- Prijs / kwaliteit9
- Ligging5
- Service5
Dit hotel bevindt zich handig boven de luchthaven en biedt een aangename ervaring. De medewerksters die het ontbijt verzorgen, zijn bijzonder hartelijk en gastvrij.
Sluiten
Dit hotel bevindt zich handig boven de luchthaven en biedt een aangename ervaring. De medewerksters die het ontbijt verzorgen, zijn bijzonder hartelijk en gastvrij.
Dit hotel is perfect voor een comfortabel verblijf voorafgaand aan je vlucht. Je merkt meteen dat het een nieuw hotel is, met smaakvolle kamers die geluidsdicht zijn. Het enige nadeel is dat de wastafel zich in de kamer bevindt in plaats van in de badkamer. Het fantastische uitzicht op de landings- en startbaan is echt uniek en het personeel was zeer gastvrij.
De prijs van € 100,- voor een standaardkamer met minimale voorzieningen lijkt niet helemaal in verhouding tot wat je krijgt. Ondanks dit, heeft de locatie op het terrein van vliegveld Eindhoven zeker zijn voordelen, vooral als je vroeg moet vertrekken. Helaas moest ik vanwege ziekte mijn verblijf op het laatste moment met drie dagen uitstellen. Het bleek dat het omboeken niet mogelijk was en dat ik mijn reeds betaalde bedrag kwijt was, met het vooruitzicht dat ik volledig opnieuw zou moeten betalen. Ik was absoluut bereid om extra kosten te betalen voor het wijzigen van de data, maar helaas bleek Tulip Inn hier weinig flexibel in. Het lijkt erop dat het hotel geen moeite doet om klanten tegemoet te komen in situaties als deze. Kortom, de service liet echt te wensen over.
De kamer was karig ingericht en voelde kil aan. Ondanks het omhoog draaien van de thermostaat bleef het de volgende ochtend nog steeds onaangenaam koud. Er lag veel stof en rommel op de vloer, en na het douchen liep het water van het toilet en de badkamer over. De afvoer was verstopt. Het ontbijt was schaars voor €14,50 en de ontbijtzaal had een kille atmosfeer.
Het personeel was niet bepaald vriendelijk. Bij aankomst om 12.00 uur was de kamer al klaar, maar als je er eerder in wilt, om 14.00 uur, moet je extra betalen. Het personeel leek meer met elkaar bezig te zijn dan met de gasten. Het aanvragen van een factuur bij het uitchecken kostte ook nog eens € 5 extra. Daarnaast gaven de zwarte toiletten een onfrisse indruk. Het leek alsof ze liever niet wilden helpen en dat elk verzoek teveel was. Al met al was de ervaring teleurstellend en ik zal hier niet meer terugkeren. Niet aan te raden.
Wij verbleven in dit hotel vanwege een vroege vlucht en de voorspelde slechte weersomstandigheden. Het personeel was bijzonder gastvrij. De kamers waren modern ingericht met comfortabele bedden en oogden zeer netjes. Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de start- en landingsbaan. Het ontbijt was verrukkelijk en met de lift stonden we binnen no-time in de vertrekhal van het vliegveld. Het hotel beschikt ook over een gezellige bar waar je vanuit een prettig ingerichte ruimte kunt genieten van het uitzicht op de vertrekhal.
De kamer was strak en eigentijds ingericht, met een prachtige badkamer. Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen, alhoewel het ontbijt wat tegenviel in vergelijking met andere hotels. Het wifi-signaal gaf wat problemen, maar gelukkig was het hotel geluiddicht.
Het Tulip Inn Hotel in Eindhoven bevindt zich op een perfecte locatie boven de vertrekhal van Eindhoven Airport. De kamers en de bar zijn betaalbaar en prachtig eigentijds ingericht. Dankzij de geluiddichte kamers geniet je van een rustig verblijf. Vanaf de hogere verdiepingen heb je een prachtig uitzicht op de startbaan, waar je het vliegtuig al klaar ziet staan voor vertrek. Binnen 3 minuten loop je naar beneden naar de vertrekhal, wat erg handig is. Ook kun je daar de avond voor vertrek genieten van een heerlijke maaltijd als je dat wilt.
De kamers zijn zo stil als een oase van rust, je hoort werkelijk niets van buitenaf. Ik kon heerlijk ontspannen in de comfortabele kamer, die goed onderhouden was. Het enige minpuntje vond ik het glas dat de badkamer en slaapkamer scheidde. Tijdens het douchen werd dit glas doorzichtig, wat mijn zoon een beetje ongemakkelijk vond.
Met mijn partner verbleven wij hier twee nachten. Bij aankomst werden wij helaas niet hartelijk ontvangen door het personeel, zij leken kortaf en ongeïnteresseerd. Helaas bleek bij navraag dat het ontbijt niet inbegrepen was, zonder ruimte voor discussie. De kamers waren weliswaar compact, maar netjes en comfortabel. Een koffie- en theefaciliteit op de kamer had het verblijf compleet gemaakt. Het parkeren was een struikelblok vanwege de hoge kosten. Gelukkig vonden wij een voordelige optie bij het 'Lang parkeren', slechts 12 euro per dag in plaats van de exorbitante 32,50 bij de parkeerplaats van het hotel zelf. Al met al, ondanks de positieve aspecten van de mooie en schone kamers, zullen wij hier niet nogmaals verblijven.
De kamers zijn compact en geluiddicht, perfect voor een snelle overnachting. Helaas ontbreekt het aan ruimte in de badkamer en is het nogal gehorig. De wastafel in de kamer zorgt voor weinig privacy. Ondanks dat is het interieur van de kamer en het hotel smaakvol, al kunnen de gangen een beetje donker zijn. Persoonlijk vond ik het bed aan de harde kant. In de kleine eetzaal was er gelukkig weinig drukte tijdens het ontbijt. Het aanbod was niet heel divers, maar wel voldoende en de koffie was van goede kwaliteit. Het personeel was uiterst vriendelijk. Handig is de bewegingsmelder in het halletje voor wanneer je 's nachts naar het toilet moet, al kan het vervelend zijn dat het licht snel weer uitgaat en je in het donker achterlaat.
Dit hotel bevindt zich direct boven de aankomst- en vertrekhal van Eindhoven Airport. De kamers zijn voldoende ruim, voorzien van comfortabele bedden en een heerlijke douche. Echter, de plaatsing van de wastafel naast het bed is nogal ongebruikelijk en niet erg praktisch.
Hotel Tulip Inn is een modern 3sterren hotel in de terminal van de luchthaven. Het is dus ideaal gelegen voor aansluitende vluchten in Eindhoven. Ook een groot pluspunt is de gratis wifi.