ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van Der Valk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3

Onze verwachtingen voor ons verblijf bij van der Valk Maastricht waren hooggespannen, maar helaas werden deze niet helemaal waargemaakt vanwege enkele servicekwesties. Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen die duidelijk niet gereed was voor nieuwe gasten, waardoor we moesten overnachten in beddengoed dat al door anderen gebruikt was, niet bepaald hygiënisch. De shuttle service van het hotel naar de stad werd niet duidelijk uitgelegd door het personeel bij de receptie, we moesten zelf vragen om de gratis consumpties die we zouden ontvangen bij het inchecken, en ons diner in het restaurant werd vertraagd doordat onze bestelling niet was doorgekomen en we naast ons de verkeerde gerechten kregen. Kortom, alles leek mis te gaan. Na het indienen van een klacht ontvingen we een e-mail van het hotel waarin stond dat we bij een volgend verblijf een gratis upgrade zouden krijgen naar een deluxe kamer. Het voelde toch een beetje als mosterd na de maaltijd...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service10

Het personeel was ontzettend gastvrij en de kamers waren fantastisch, met heerlijke bedden. Het ontbijtbuffet was uitstekend en het live-cooking gedeelte was erg leuk. Het zwembad was misschien wat klein, maar toch erg fijn. Helaas werkte de jacuzzi niet helemaal naar behoren. De locatie van het hotel was wel wat verder weg van de stad, maar gelukkig was er een shuttlebus die in het weekend heen en weer reed, en een taxi kostte slechts 8,50 euro.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel was een aangename verrassing met gastvrij personeel, een prachtig zwembad en een fitnessruimte van goede kwaliteit. Bovendien was het eten voortreffelijk! Helaas bevond het hotel zich in een ongunstige omgeving, te midden van industrieterreinen, en lag de levendige stad op een afstand van 2 km.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6

Een overnachting met een cadeaubon resulteerde in een verblijf in een keurig en goed onderhouden hotel. Het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid, maar let op: na 10 uur wordt er niet meer aangevuld. Onze kamer was ruim en netjes, al miste de badkamer wat luxe in vergelijking met de rest van de kamer. Het enige nadeel was dat onze kamer op de vierde verdieping aan de straat lag, waardoor de hele nacht buitenverlichting de kamer verlichtte, wat het moeilijk maakte om in slaap te vallen. Gelukkig was het personeel aan de receptie vriendelijk en behulpzaam. Er was ook een gratis shuttlebus naar het centrum op vrijdagavond (15-19u) en zaterdagochtend (10-13u), wat erg handig was. Als je liever wandelt, duurt het ongeveer 30 minuten om naar het centrum te gaan, dus het is goed te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service8

Het hotel maakte over het algemeen een goede indruk op ons. De kamer was keurig en schoon, en we hebben genoten van het lekkere eten in de bistro. Helaas konden we niet genieten van het zwembad vanwege de drukte en het lawaai van kinderen. We kozen voor een luxe kamer op de vijfde verdieping aan de achterkant in de hoop op rust, maar helaas stonden mensen constant buiten te roken en te praten bij de ingang van het hotel tot laat in de avond. Voor de prijs van €177 voor één nacht inclusief ontbijt hadden we meer verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel heeft echt een persoonlijke touch. Het voelt alsof ze er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je thuis voelt. Het ontbijt is geweldig en uitgebreid. Als je op zoek bent naar een plek om even helemaal op te laden, is dit absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7

We werden hartelijk verwelkomd en voelden ons meteen op ons gemak in deze smetteloze omgeving. De toevoeging van de brasserie gaf nog een extra gezellige sfeer aan ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Er zat net iets niet helemaal goed. De kamers waren ruim, maar misten gezelligheid. De bedden lieten te wensen over. We voelden ons overweldigd door de drukte tijdens het ontbijt of met kerst. Dit massale aspect past gewoon niet bij ons. Dit lijkt een veelvoorkomend kenmerk bij Van der Valk. Het personeel was vriendelijk en de kamer redelijk schoon. Al met al hadden wij het gevoel dat de prijs die we betaalden niet helemaal gerechtvaardigd was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Genoten van de comfortabele en royale kamers, de gastvrije medewerkers, het smakelijke ontbijt en de ontspannende wellnessfaciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service8

De ontvangst was geweldig en het eten in de brasserie was heerlijk. Helaas viel de standaard kamer tegen omdat deze erg kaal en ongezellig was ingericht. Het uitzicht was teleurstellend, aangezien we uitkeken op een weg in aanbouw. Het was zelfs niet mogelijk om de vitrage te sluiten, aangezien deze er niet was. Daarnaast was de badkamer erg verouderd. Het ontbijt was prima, maar er was geen verse sinaasappelsap beschikbaar. Het personeel daarentegen was uitstekend!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het verblijf in Hotel van der Valk Maastricht heeft ons positief verrast. Van de hartelijke ontvangst tot de comfortabele kamer, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijt - alles was top! Het enige minpuntje was een vervelende rioollucht op de gang van de 5e verdieping. Ondanks dit zullen we zeker weer terugkomen naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Wat een teleurstellende ervaring bij Hotel Van der Valk Maastricht! De parkeerplaats was geweldig, maar helaas liet de hygiëne in de badkamer te wensen over met lange zwarte haren die niet van ons waren. Het hotel was tochtig en gehorig, met luide kinderen en ouders die vroeg in de ochtend voor rumoer zorgden. Er was zelfs lekkage tussen het bad en de wastafel, en hoewel het personeel beleefd leek, was de oplossing voor de problemen niet erg doeltreffend. De kamer was vochtig en de vloerbedekking was zelfs zeiknat. We kregen een extra grote handdoek om onder de deur te leggen om het geluid van de wind buiten te houden. Helaas ontbrak een minibar in de comfortkamer en was het kerstavond niet bepaald gezellig. Het ontbijt was oké, maar op eerste kerstdag ontstond er een conflict tussen gasten over tafels, wat de sfeer niet ten goede kwam. We zullen zeker niet meer teruggaan naar dit hotel. Gelukkig zijn er andere Van der Valk hotels die wel uitstekend zijn, zoals die in Zwolle en Wolvega. Hopelijk leert het personeel in Maastricht van hun collega’s en verbeteren ze hun service. Onze brunch hebben we geannuleerd en zijn teleurgesteld huiswaarts gekeerd, in tegenstelling tot de vorige keer in Zwolle en Wolvega waar we juist niet weg wilden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Het diner in het restaurant was heerlijk en de service was uitstekend! Ook het ontbijt was fantastisch. De kamers waren fris en de televisie was van goede kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Vanwege de aanpassingen in de route was het even zoeken naar de bestemming, maar bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en belandden we in een schitterende kamer! Het ontbijt was prima, al was er een tekort aan bestek. We hebben ook gedineerd bij Van der Valk. Het eten was uitstekend, maar de service van het personeel liet te wensen over, aangezien we meerdere keren moesten vragen om drankjes. Een pluim voor de dame die ons telkens het eten bracht. Ze was aardig, vriendelijk en deed enorm haar best! Voor de tweede avond besloten we echter toch in het centrum van Maastricht te gaan eten vanwege de matige service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service3

Wat een teleurstelling. Ik had twee keer een luxe kamer aan de achterzijde geboekt in de hoop op een rustige omgeving, maar helaas werd mijn verblijf verstoord door het lawaai van een afzuiginstallatie op het dak. Op zaterdagavond was er een luidruchtige groep in de bar, waardoor andere gasten vertrokken. Mijn kamer was niet schoongemaakt en zelfs na melding werd er geen actie ondernomen. Het constante afrekenen is begrijpelijk, maar helaas lijken sommige mensen daar misbruik van te maken. Al met al was dit geen prettige ervaring en ik zal dit hotel niet meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service10

De kamer was mooi en schoon, maar de verwarming werkte niet. Gelukkig stond de receptioniste binnen een minuut paraat om te helpen. We schrokken van een loshangend stopcontact. Het ontbijt was wat aan de prijzige kant. Hoewel er genoeg keuze was, was de wachtrij bij het koffiezetapparaat veel te lang. Er lag geen bestek op tafel of bij het buffet. Toen we de bediening vroegen, vergat ze het na het opruimen. Het personeel was niet goed in het bijhouden van het afruimen en het dekken van nieuwe tafels, waardoor gasten zelf vuile borden moesten wegzetten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service7

Op Tweede Kerstdag in 2016 hebben we overnacht en genoten van live cooking bij dit hotel. Helaas was de ervaring niet zo gezellig en het eten was echt ondermaats. Voor een bekende hotelketen als Van der Valk viel het aanbod tegen en het eten was smakeloos. De roseval aardappels smaakten zelfs naar vis! Dit was een grote teleurstelling voor ons. We bezoeken regelmatig Van der Valk hotels, maar Maastricht zal niet meer op ons lijstje staan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7

Hotel Van der Valk bevindt zich op een toplocatie nabij het bruisende centrum van Maastricht. Binnen enkele minuten bereik je met de auto al het prachtige Vrijthof. De kamers zijn stijlvol ingericht en stralen luxe uit. Het diner overtreft alle verwachtingen, zoals je bij Van der Valk gewend bent, met een uitgebreide en heerlijke menukeuze. Het personeel is professioneel en vriendelijk in de bediening. Na al meerdere keren te hebben verbleven bij Van der Valk in Maastricht, blijft elke ervaring telkens weer geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10

Dit hotel is echt prachtig! Op slechts 10 minuten lopen van het MECC met ruime en schone kamers. Het eten is verrukkelijk en de roomservice is top! De wellnessfaciliteiten zijn geweldig en de massages zijn hemels. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service1

In de winter kun je beter niet hier verblijven als je op zoek bent naar een lekker warme douche of bad. Het water is eerder lauw tot koud, wat ik echt niet vind kunnen. Dit is vragen om ziek te worden. Ik moest me opwarmen in bed omdat ik het zo koud had. Bovendien is er geen koelkast op de kamer en slechts één stopcontact bij het bed en één aan de andere kant van de kamer. Gelukkig was het ontbijt goed verzorgd. Jammer genoeg kan ik dit niet aanraden als verblijfplaats.

Melden


Reisperiode: augustus 2022

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

het is een super fijn hotel. de ligging is perfect. je kan zo alles bekijken, zonder ver te reizen de hele tijd. de verhouding tussen prijs en kwaliteit vind ik heel goed. je krijgt echt waar voor je geld. een super mooie kamer en heel goed en lekker eten. aan de service ligt het ook zeker niet. iedereen was heel vriendelijk en heel behulpzaam.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Goede service en uitstekend geschikt voor een weekendje weg met de kinderen. We hebben genoten van het goede eten en het ontbijt was ook heel erg lekker. De voorzieningen waren goed en de service ook. Het enige nadeel was de prijs, de kamers waren namelijk zeker wel aan de prijzige kant.

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Live cooking,,Kamers netjes verzorgd.Beleefd en vriendelijk personeel.Goed en vriendelijk ontvangen.

Melden


Reisperiode: september 2019

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Zoals alle van der Valk hotels een prima hotel om te verblijven. Service is 98% van de tijd perfect, eten is goed, kamers zijn goed. Wij hebben in september weer een Van der Valk midweek gedaan, elke dag in een ander hotel en dit hotel hoort tot de beste. Uiteraard is Maastricht natuurlijk altijd leuk om te bezoeken.

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Ik heb hier overnacht en het was top! bedankt! Ik heb niks te klagen over alles en was blij met alle omstandigheden die er waren. Het personeel was ook erg aardig en heb echt genoten van deze vakantie in Maastricht. Een geweldige stad.

Melden


Reisperiode: oktober 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

heerlijk weekend gehad met ze twee heerlijk gegeten genoten van een mooie omgeving een aanrader om daar heen te gaan. werden perfect geholpen fijn ontvangen en een mooie fijne schone kamer

Melden


Reisperiode: april 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Heel erg goede service . Ontbijt op tijd00 . Nette kamer vriendelijk personeel. Leuke activiteiten genoeg keus aan eten.

Melden


Reisperiode: februari 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De restaurants in het hotel zijn prima van kwaliteit. Zowel live cooking als via de kaart. Ook de kamers zagen er mooi en erg netjes uit.

Melden


Reisperiode: november 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Heerlijk hotel met ruime kamers, goede bedden en een fijn ontbijt. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: oktober 2016

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Mooi, netjes, schoon hotel met goede faciliteiten. Ook zijn de kamers schoon en werkt(e) de Wifi goed. Ontbijt was prima. Lunch en avond eten heb ik niet geprobeerd.

Melden


Reisperiode: januari 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Zeer goed verzorgd en vriendelijk personeel. De uitstraling van het gebouw en het interieur is mooi en verzorgd. Het eten is goed en lekker!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl