensen. Het was heerlijk stil op de gangen en in de kamers na 23:00 uur. Het eten was van goede kwaliteit en er was een ruime keuze, met zelfs showcooking op twee plekken waar je vers bereide pizza's, vlees, vis en beenham kon krijgen. De eetzaal was nooit te druk en het hotel was weliswaar dicht bij het winkelcentrum, maar toch rustig en afgelegen. Ik zal hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Tijdens de paasvakantie zijn we op reis geweest naar Salou en verbleven in hotel Belvedere. Eerlijk gezegd was ik in het begin een beetje bezorgd over wat we konden verwachten, gezien de voordelige prijs van de vakantie. Maar mijn zorgen waren compleet ongegrond, want onze ervaring was geweldig. De kamers waren misschien wat gedateerd, maar toch heel goed onderhouden. En het eten was gewoon heerlijk, met zoveel variatie! Het ontbijt was zeker het vermelden waard, echt van hoge kwaliteit voor een 3-sterrenhotel. De locatie was perfect, rustig gelegen maar toch op korte loopafstand van het strand en de boulevard, die vooral 's avonds prachtig verlicht is met fonteinen. Als je met de auto bent, is een bezoek aan Girona en de nabijgelegen kustplaatsen een aanrader, en je kunt die ook makkelijk per fiets verkennen. We hebben echt genoten van onze vakantie en overwegen zeker om volgend jaar terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Over het algemeen was het hotel prima, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De badkamers konden echter schoner, en de kamers waren weliswaar comfortabel, maar konden een opfrisbeurt gebruiken. Het eten in buffetvorm liet helaas te wensen over. De gerechten die warm moesten zijn, waren vaak koud en andersom. Het bestek was niet goed schoongemaakt en vertoonde nog resten van de vorige maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

In één woord: geweldig! De medewerkers waren ontzettend vriendelijk, het eten was heerlijk en de bedden waren supercomfortabel. Bij aankomst werden we meteen naar onze kamer gebracht en er was leuke entertainment. Het enige minpuntje was dat er niet genoeg parasols en ligbedden waren.

Melden


Reisperiode: september 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

LEUK HOTEL, GOEDE LIGGING , VRIENDELIJK PERSONEEL, GOEDE BEDIENING, NETTE KAMERS., EN ALLES ZIET ER NETJES EN VERZORGD UIT...

Geboekt bij

Corendon
Melden


Reisperiode: augustus 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Vond het een super goed hotel. het personeel is erg vriendelijk en de kamers zien er mooi en netjes uit.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl