ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van Der Valk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Service10

Graag wil ik even iets zeggen over de sfeer in de kamer. Over het algemeen vonden wij het vrij warm, zoals vaak het geval is in hotels. Gelukkig hadden wij een raam dat open kon en hebben we de thermostaat lager gezet en de ventilator aangezet om wat frisse lucht naar binnen te laten stromen.



Reisperiode: onbekend

  • Service10

"Dit hotel is gemakkelijk te bereiken en biedt uitstekende service en parkeermogelijkheden. Wel is het gelegen langs een drukke snelweg waarvan het geluid de hele nacht hoorbaar is."



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Hoewel er een autoweg naast het hotel ligt, is dit gelukkig nauwelijks te merken wanneer het raam gesloten is. Het geluid wordt goed gedempt, waardoor je er weinig hinder van ondervindt.



Reisperiode: onbekend

  • Service9

Mijn ervaring in het hotel was absoluut geweldig en ik zal zeker terugkomen als ik weer in de buurt ben. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden was met mijn verblijf en ik kijk er al naar uit om weer langs te komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst werden we hartelijk begroet en efficiënt geholpen. De kamers waren ruim en voorzien van comfortabele bedden. Opmerkelijk genoeg hadden we, ondanks de nabijheid van de snelweg, geen last van verkeerslawaai. Het eten was over het algemeen van goede kwaliteit en het merendeel van het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Helaas was er één uitzondering. Toen we op een avond opmerkten dat onze entrecote en lamsvlees taai waren, werd onze klacht niet positief ontvangen. De serveerster leek chagrijnig en reageerde geïrriteerd toen we vroegen naar aardbeien die niet op de menukaart stonden. Na aandringen en vermelden dat we ze eerder wel hadden gehad, ging ze met tegenzin naar de keuken. Haar humeur verbeterde niet en ook haar leidinggevende leek niet blij met onze opmerkingen. Uiteindelijk kregen we met tegenzin een drankje aangeboden ter compensatie. Aan het einde werd de rekening zelfs haastig uit mijn handen gegrist. Het vragen van geld voor kraanwater vonden we teleurstellend en niet in lijn met de reputatie van het hotel.





© 2007-2025 ReisChecker.nl