ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Top Paradis Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Laatste update: Er wordt beweerd dat ons een andere kamer is aangeboden, maar dit is niet waar. Het personeel bij de receptie leek totaal niet geïnteresseerd, zelfs niet toen we een foto lieten zien. Als ons daadwerkelijk een nieuwe kamer was aangeboden, waren we zeker gebleven. --- We zochten een hotel om 3 nachten tot rust te komen voordat we terug naar huis (Nederland) zouden gaan. Onze keuze viel op het Golden Taurus Aquapark Resort. Bij aankomst werden we hartelijk begroet door een vriendelijke medewerkster bij de receptie. Ze was heel aardig en we hadden een leuk gesprekje. Daarom geven we 2 sterren. Toen we naar onze kamer gingen, waren we aanvankelijk tevreden. Het was een kleine kamer met een badkamer, toilet en een balkon. We hadden specifiek gevraagd om uitzicht op zee, maar bij aankomst bleek dit niet het geval te zijn. Toen we dit kenbaar maakten, verzekerde het personeel ons dat we wel degelijk uitzicht hadden op zee. Ik moest echter half over het balkon hangen om een glimp van de zee op te vangen. We besloten dit te laten rusten en er niet verder op in te gaan. We zouden tot vrijdag blijven en dan terugkeren naar Nederland. Helaas liep het anders en hebben we woensdagavond plotseling onze spullen gepakt en zijn we vertrokken vanwege het zien van kakkerlakken. Toen we dit bij de receptie meldden, negeerde de medewerker ons volledig, zelfs nadat we een foto hadden laten zien. We hadden op zijn minst een reactie verwacht als 'wat vervelend'. We zijn dus anderhalve dag eerder vertrokken en hebben daarmee zowel ons geld als onze rust verloren. De kakkerlakken waren overigens behoorlijk groot en waren overal te vinden, op het balkon, in de badkamer, overal. Het is jammer dat onze vakantie zo moest eindigen, zonder enige vorm van compensatie of zelfs maar een reactie van de oudere medewerker bij de receptie. We wilden met de kinderen en de familie komen, maar dit wordt geen tweede keer. Daarnaast was de locatie erg afgelegen en was er weinig te doen. Ook waren de kamers erg gehorig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben een fantastische 10-daagse all-inclusive vakantie beleefd dankzij Solmar. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een duidelijke uitleg over alle faciliteiten. Vanaf 8 uur konden we inchecken en rond 14 uur konden we eindelijk onze kamer betrekken. Het restaurant bood een keur aan heerlijke gerechten, inclusief opties speciaal voor de kleintjes. De kwaliteit van het eten was uitstekend. Met maar liefst 3 zwembaden was er volop gelegenheid om van het water te genieten. Het aquapark was een waar paradijs met 7 diverse glijbanen, waarvan 2 geschikt voor kinderen. Het enige nadeel was dat de baden en het aquapark niet direct met elkaar verbonden waren - je moest altijd door het hotel om van de ene naar de andere attractie te gaan. Hoewel de hoofdbar er prachtig uitzag, was de service hier helaas wat traag, zelfs wanneer het niet druk was. Er was een uitgebreid activiteitenprogramma in het hotel, van zwembadbingo en aquagym tot karaokeavonden en live muziek. Zowel overdag als 's avonds was er genoeg te doen en te beleven voor zowel kinderen als volwassenen. Kortom, je hoefde je geen moment te vervelen tijdens je verblijf in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is onze vaste stek geworden, en het stelt nooit teleur. Elke keer opnieuw genieten we met volle teugen van onze vakantie, dankzij de geweldige voorzieningen en het vriendelijke personeel. Er is werkelijk van alles te doen! Voor jong en oud zijn er activiteiten, shows, heerlijke zwembaden en zelfs een speciaal waterpark exclusief voor gasten! Een speciale vermelding verdient het personeel, met name Cristina en Miquel, die altijd met een glimlach klaarstaan om al je vragen te beantwoorden en je van alle gemakken te voorzien. We gaan hier zeker weer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Pas op! Bij de glijbanen van het waterpark worden spullen gestolen. Het is ons overkomen dat de Balenciaga-slipper van onze zoon verdween terwijl deze lag bij het aquarium, vlakbij het personeel. Ondanks dat het personeel gezien heeft dat iemand ze pakte, beweerden ze plotseling geen idee te hebben wie het was. De receptie reageerde lauw met: “Jammer genoeg kunnen we niets doen.” Het bekijken van de camerabeelden was ook niet toegestaan. Onze kamer met privézwembad was netjes, maar het terras kreeg pas rond 12:30 uur zonlicht. Tijdens de aquajogging om 11:30 uur stond de muziek zo hard dat communiceren onmogelijk was. De zwembaden zaten al om 09:00 uur vol met handdoeken op de ligbedden, waardoor er geen plek meer was. Het hotel kan wel 1200 gasten herbergen, maar voelde veel te klein voor zoveel mensen. Voor het ontbijt en de lunch stonden lange rijen voor 09:00 uur, en na 09:30 werden zelfs tafels toegewezen door het personeel vanwege de drukte. De avondanimatie duurde tot 22:30 uur. De omgeving was nogal saai, met weinig te zien in de directe buurt. Pas na een paar kilometer vonden we wat winkeltjes. Pineda de Mar zelf vonden we nogal saai. Voor ons betaalde verblijf van 7 dagen met 2 volwassenen en 3 kinderen €8.900 voelden we ons absoluut niet waard. Het treurige was dat we voortijdig vertrokken, al op dinsdag in plaats van vrijdag vanwege al deze negatieve ervaringen. Daarbovenop was er geluidsoverlast door een trein die elk uur langs het hotel raasde en luid claxonneerde, zelfs vroeg in de ochtend en laat in de avond. Het aanbod van het hotel om iets goed te maken is aardig, echter hebben we besloten de situatie af te sluiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een complete domper. Ondanks de flinke som geld die we hebben neergelegd voor een all-inclusive week, viel de kwaliteit zwaar tegen. Het personeel leek niet bepaald vriendelijk en een glimlach was een zeldzaamheid. Onze familiekamer was wel keurig schoon, daar was niets op aan te merken. Maar het eten liet echt te wensen over. Het hotel verdedigt zich door te zeggen dat smaak subjectief is, wat waar is, maar gerechten zoals paella waren verpest: verbrand onder de warmtelamp, vettig vlees en over het algemeen smakeloos voedsel. De cocktails die uit een automaat kwamen, waren ronduit slecht. In het dorpje zelf was er ook weinig te beleven. Het team voor animatie deed hun best, maar vriendelijkheid was ver te zoeken. Er werd alleen gelachen bij het uitreiken van de rekening. Opvallend was de man in kostuum bij de bar in de hal die zichzelf als een soort manager gedroeg. Met zijn norse houding maakte hij bestellen onnodig moeilijk en onaangenaam. Ons advies: zoek een ander verblijf. Er zijn genoeg alternatieven met beter eten en gastvrijer personeel. Dit hotel raden wij niet aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Erg lekker eten, de medewerkers waren erg kindvriendelijk en wisten het publiek op te hypen. Ligging was erg fijn; dicht bij het strand en dicht bij Barcelona. Zwembad was redelijk groot.

Geboekt bij

D-reizen
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl