Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Iberostar Kipriotis Panorama Maris

Beoordelingen

Reisperiode: september 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geweldig hotel, schoon aardig personeel zeer service gericht. Bedden liggen fantastisch, zeer ruime kamer waar wij in zaten. Alles wordt perfect schoon gehouden.eten is zeer goed en alles is ruim aanwezig is het op even vragen en het is zo weer aangevuld wij hebben een prima vakantie hier gehad.



Reisperiode: februari 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Erg mooi resort en een hele goede service. De 2 weken die we er waren waren zeker ze moeite waard. De dames achter de bar waren echt enorm vriendelijk en hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt



Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De meiden die 's avonds de cocktails rond bedienen, verdienen alle lof. Super service wat ze geven en altijd met een glimlach en een praatje. Dit geld ook voor de schoonmaaksters, zij groeten je altijd vrolijk wanneer je ze tegen komt. In tegenstelling tot de receptie, daar kon geen glimlachje van af en helpen deden ze ook niet echt. Hotel is schoon en mooi. Net als de hotel kamer. Keken op de zee uit, prachtig. De skybar is zeker de moeite waard om een drankje te doen.

Geboekt bij

Vakantie Discounter


Reisperiode: juni 2011

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service4
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Bij aankomst bleek het hotel overboekt. Na navraag, bleek dat dit regelmatig gebeurt, de eigenaar heeft namelijk meerdere hotels in de buurt. We werden dus naar een hogerop gelegen hotel gestuurd. Na 2 dagen konden we dan toch onze intrek nemen in "de maris". Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. De accommodatie is goed, maar het eten en de service is ronduit slecht. Geen variatie in het eten, geen kofferservice en voor een lunchpakket moet men 2,5 euro betalen, en dit voor een all-inclusive hotel. Schandalig. Dit was mijn slechtste reiservaring ooit. Dit nooit meer.



© 2007-2024 Reischecker.nl