ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Camping Cambiance Molenvelden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een tijdje geleden verbleven we in een chalet vanwege renovatiewerkzaamheden. De accommodaties waren echt prachtig: netjes, schoon en ruim. Het park was heerlijk rustig en de meeste mensen waren vriendelijk, wat we als een pluspunt hebben ervaren. Helaas liet de service en klantvriendelijkheid nogal te wensen over. Er werden gouden bergen beloofd, maar er werd weinig van waargemaakt. Reparaties werden niet uitgevoerd en we moesten constant achter het personeel aan zitten, wat veel energie en stress kostte. Toen we moesten verhuizen naar een ander chalet vanwege de verkoop, kregen we beloofde hulp niet. We stonden daar met twee kleine kinderen en al onze spullen, die eerst opgeslagen moesten worden en later weer verhuisd moesten worden. Het personeel reed ook veel te hard op het park, zelfs al was de snelheidslimiet 10 km/u. Een onderhoudsmedewerker viel ons zelfs intimiderend lastig en maakte een dreigende opmerking over onze kinderen. Daarnaast bleef de organisatie na het einde van ons contract maar geld afschrijven voor huur, ondanks herhaalde meldingen. Pas na twee maanden hebben we het incassoproces geblokkeerd via de bank. Al met al hebben we dus geen goede ervaring met de organisatie van het vakantiepark en zullen we er nooit meer verblijven, zelfs niet in noodgevallen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een periode van ongeveer 5 jaar te hebben gewoond op dit vakantiepark, kan ik zeggen dat mijn ervaringen gemengd zijn. De receptie heeft mij in het verleden geholpen bij enkele complicaties, waarbij Wendy erg vriendelijk was. Echter, bij latere bezoeken kreeg ik te maken met onprofessioneel gedrag, zoals onderbrekingen en onterechte beschuldigingen, vooral van Wendy, die zonder reden agressief werd. Helaas is het zwembad al een half jaar gesloten en de belofte van "eind deze maand is het klaar" wordt elke maand herhaald zonder resultaat. Als bewoner van het park hebben we geen compensatie ontvangen voor de faciliteiten waar we voor betalen. Bovendien duurde het terugkrijgen van geld voor diensten maanden. De sfeer op het park wordt steeds grimmiger door strengere regels en ontevreden gezichten, wat afbreuk doet aan het plezier van wonen hier. Gelukkig zijn de medewerkers van het parkbeheer altijd vriendelijk en behulpzaam, en verdienen zij lof. Wat betreft het restaurant, de eigenaar is niet bepaald vriendelijk. Kritiek op het eten wordt niet goed ontvangen en dieetwensen worden soms genegeerd. De koks doen echter wel hun best om lekker eten te serveren, wat ik moet benadrukken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling. Het spijt me, maar het lijkt erop dat het management niet begrijpt hoe ze de keuken moeten inrichten om vlekken te voorkomen. Het is toch logisch om tegels of afwasbare verf te gebruiken in een keuken? Maar blijkbaar was het bakken van dat ene eitje al te veel voor ze. Het is jammer dat het management niet bereikbaar is voor commentaar of terugbelverzoeken. Wellicht zitten ze financieel in zwaar weer, wat mij doet twijfelen over het vooraf betalen van huurtermijnen. Het is tekenend dat ondanks het aanbod om de helft van de kosten terug te storten, de reactie van manager Rik Bouwman gezien wordt als diefstal. Wat een trieste situatie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf op het park was fantastisch! Ik was aanvankelijk wat bezorgd over de borg na het lezen van verschillende reviews, maar gelukkig werd deze binnen slechts 3 werkdagen teruggestort in plaats van de beloofde 5 werkdagen. Het zwembad had wat onderhoudsproblemen door alle regenval, maar dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn in Brabant. Helaas was het zwemgedeelte bij speeltuin De Splinter gesloten, maar dat hoort erbij. Het zusterpark waar we mochten zwemmen was weliswaar iets verder weg dan de aangegeven 15 minuten, maar na slechts 20 minuten rijden waren we er al. Ondanks deze kleine ongemakken hebben we toch enorm genoten van ons verblijf! Het restaurant, de speeltuin en het personeel waren allemaal geweldig. De mascotte van PSV kwam langs voor de kinderen en er was zelfs live muziek op het terras, wat zorgde voor een gezellige sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we duidelijke instructies over de locatie van ons huisje en de afvalregels. Het huis was brandschoon, wat mij als perfectionist meteen een goed gevoel gaf om de vakantie te beginnen. De tuinen waren prachtig en perfect onderhouden, niet één stukje afval te bekennen. Op een avond viel de stroom plots uit, maar na een belletje stond er binnen vijf minuten al een medewerker voor de deur om het probleem op te lossen. Daarom verdient het park wat mij betreft vijf sterren en een 10/10 score voor alle medewerkers. Ze leveren uitstekend werk en begroeten je altijd vriendelijk, wat zorgt dat je je als gast echt welkom voelt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl