ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Al - Andalus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een uitstekend hotel voor een week verblijf, op slechts een steenworp afstand van de boulevard. De accommodatie is goed onderhouden en het ontbijt biedt een ruime keuze aan lekkernijen. Samen met mijn partner en onze 19-jarige dochter hebben we hier volop genoten. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is hier zeker in balans.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel lijkt rechtstreeks uit de jaren '90 te komen en wordt absoluut niet goed onderhouden. De bedden zijn zo oncomfortabel dat het voelt alsof je op plastic slaapt. Ik heb gemeld dat de deurknop van de badkamer kapot was, maar er is niets aan gedaan. Om nog maar te zwijgen van hoe gehorig het is! Als je hier toch wilt verblijven, vermijd dan alsjeblieft de kamers aan de ingangszijde, anders hoor je de hele nacht de luide generator draaien. En alsof dat nog niet genoeg is, rekenen ze ook nog eens €15 per dag voor een parkeerplaats, zelfs wanneer je een gast bent. Ik zal dit hotel nooit meer bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige plek en wat een ontzettend gastvrij team! We hebben er echt een heerlijke tijd gehad!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vandaag bracht ik een bezoek aan het hotel en bij aankomst werd ik verrast door de vraag van de receptiemedewerker waarom ik, als Nederlandse gast, voor dit hotel had gekozen, aangezien dit blijkbaar niet de gebruikelijke keuze was voor hen. Het incheckproces verliep stroef en ik leek telkens aan het lijntje te worden gehouden met mijn kamer die pas na 17.00 uur beschikbaar was. Het personeel liet te wensen over en tot overmaat van ramp bleken ze niet in staat om op een effectieve manier Engels te communiceren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring met dit hotel was helaas teleurstellend, zowel in oktober 2024 als in april 2025. Ik besloot het een tweede kans te geven, maar helaas bleek het opnieuw een ramp te zijn. Hoewel de kamers gedeeltelijk vernieuwd waren, liet de rest te wensen over. De inchecktijd was pas om 15:30, wat ik als onhandig heb ervaren. Ik had gekozen voor het all-inclusive arrangement voor wat gemak, maar dit bleek tegen te vallen. De bar bood weinig keuze aan cocktails en de dranken waren beperkt tot frisdranken uit een automaat en bier van de tap, evenals enkele lokale sterke dranken. Het ontbreken van een duidelijke lijst met beschikbare dranken was een gemis dat eenvoudig opgelost kon worden. Wat het eten betreft, was de keuze beperkt en de kwaliteit matig, met weinig variatie. De ligstoelen bij het zwembad waren nog steeds in slechte staat, wat het comfort niet ten goede kwam. Al met al was dit hotel zeker geen viersterrenaccommodatie, hoogstens een twee sterren. Helaas zal ik geen derde kans meer geven aan dit hotel. Het is simpelweg te teleurstellend en voldoet niet aan mijn verwachtingen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl