ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van Der Valk De Witte Bergen

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is echt een pareltje! De kamers zijn brandschoon en het ontbijt is heerlijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk. De ligging van het hotel is perfect, midden in een prachtige omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Voor een prijs van 105 euro hebben we overnacht in kamer 318, waar een extra bed was neergezet. Helaas was het geluid van het verkeer goed hoorbaar, maar dat was te verwachten gezien de ligging langs de snelweg. De douche in de badkamer had een klein scherm met een plastic strip aan de onderkant die erg vies was. Als je in bad wilde douchen spoot het water alle kanten op vanwege een kapotte slang. De waterkoker miste zijn deksel en leek niet erg schoon. De twee eenpersoonsbedden hadden een verschil in matrashoogte van maar liefst tien centimeter, wat niet ideaal was voor een goede nachtrust. Het ontbijt viel ook tegen, met mislukte koffiebroodjes en slechts vijf stuks beschikbaar. Al met al was alles aanwezig, maar het voldeed net niet aan onze verwachtingen gezien de prijs die we ervoor betaald hebben. Het driegangenmenu van 27.50 euro was redelijk van kwaliteit, maar de kinderpannenkoek voor 7.50 euro was aan de dure kant. Voor ons geen herhaling meer bij dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2

Ons verblijf in de comfort kamer was een teleurstelling, aangezien de kamer bij aankomst al stoffig was en de badkamer meer weg had van een goedkoop hotel in een toeristische badplaats dan van een kwaliteitsverblijf in Nederland. Helaas leek het erop dat de badkamer al maanden niet goed was schoongemaakt, met schimmel op de kitranden. Zelfs na de schoonmaakpoging de volgende dag waren er nog steeds problemen. Gelukkig was het eten wel van goede kwaliteit, zoals je mag verwachten van een Van der Valk restaurant. Ondanks dit positieve aspect, zullen wij niet opnieuw voor deze accommodatie kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service4

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

Uitstekend hotel met een warme en gastvrije sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Het team was vriendelijk en uiterst attent tijdens ons verblijf. Het diner was werkelijk voortreffelijk en het ontbijt was ook zeker niet teleurstellend. Achter het hotel werden we aangenaam verrast door de prachtige natuur die zich op slechts een steenworp afstand bevond, ideaal voor een wandeling of fietstocht. Ondanks dat onze kamer uitzicht had op de snelweg, hebben we hier geen enkele hinder van ondervonden. We kijken er zeker naar uit om in de toekomst nog eens terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service5

Het personeel in de helft van het restaurant was erg vriendelijk, terwijl de andere helft duidelijk gestrest was door de veeleisende chef die zowel klanten als personeel onnodig onder druk zette. Het eten was fantastisch, de E-bikes waren geweldig en de kamers waren erg rustig, hoewel sommige wat ouderwets waren en andere recent gerestaureerd waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

Dit hotel is echt fantastisch! De locatie is top en het personeel is ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service2

De afgelopen zes jaar heb ik meer dan honderd nachten doorgebracht in verschillende hotels van de Valk Groep, meestal vanwege werkverplichtingen maar deze keer als recreatieve gast. Als trouwe bezoeker weet ik wat ik kan verwachten van de kwaliteit die Van der Valk biedt, maar dit specifieke hotel voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen. De kamer (nummer 67) was verouderd, muf en vies. Er waren spinnen, schimmel op het kussen en in de badkamer. Doordat er geen ramen open konden, hing er een bedompte geur en was de slaapkamer bloedheet. Het diner in het restaurant, waarbij je normaal gesproken niet fout kunt gaan bij Van der Valk, was in dit geval een teleurstelling. We waren met een groep van zes personen en de problemen begonnen al bij de drankjes: twee van de zes glazen waren vies en vertoonden lippenstiftsporen van de vorige gebruiker. De ober kon geen vragen over het menu beantwoorden. Het hoofdgerecht, de zeebaars, moesten we twee keer terugsturen. Het was van binnen rot, helemaal zwart, droog en taai. We kregen een nieuw gerecht, maar ook deze voldeed niet aan de verwachtingen - het was niet goed schoongemaakt en zat vol met gal, waardoor we een groot deel moesten weggooien tijdens het fileren. Al met al raad ik dit hotel af om te bezoeken. Het is beter om een andere optie te overwegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Vanaf het moment van aankomst tot het vertrek voelden we ons warm welkom geheten. De bediening was attent en de menukaart bood volop keuze. Het ontbijt was uitstekend verzorgd en in het weekend kon je 's avonds genieten van een all you can eat arrangement. De kamers waren keurig en brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Het dinerbuffet was teleurstellend, met te weinig personeel en jonge medewerkers die niet erg ervaren leken. Het kostte meerdere keren moeite om drinken te bestellen, en als het dan eindelijk kwam, was het vaak verkeerd of duurde het lang. Het ontbijtbuffet was zelfs nog erger, zonder speciale broodjes zoals chocoladebroodjes of cakejes. Er waren lange wachtrijen bij de koffieautomaten die regelmatig defect raakten. Toen ik een opmerking maakte over een kapotte cappuccino kreeg ik een onbeleefde reactie van een jonge en onvriendelijke medewerker, die simpelweg zei dat ik het nog maar eens moest proberen voordat ze wegliep om een tafel schoon te maken. De jongen bij de bakplaat leek ook geen zin te hebben, gelet op zijn gezucht en gesteun en het tweemaal weggeven van de omelet die hij eigenlijk voor mij aan het maken was. Daarnaast waren er regelmatig tekorten aan glazen en borden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

De kamer was prima, maar het was jammer dat de bedden uit elkaar schoven. Het ontbijt was karig en matig verzorgd. Tijdens het diner moesten we lang wachten op drankjes omdat er van personeel werd gewisseld. Pas nadat we al een kwartier aan het eten waren, merkte het personeel op dat ze de groenten en aardappelen vergeten waren te serveren. Dit alles weerspiegelt niet bepaald dat de klant koning is, zeker niet gezien de prijs die we betaalden: 190 euro.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

We hebben genoten van een upgrade naar een luxe kamer met een ruime badkamer voorzien van zowel een ligbad als een inloopdouche. De locatie was heerlijk rustig, ver weg van het lawaai van de snelweg. Het ontbijt was uitstekend verzorgd met een ruime keuze aan lekkernijen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

"Goed, maar teleurstellend vanwege het vuurwerk."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service5

De ontvangst was heel gastvrij, de kamers waren brandschoon, het personeel was uiterst vriendelijk, de service was vlot en de locatie was perfect in het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4

Toen ik aankwam kreeg ik de verkeerde sleutel en waren er geen wandelkaarten beschikbaar. De bedden in kamer 307 waren versleten en dat zorgde voor een oncomfortabele nachtrust en rugklachten. De gordijnen hadden opvallende vlekken en de doucheruimte met een draaibaar schot maakte het douchen onhandig. Gelukkig waren de kamermeisjes erg behulpzaam. In het restaurant schonken ze een bier dat zeiden dat het Palm was, maar eigenlijk kriek bleek te zijn. Na klagen kreeg ik uiteindelijk een flesje Palm.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service5

De prijs/kwaliteit verhouding van de accommodatie is goed, maar er valt nog wat te verbeteren aan de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid van het ontbijtpersoneel. De personeelsleden die verantwoordelijk waren voor het dekken van de tafels en het aanvullen van de voorraad straalden weinig enthousiasme uit en waren niet erg behulpzaam. Ook reageerden ze onvriendelijk en kortaf op vragen. Daarnaast waren er enkele keren tekorten, zoals het ontbreken van ontbijtkoek of het op zijn van krentenbrood. Gelukkig was de rest van het personeel wel vriendelijk en behulpzaam, zelfs het schoonmaakpersoneel dat ongetwijfeld een drukke dag had. De klachten zijn gemeld bij de receptie en verder hebben we wel een prettig verblijf gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

De ontvangst was hartelijk en efficiënt. Hoewel de kamer enigszins ouderwets ingericht was, was deze nog steeds comfortabel, netjes en schoon. Het ontbijtaanbod was ruim en vers. De prijs van 79 euro voor een overnachting inclusief ontbijt was redelijk passend bij de geboden kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

De kamers zijn prachtig, het personeel is uiterst gastvrij en de service is top. Bovendien kun je genieten van heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

"Genoten van een knusse vakantie tussen de feestdagen; een aanrader voor jong en oud die zich direct thuis voelen."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service9

Bij aankomst word je hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel, waardoor je je meteen op je gemak voelt. De kamers zijn keurig verzorgd en het eten is van topkwaliteit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

"Dit hotel biedt een vriendelijke en attente service, en onze kamer was heerlijk ruim."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Na vier eerdere positieve ervaringen met dit hotel, was mijn recente verblijf helaas wat minder. Ik had voor drie nachten geboekt, inclusief ontbijt en diner, maar bij aankomst bleek er wat verwarring te zijn over het aantal diners dat was inbegrepen. Gelukkig werd dit snel opgelost na een kort gesprek. Ook bleek mijn tafelreservering niet te zijn doorgekomen, maar ook dit werd na wat overleg rechtgezet. Eén keer was mijn bed niet opgemaakt, maar dat werd meteen in orde gebracht na mijn melding. Het ontbijt liet helaas ook te wensen over; er waren geen vrije tafels en de boel was niet goed opgeruimd. Gelukkig hebben we zelf wat ruimte gemaakt om toch te kunnen ontbijten. Het diner was ook wat eentonig met steeds dezelfde groentesoorten. Sommige medewerkers waren ook niet erg vriendelijk, wat jammer was. De ligging van het hotel bij het bos was wel prachtig en alles was netjes, inclusief de kamer en badkamer, al ontbraken er wel wat haakjes om spullen aan op te hangen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service7

Laatst verbleven in een hotel en dat was echt een eenmalige ervaring. Het hotel was enorm verouderd en de kamer rook onfris, alsof er nooit frisse lucht binnenkwam. Ook de gangen richting de kamer roken muf en het was er bedompt en vies. In de kamer waren er zelfs poepvlekken op de wc, schimmel in het bad, gaten in de lakens en bedwantsen. Na een nachtje slapen had ik overal bulten en durfde niet eens onder het dekbed te liggen. Ik ben vaker in andere vestigingen van Van der Valk geweest en daar was de kwaliteit altijd beter. Dit verblijf was echt een grote teleurstelling en zeker geen vier sterren waard. Jammer, want de omgeving is wel prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

De kamer had een vervelende rookgeur en het personeel leek totaal niet geïnteresseerd. Na alweer een teleurstellende ervaring bij Van der Valk, besloten we dat het tijd is om een ander hotel uit te proberen. Het is echt zonde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Onze reservering was voor een comfortabele kamer met een balkon, maar bij aankomst kregen we een kamer met uitzicht op een tuin. De kamer keek uit op een smalle strook met een hoge groene muur bedekt met klimop. Ondanks de onverwachte situatie, was de kamer op zichzelf wel comfortabel. Helaas viel de onaangename geur van hondengeur op.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

De eerste indruk van dit hotel is positief, maar het voelt wel wat gedateerd aan. De locatie is gunstig, dicht bij Laren, Hilversum en natuurgebieden. Het uitzicht is niet heel spectaculair, aangezien het hotel vlakbij de snelweg ligt, maar het is makkelijk bereikbaar. Het personeel in het restaurant en bij de receptie is vriendelijk en hulpvaardig. Het eten laat echter te wensen over, vooral het ontbijt. Het vult de maag, maar daar houdt het wel op. De ontbijtruimte mist sfeer. Onze kamer was wat ouderwets, maar ruim genoeg voor ons en onze dochter, en het was schoon. De badkamer had zowel een bad als een aparte douche. Er waren faciliteiten voor thee en koffie, wat prima was. Het was echter teleurstellend dat de bar op eerste Paasdag gesloten was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Afgelopen avond hebben we met vier personen gegeten, waarbij drie van ons kozen voor het menu met heerlijke gebakken zalm. De zalmschotel was prachtig opgemaakt met een verrassend element van rivierkreeft, wat zeker in de smaak viel. Helaas werd ik enkele uren later flink ziek na het diner, terwijl we die dag verder alleen in het hotel verbleven en verder niets meer gegeten hebben tussen het ontbijt en het diner. De reactie bij de receptie de volgende ochtend op mijn melding was teleurstellend onvriendelijk en mijn klacht bij de directie werd helaas niet serieus genomen. Om deze redenen zal ik dit gastvrije hotel in de toekomst vermijden. Een mindere ervaring die ik graag wil delen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

"De medewerkers waren ontzettend gastvrij, de kamer was heerlijk modern en keurig verzorgd, en het ontbijt werd bereid door een getalenteerde chefkok."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service7

Ik heb VdV al sinds de jaren '80 in huis en ik heb hun snelle groei en indrukwekkende verbeteringen op het gebied van service en klantgerichtheid van dichtbij meegemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service6

Op een zondagmiddag in 2013 besloten we om tijdens onze rit naar huis een tussenstop te maken voor een snelle hap in de Witte Bergen in Eemnes. Het personeel was vriendelijk en we genoten van de sfeer. Mijn vrouw en ik dachten beide dat het een goed idee was om de uiensoep te bestellen. Helaas resulteerde dit in een onaangename verrassing toen we 's avonds thuiskwamen en allebei ziek werden. We bleven ons afvragen wat de oorzaak hiervan kon zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Onze keuze viel op een comfortabele kamer met uitzicht op de afgesloten tuin. Helaas was de inrichting van de kamer verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Er ontbrak een koelkastje en de bedden waren te zacht en doorgezakt. Gelukkig was de badkamer wel recent gerenoveerd en voorzien van een heerlijke regendouche, maar het ontbrak aan handige haakjes om handdoeken op te hangen. Na eerdere positieve ervaringen bij andere Van der Valk hotels, was dit verblijf een grote tegenvaller die we niet hadden zien aankomen. Het ontbijt was sober en het personeel, zoals ook door anderen beschreven, niet erg behulpzaam. Het verbaasde me dat gasten hun ontbijt zelf naar de tafel moesten brengen, zonder dienbladen. Het zou fijn zijn als het personeel op zijn minst de tafels zou kunnen dekken met koffie- en theekopjes en koffie en thee zou kunnen serveren, zoals bij andere Van der Valk hotels gebruikelijk is. Het kwam storend over hoe ze doelloos rondhingen en alleen tafels afruimden. Ook de diners 's avonds lieten te wensen over wat betreft smaak. Gelukkig was het avondpersoneel wel professioneel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Er is nog ruimte voor verbetering, aangezien het vorige verblijf solide was maar het laatste wat teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service5

De kamer en badkamer zijn duidelijk gedateerd en het ontbijt laat ook te wensen over, wat een beetje teleurstellend is voor een hotel van het kaliber Van der Valk. Omdat we deze kamer via een veiling hebben gekregen, hadden we wel verwacht dat het wat ouder zou zijn. Echter, voor de mensen die regulier hebben geboekt, lijkt de verhouding tussen prijs en kwaliteit echt niet in balans te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6

Bij aankomst werden we gehaast ontvangen bij de receptie, waardoor het een hele onderneming was om met bagage en onze honden door het restaurant naar onze kamer te komen. Eenmaal op de kamer was het erg warm en kon het raam slechts op een kleine opening. De bedden waren aan de zachte kant. Gelukkig konden we genieten van een heerlijk diner op het prachtige terras, ondanks het verkeerslawaai, waar we toch lekker buiten konden zitten. De bediening was wat traag, maar uiterst vriendelijk. Het ontbijt was van prima kwaliteit. In de omgeving was het prachtig wandelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service9

Een prima startpunt om op avontuur te gaan. Het kost wat moeite om de douchedeur te openen. De kamer kan wel wat betere verlichting gebruiken voor een comfortabele leeservaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Het hotel is een fijne plek om te verblijven terwijl je de omgeving verkent. Tijdens de dag was het restaurant nogal luidruchtig door alle zakelijke gesprekken. Het eten was heerlijk en er was genoeg van, maar de bediening was soms wat rommelig en ongeorganiseerd. Vooral het diner op zaterdagavond met live cooking verliep chaotisch door slechte planning en voorbereiding. Het was niet mogelijk om ijs als dessert te bestellen vanwege een gebrek aan serviesgoed en een onhandige/ongeveilige ijscokar. De badkamer kan een update gebruiken, met een grotere wasbak en modernere kranen. Het plankje boven de wasbak is veel te klein en te dichtbij. Het tv-scherm is ook te klein om comfortabel vanuit bed tv te kijken. Over het algemeen is het hotel een goede plek om te verblijven, met vriendelijk personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

"De kamer was netjes en opgeruimd, alleen liep de afvoer van de douche de eerste ochtend even vast - gelukkig werd dit snel verholpen. De route naar kamer 112 gaat dwars door de eetzaal."

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

Uitstekende dienstverlening met attent personeel, ruime accommodatie en een zeer royaal ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service9

De locatie van het hotel is gunstig gelegen als uitvalsbasis voor verschillende wandelgebieden en grote steden. Hoewel het hotel zelf redelijk standaard is, liet de kamer wat te wensen over wat betreft luxe - het was wel schoon, maar voelde niet als een accommodatie van vier sterren. Het ontbrak aan een waterkoker voor een kop thee en de douche was wat onhandig voor mensen van een gemiddelde lengte. De bedden waren comfortabel en het ontbijt was voldoende, echter misten we een gedekte tafel - alles moest je zelf pakken, wat wat knullig overkomt voor een hotel met vier sterren. Het eten in het restaurant was typisch van der Valk: weinig creatief maar wel acceptabel. Het personeel was vriendelijk. Over het algemeen was alles redelijk, maar niet meer dan dat.

Melden


Reisperiode: december 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Prima hotel, alleen beetje gedateerd... Maar verder prima service zoals je van een Van der Valk hotel verwacht. Niks mis mee

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl