ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van Der Valk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Service10

Graag wil ik even iets zeggen over de sfeer in de kamer. Over het algemeen vonden wij het vrij warm, zoals vaak het geval is in hotels. Gelukkig hadden wij een raam dat open kon en hebben we de thermostaat lager gezet en de ventilator aangezet om wat frisse lucht naar binnen te laten stromen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

"Dit hotel is gemakkelijk te bereiken en biedt uitstekende service en parkeermogelijkheden. Wel is het gelegen langs een drukke snelweg waarvan het geluid de hele nacht hoorbaar is."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Hoewel er een autoweg naast het hotel ligt, is dit gelukkig nauwelijks te merken wanneer het raam gesloten is. Het geluid wordt goed gedempt, waardoor je er weinig hinder van ondervindt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

Mijn ervaring in het hotel was absoluut geweldig en ik zal zeker terugkomen als ik weer in de buurt ben. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden was met mijn verblijf en ik kijk er al naar uit om weer langs te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst werden we hartelijk begroet en efficiënt geholpen. De kamers waren ruim en voorzien van comfortabele bedden. Opmerkelijk genoeg hadden we, ondanks de nabijheid van de snelweg, geen last van verkeerslawaai. Het eten was over het algemeen van goede kwaliteit en het merendeel van het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Helaas was er één uitzondering. Toen we op een avond opmerkten dat onze entrecote en lamsvlees taai waren, werd onze klacht niet positief ontvangen. De serveerster leek chagrijnig en reageerde geïrriteerd toen we vroegen naar aardbeien die niet op de menukaart stonden. Na aandringen en vermelden dat we ze eerder wel hadden gehad, ging ze met tegenzin naar de keuken. Haar humeur verbeterde niet en ook haar leidinggevende leek niet blij met onze opmerkingen. Uiteindelijk kregen we met tegenzin een drankje aangeboden ter compensatie. Aan het einde werd de rekening zelfs haastig uit mijn handen gegrist. Het vragen van geld voor kraanwater vonden we teleurstellend en niet in lijn met de reputatie van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

We verbleven in een hotelarrangement in verband met de Floriade, alles was goed geregeld. Het enige minpunt was het oorverdovende geluid bij een open raam, veroorzaakt door de ligging van het hotel aan de snelweg. Desondanks was alles verder uitstekend en we zullen zeker terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service8

De accommodatie laat te wensen over. Er zijn geen moderne voorzieningen zoals flatscreen tv's en de airconditioning (alleen beschikbaar in comfort kamers) is niet effectief. Door de ligging langs de snelweg is er veel lawaai te horen. Bovendien zijn de badkamers niet goed onderhouden en vertonen schimmel en roestplekken. Gelukkig is het personeel vriendelijk en bereid om problemen op te lossen. Een positief aspect is dat gasten gratis toegang hebben tot het naastgelegen fitnesscomplex voor sportactiviteiten, en er is ook gratis draadloos internet beschikbaar. Daarnaast is het personeel vriendelijk en beleefd, het restaurant redelijk en het ontbijt goed verzorgd. Hier valt niets op aan te merken. Al met al is de prijs-kwaliteitverhouding van dit 4-sterrenhotel niet in balans en lijkt het te duur voor wat er geboden wordt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

Hotel Venlo is een knus en aantrekkelijk hotel met een warme uitstraling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Samen met vrienden hebben we een onvergetelijk Oud en Nieuw feest beleefd in dit hotel. De sfeer was fantastisch, we genoten van een heerlijk vijfgangendiner en swingende muziek. Het vuurwerk, de champagne en natuurlijk de oliebollen maakten de avond compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5

De prijs die we voor de kamer hebben betaald, is niet in verhouding tot wat we hebben gekregen. Het was echt te duur voor zo'n standaard kamer in het oude gedeelte van het hotel. Het personeel bij de receptie en in het restaurant was niet erg vriendelijk en het diner liet te wensen over. Gelukkig was het ontbijtbuffet wel van goede kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Ik heb enorm genoten van het eten, heerlijk geslapen in comfortabele bedden en genoten van een verfrissende douche. Alles was tot in de puntjes verzorgd en het personeel was bijzonder vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Dit hotel was geweldig! De kamer was prachtig en het eten was heerlijk. Zeker een plek om naar terug te keren, echt een topervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

De ontvangst was uitstekend, met vriendelijk en behulpzaam personeel dat duidelijk wist waar ze mee bezig waren. In het restaurant was de menukaart erg divers en van hoge kwaliteit, en het bedienend personeel was zeer attent. De kamers werden goed onderhouden en zagen er tiptop uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service3

Hoewel het eten redelijk smaakte, was de prijs buitensporig hoog voor wat je ervoor kreeg. De bediening leek snel geïrriteerd na slechts één opmerking. Er zijn veel betere opties waar je waar krijgt voor je geld, zoals Van der Valk, waar je vaak lekker kunt eten zonder de hoofdprijs te betalen. De prijs die je hier betaalde voor ijs stond niet in verhouding tot wat je ervoor kreeg. Het duurde lang voordat de frietjes kwamen, zelfs nadat je ze gelijktijdig met het hoofdgerecht had besteld omdat de vis al op was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

Een goed gestructureerde ervaring die absoluut de moeite waard is om te proberen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Het ontbijt was absoluut de reddende engel van ons verblijf in dit hotel. Hoewel het een degelijk hotel was, was er niet veel dat er echt uitsprong. De reden voor de vier sterren was me een raadsel, totdat ik van de uitgebreide en heerlijke ontbijttafel genoot. De bediening was vriendelijk en efficiënt. Onze eerste kamer had wat technische problemen met de gordijnen, maar het personeel bood ons meteen een andere kamer aan. Alles was schoon en netjes, hoewel de badkamer wat gedateerd was. Het hotel was goed onderhouden en de service was prima, maar eerlijk gezegd was het ontbijt het enige wat echt indruk op me maakte. We betaalden een goede prijs voor onze kamer (ongeveer 60 euro), maar ik zou niet het volledige tarief hebben betaald als dat het geval was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

Het hotel in Venlo van Van der Valk laat je zeker niet in de steek. Hier geniet je van uitstekende service, comfortabele en goed ingerichte kamers, en een team dat altijd met een glimlach voor je klaarstaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Het personeel was heel gastvrij en stond altijd klaar om te helpen. Bovendien heb ik ontzettend genoten van het heerlijke ontbijt dat werd geserveerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Uitstekende keuze voor een overnachting tijdens een zakelijk verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en het eten werd op een mooie en smaakvolle manier gepresenteerd. De kamer was ruim, netjes en voorzien van een prachtige badkamer. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Of het nu ochtend, middag, avond of nacht was, de receptie was perfect. De bediening in het restaurant was ook perfect en de sfeer in de bar was uitstekend. Kortom, een fantastisch hotel dat ik zeker zou aanbevelen vanwege de gastvrijheid en kwaliteit die het biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Service2

Onlangs verbleven wij in uw hotel in Venlo voor een weekendje weg. Het arrangement dat we geboekt hadden bood waar voor zijn geld, maar we willen graag ons ongenoegen uiten over het beleid met betrekking tot huisdieren in uw hotel. Wij hadden ons chihuahuaatje bij ons, wat we natuurlijk bij het reserveren hebben aangegeven. Tijdens het diner op zaterdag zat onze familie in het restaurant terwijl onze hond onder de tafel in een afgesloten 'sleepypod' lag. Gelukkig heeft de manager van het hotel het toen niet opgemerkt. Echter, bij het ontbijt de volgende ochtend kregen we te horen dat onze hond niet welkom was in het restaurant. Mijn man en ik moesten apart in de bar ontbijten, gescheiden van de rest van de familie. Toen we vroegen om een alternatief om 's avonds samen te kunnen eten, kregen we geen reactie. De enige optie die we kregen was om de hond op de kamer achter te laten. Toen we aangaven dit niet te willen doen, kregen we te horen dat dit nog nooit eerder een probleem was geweest. Het voelde niet echt diervriendelijk om met de hond te gaan wandelen en hem daarna op te sluiten in de kamer. Aangezien er geen compromis mogelijk was, hebben we onze hond uiteindelijk alleen gelaten op de kamer. Tijdens het dessert ben ik met onze hond in de bar gaan zitten. Ook daar werd ik echter door de manager van het restaurant op de regels gewezen, maar na een discussie mocht ik dit keer wel blijven zitten. We reizen altijd met onze hond en hebben al in veel verschillende hotels gelogeerd. Als we in een hotel verblijven waar honden zijn toegestaan, verwachten we ook dat we echt welkom zijn. We betalen extra om ons huisdier mee te kunnen nemen, maar er wordt geen moeite gedaan om ons verblijf met hem aangenaam te maken. Integendeel, we hadden het gevoel dat we werden gestigmatiseerd en gevolgd. De manager van het restaurant meldde zelfs dat hij liever een hotel zou hebben waar geen honden worden toegelaten. Als u geen honden wilt toestaan in uw hotel, is dat prima. Maar als u dat wel doet, zou u moeten zorgen voor een aangenaam verblijf voor gasten met een hond. We kunnen u doorverwijzen naar hondvriendelijke hotels waar je zonder problemen kunt eten in het gezelschap van je huisdier, zoals Noordzee Hotel Cadzand, De Wielingen Cadzand, Hotel Albert Plage Knokke en Hotel Vianen Van Der Valk. Het spijt ons dat de manager van uw hotel niet creatiever kon denken en ons geen alternatief kon bieden om samen met onze familie te genieten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10

Het hotel was fantastisch, met een uitstekende service. Het diner was van topkwaliteit, vooral de saladebar was een leuke toevoeging. Ook het ontbijtbuffet was voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

"Dit hotel heeft ons echt weten te verrassen! De medewerkers waren niet alleen ontzettend vriendelijk, maar toonden ook veel expertise. We kijken er nu al naar uit om hier weer terug te komen."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Hotel Van der Valk Venlo is gunstig gelegen langs de A67, maar het verkeerslawaai was gelukkig niet hinderlijk. Het is gemakkelijk bereikbaar met de auto, wat handig is. Het inchecken verliep soepel, al werkte onze kamerpas niet meteen, wat gelukkig snel werd opgelost. De badkamer van de kamer was modern en mooi, de rest van de kamer was gewoon in orde. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Een klein minpuntje was dat de kok achter de grill stiekem vleeswaren stond te eten die eigenlijk voor de gasten bedoeld waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7

Het personeel in de bar liet te wensen over en de kamers waren onaangenaam warm.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

We ontdekten Van der Vak Hotel Venlo voor het eerst en het heeft ons aangenaam verrast. Alles was tot in de puntjes verzorgd: van de prachtige kamer tot het heerlijke ontbijt, dinermogelijkheden, en vriendelijke personeel. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

De accommodatie was keurig en het ontbijt was uitstekend. Het personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk! Helaas was de maaltijd op zaterdagavond 16/10 teleurstellend. Het eten smaakte flauw, de groenten waren veel te gaar en de aardappeltjes verbrand. Er werden veel te weinig frietjes en groenten geserveerd voor vier personen (slechts een klein schaaltje). Toen we om meer vroegen, duurde dit veel te lang en de bediening liet te wensen over. De ober wist geen antwoord te geven op vragen over het seniorenmenu. Jammer... Het was erg prijzig en van zo'n kwaliteit hadden we niet verwacht... We kunnen eigenlijk tien keer beter koken. Alleen het stokbrood bij de soep was lekker. Het verblijf en het ontbijt waren prima, maar we raden af om hier te dineren en zullen dit dan ook niet meer doen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service7

Jammer genoeg heb ik alleen maar gebruik gemaakt van de slaap- en ontbijtvoorzieningen, zonder gebruik te maken van het andere aanbod.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service8

Onlangs verbleven we twee nachten in dit hotel tijdens een speciaal winterarrangement. De kamers waren keurig en fris, en het diner was voortreffelijk geserveerd in een charmant restaurant. Het hotel is gunstig gelegen aan een levendige weg, dichtbij een prachtig bos ideaal voor ontspannende wandelingen. Het uitgebreide ontbijt was verrukkelijk en smaakvol.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

De kamer is comfortabel, goed onderhouden en schoon, hoewel de douche een vervelend geluid maakt. Het ontbijt is heerlijk en goed georganiseerd. Het enige minpuntje was dat we op zondag als hotelgasten een afgezonderde plaats toegewezen kregen, waar we dicht op elkaar zaten, terwijl het grootste deel van de ruimte gereserveerd was voor externe gasten. Dit voelde onaanvaardbaar en gaf een gevoel van misplaatste behandeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service7

De medewerkers waren ontzettend aardig en behulpzaam. We hebben echt genoten van de maaltijden. Het bed was niet helemaal naar onze smaak, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wel vonden we het nogal benauwd in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service6

Dit hotel heeft een eigentijdse en stijlvolle inrichting die tot in de puntjes is verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6

De medewerkers, met name in het restaurant, zijn buitengewoon beleefd en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel is niet per se ideaal voor een vakantie, maar het is perfect voor een zakelijk verblijf. Alles verloopt efficiënt en vlot, de kamers zijn prima in orde, het restaurant biedt goed eten en er is zelfs een knusse bar voor een gezellige borrel. Een prima plek om te verblijven voor zakelijke doeleinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5

Het eten was teleurstellend, het stokbrood was niet knapperig en de menukaart was beperkt en veranderd. Zelfs bij het ontbijt was het witte brood niet vers en leek het uitgedroogd. Er zijn zeker betere Van der Valk hotels te vinden dan die in Venlo.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service2

Afgelopen week brachten we een bezoek aan dit hotel en reserveerden een driepersoonskamer. Bij aankomst was er slechts rekening gehouden met twee personen, dus moest er snel een extra bed worden bijgeplaatst in de kamer. Zo sliepen we met z'n drieën op een tweepersoonskamer met een uitklapbed erbij. Het diner werd verpest door de overvloedige saus. De hoeveelheid saus overal was zo overweldigend dat dit het enige ingrediënt was dat je kon proeven. Drankjes waren niet inbegrepen bij de reservering en bleken erg prijzig te zijn. Bepaalde gerechten vereisten een extra betaling. De kamer liet ook te wensen over; een kapot stopcontact (gevaarlijk!), de douche was redelijk, maar de afvoer leek verstopt te zijn aangezien de halve kamer onder water stond. De tv maakte een irritant geluid. Het ontbijt was wel in orde. We hebben onze klachten opgeschreven en afgegeven bij de receptie. Later ontvingen we een e-mail waarin excuses werden aangeboden voor het ongemak en de hoop om ons in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Echter, dit was een eenmalige ervaring voor ons. De hoge kosten voor matig eten en een teleurstellende overnachting maken dat we hier nooit meer zullen verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Wat een fantastische ervaring in dit hotel! De esthetiek was werkelijk prachtig en alle medewerkers straalden vriendelijkheid en beleefdheid uit, ongeacht hun functie. Het eten was voortreffelijk. Ons volgende bezoek aan Limburg zal zonder twijfel in dit hotel zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Ik heb een geweldige ervaring gehad in dit hotel. De accommodatie was top en het personeel, zowel bij de receptie als daarbuiten, was ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

"Prachtig gerenoveerde budgetkamers!"

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service7

In april 2014 verbleef ik in een comfortabele kamer. De kamer was opgeruimd en van een goede grootte. Hoewel het interieur er wel aardig uitzag, waren de kuipstoelen niet bepaald comfortabel, waardoor ontspannen op de kamer geen optie was. De badkamer was ook teleurstellend. De vaste douchekop in de aparte douche gaf onprettige stralen vanwege de lage waterdruk en de kalk die de gaatjes verstopten. Het bad was smal en klein, hoewel de douchekop wel van betere kwaliteit was, maar nog steeds met weinig druk, vooral lastig voor lang haar. In de bar beneden was het daarentegen erg fijn vertoeven op comfortabele banken en stoelen in een gezellige ambiance. Het ontbijt was goed zoals altijd, maar het chique uitstraling die je bij andere Van der Valk hotels vindt, ontbrak hier een beetje. De look was meer modern/jong en minder knus. Het avondeten was lekker, maar de biefstuk van mijn partner was niet erg bijzonder en een beetje taai. Kortom, een prima hotel voor een snelle overnachting, maar niet ideaal voor een weekendje weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10

Op een zonnige zondagochtend genoot ik van een heerlijk ontbijt in deze gezellige eetgelegenheid. Het assortiment was verrassend en heerlijk, perfect om de zondag goed te beginnen. Het personeel was uiterst vriendelijk en zorgzaam, zelfs in de drukte. Ik kijk er al naar uit om hier binnenkort weer te gaan genieten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Hoewel het interieur van dit Van der Valk hotel misschien een beetje gedateerd oogt, maken de uitstekende service en het vriendelijke personeel het verblijf meer dan de moeite waard. Onze kamer was keurig met twee comfortabele stoelen, koffie- en theefaciliteiten, een koelkastje, en een ruime badkamer met zowel een bad als een douche. Ook was er airconditioning aanwezig. Ondanks dat we aan de snelwegzijde zaten, was hier gelukkig niks van te merken. Het ontbijt was smakelijk en het diner was prima, al hadden we graag iets meer keuzemogelijkheden gehad. Al met al een goede optie voor een redelijke prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service10

Onze ervaring in dit Van der Valk hotel was fantastisch. Het personeel was ontzettend vriendelijk en onze kamer was schoon en ruim. Zowel het diner als het ontbijt waren van uitstekende kwaliteit. We kijken er zeker naar uit om hier nog een keer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5

Pas op, de Economy kamers hebben geen ligbaden en zelfs de Comfortkamers hebben alleen een kleine badkuip. Het was teleurstellend en niet het niveau waar we normaal gesproken op kunnen rekenen bij Van Der Valk. Daarnaast was de badkamer boven ooghoogte behoorlijk stoffig. Er was geen waterkoker of koffie-/ theefaciliteiten op de kamer en zelfs het welkomstdrankje ontbrak. Dat is jammer.

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Verzorging8

Prima hotel voor een korte fietsvakantie. Mooie fietsroutes o.a. langs de Maas. Hele goede kamer, met fijne bedden en airco. We hebben genoten van het erg uitgebreide en lekkere ontbijt. Ligt wel op een drukke plek. Er is helaas geen afgesloten fietsstalling.

Melden


Reisperiode: maart 2019

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Hallo , ik vond het een fijn bezoek allen zag ik het niet hele,aal snel liggen , het ontbijt was lekker de kamer was goed verzorgd alleen zou ik iets meer voor de kinderen willend vond ik weinig.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl