ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van Der Valk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Het diner in het restaurant was heerlijk en de service was uitstekend! Ook het ontbijt was fantastisch. De kamers waren fris en de televisie was van goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Vanwege de aanpassingen in de route was het even zoeken naar de bestemming, maar bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en belandden we in een schitterende kamer! Het ontbijt was prima, al was er een tekort aan bestek. We hebben ook gedineerd bij Van der Valk. Het eten was uitstekend, maar de service van het personeel liet te wensen over, aangezien we meerdere keren moesten vragen om drankjes. Een pluim voor de dame die ons telkens het eten bracht. Ze was aardig, vriendelijk en deed enorm haar best! Voor de tweede avond besloten we echter toch in het centrum van Maastricht te gaan eten vanwege de matige service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service3

Wat een teleurstelling. Ik had twee keer een luxe kamer aan de achterzijde geboekt in de hoop op een rustige omgeving, maar helaas werd mijn verblijf verstoord door het lawaai van een afzuiginstallatie op het dak. Op zaterdagavond was er een luidruchtige groep in de bar, waardoor andere gasten vertrokken. Mijn kamer was niet schoongemaakt en zelfs na melding werd er geen actie ondernomen. Het constante afrekenen is begrijpelijk, maar helaas lijken sommige mensen daar misbruik van te maken. Al met al was dit geen prettige ervaring en ik zal dit hotel niet meer bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service10

De kamer was mooi en schoon, maar de verwarming werkte niet. Gelukkig stond de receptioniste binnen een minuut paraat om te helpen. We schrokken van een loshangend stopcontact. Het ontbijt was wat aan de prijzige kant. Hoewel er genoeg keuze was, was de wachtrij bij het koffiezetapparaat veel te lang. Er lag geen bestek op tafel of bij het buffet. Toen we de bediening vroegen, vergat ze het na het opruimen. Het personeel was niet goed in het bijhouden van het afruimen en het dekken van nieuwe tafels, waardoor gasten zelf vuile borden moesten wegzetten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service7

Op Tweede Kerstdag in 2016 hebben we overnacht en genoten van live cooking bij dit hotel. Helaas was de ervaring niet zo gezellig en het eten was echt ondermaats. Voor een bekende hotelketen als Van der Valk viel het aanbod tegen en het eten was smakeloos. De roseval aardappels smaakten zelfs naar vis! Dit was een grote teleurstelling voor ons. We bezoeken regelmatig Van der Valk hotels, maar Maastricht zal niet meer op ons lijstje staan.





© 2007-2024 ReisChecker.nl