ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van der Valk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Het personeel, zowel de mensen die de kamers schoonmaken als de medewerkers bij de receptie, zijn ontzettend gastvrij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bedankt voor de goede service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

De ervaring van live cooking in dit hotel is echt fantastisch. Je hebt hier de mogelijkheid om te genieten van heerlijk eten met een overvloed aan keuzes. Het hotel is recent gerenoveerd en ze zijn nog steeds bezig met uitbreiden. Gewoonweg uitmuntend!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service10

Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam, en de verse kookervaring was uitstekend. Ondanks de drukte hoefde je niet lang te wachten. Een solide 9 van mij! De kamer was ruim en prachtig ingericht, met nummer 137.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service5

Vorig jaar waren we dolenthousiast over dit hotel en gaven we het een perfecte score. Helaas was onze ervaring dit keer compleet anders. De ontvangst bij de receptie was koeltjes, de dinervouchers waren verkeerd ingevuld en moesten twee keer worden aangepast. De luxe kamers waren allemaal bezet, dus moesten we genoegen nemen met een standaard kamer. Deze was weliswaar schoon, maar miste totaal de gezelligheid en oogde behoorlijk verouderd. Daarbij vonden we de prijs veel te hoog voor wat we kregen, zeker gezien de lange wandeling die we telkens moesten maken naar het restaurant. In het restaurant werden we over het algemeen vriendelijk bediend, op één uitzondering na. Een wat oudere heer was ronduit onvriendelijk toen we vroegen of we tegen betaling van de kaart mochten bestellen in plaats van het keuzemenu. Dit was voorheen geen enkel probleem, maar deze meneer maakte er een groot issue van, waardoor we ons erg ongemakkelijk voelden. Het eten was weliswaar heerlijk, maar het keuzemenu de volgende dag was niet slecht, maar ook niet bijzonder. Bij de receptie was er verwarring over het tijdstip van het ontbijt op nieuwjaarsdag, ondanks herhaaldelijk vragen kregen we telkens te horen dat het om 7 uur begon, terwijl het pas om 8 uur was. Gelukkig liet een vriendelijke dame ons toch binnen, omdat er meer gasten verkeerd geïnformeerd waren. De barman op vrijdag leek totaal geen zin te hebben, hij vertikte het zelfs om de tafels af te ruimen en zei amper een woord - misschien omdat iedereen zijn kaartje inruilde voor een gratis drankje! We zijn dankbaar voor de vriendelijke medewerkers die ons verblijf enigszins aangenaam hebben gemaakt, maar of we hier nog eens zullen terugkeren, daar ben ik nog niet zeker van. Misschien geven we de voorkeur aan één van de 35 andere hotels die we al hebben bezocht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Bij dit hotel wordt de bekende van der Valk gastvrijheid echt op een fantastische manier ervaren. Alles, van de kamer tot aan het ontbijt, heeft echt aan mijn verwachtingen voldaan.





© 2007-2025 ReisChecker.nl