ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service5

Dit hotel bevindt zich handig boven de luchthaven en biedt een aangename ervaring. De medewerksters die het ontbijt verzorgen, zijn bijzonder hartelijk en gastvrij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel is perfect voor een comfortabel verblijf voorafgaand aan je vlucht. Je merkt meteen dat het een nieuw hotel is, met smaakvolle kamers die geluidsdicht zijn. Het enige nadeel is dat de wastafel zich in de kamer bevindt in plaats van in de badkamer. Het fantastische uitzicht op de landings- en startbaan is echt uniek en het personeel was zeer gastvrij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service2

De prijs van € 100,- voor een standaardkamer met minimale voorzieningen lijkt niet helemaal in verhouding tot wat je krijgt. Ondanks dit, heeft de locatie op het terrein van vliegveld Eindhoven zeker zijn voordelen, vooral als je vroeg moet vertrekken. Helaas moest ik vanwege ziekte mijn verblijf op het laatste moment met drie dagen uitstellen. Het bleek dat het omboeken niet mogelijk was en dat ik mijn reeds betaalde bedrag kwijt was, met het vooruitzicht dat ik volledig opnieuw zou moeten betalen. Ik was absoluut bereid om extra kosten te betalen voor het wijzigen van de data, maar helaas bleek Tulip Inn hier weinig flexibel in. Het lijkt erop dat het hotel geen moeite doet om klanten tegemoet te komen in situaties als deze. Kortom, de service liet echt te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

De kamer was karig ingericht en voelde kil aan. Ondanks het omhoog draaien van de thermostaat bleef het de volgende ochtend nog steeds onaangenaam koud. Er lag veel stof en rommel op de vloer, en na het douchen liep het water van het toilet en de badkamer over. De afvoer was verstopt. Het ontbijt was schaars voor €14,50 en de ontbijtzaal had een kille atmosfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Het personeel was niet bepaald vriendelijk. Bij aankomst om 12.00 uur was de kamer al klaar, maar als je er eerder in wilt, om 14.00 uur, moet je extra betalen. Het personeel leek meer met elkaar bezig te zijn dan met de gasten. Het aanvragen van een factuur bij het uitchecken kostte ook nog eens € 5 extra. Daarnaast gaven de zwarte toiletten een onfrisse indruk. Het leek alsof ze liever niet wilden helpen en dat elk verzoek teveel was. Al met al was de ervaring teleurstellend en ik zal hier niet meer terugkeren. Niet aan te raden.





© 2007-2024 ReisChecker.nl