ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sofitel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel we geen overnachting hadden geboekt in het hotel, werden we hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel en mochten we onze rolstoelbus op de binnenplaats parkeren. Dit gaf ons de gemoedsrust om zorgeloos van onze dag in Amsterdam te genieten, zonder ons zorgen te hoeven maken over de veiligheid van onze bus. Het was geweldig om in zo'n gastvrije omgeving te zijn. Bedankt voor de fantastische service, jullie zijn toppers!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft absoluut een toplocatie en de junior suite waarin we verbleven, zorgde voor een aangename ervaring. Toch voelde de prijs die we betaalden niet helemaal in verhouding met de service die we kregen in vergelijking met andere hotels in dezelfde prijsklasse. Het ontbrak aan kleine extra's die een verblijf speciaal maken, zoals bijvoorbeeld het ontbreken van een turndownservice of een welkomstgeschenkje op de kamer, vooral omdat ik jarig was. Het ontbijt was een tikkeltje chaotisch en we moesten 15 minuten wachten voordat er een tafel beschikbaar was. Gelukkig was de lunch bij Oriole wel perfect en werden we goed verzorgd door een vriendelijke gastvrouw!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Keer op keer word ik overdonderd door de ongeëvenaarde gastvrijheid van dit unieke hotel. Vanaf het moment dat we binnenstappen, wordt elk familielid in de watten gelegd en wordt er alles aan gedaan om ons verblijf onvergetelijk te maken. De bistro oreole heeft een verfijnde menukaart en het team voorziet ons van deskundig advies. De gerechten zijn verrukkelijk en authentiek, en het is prachtig om te zien dat er wordt samengewerkt met lokale leveranciers. Hopelijk mogen we in de toekomst opnieuw als gezin terugkeren naar deze plek waar we ons zowel thuis als buitengewoon geliefd voelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Afgelopen weekend hebben we genoten van een heerlijk verblijf in Hotel Sofitel Legend The Grand. De kamer was ruim en elegant ingericht, met een zalig bed waar we goed hebben geslapen. Het vriendelijke en hulpvaardige personeel droeg bij aan een extra fijne ervaring. Het ontbijt was verrukkelijk, met een uitgebreide keuze aan verse en smaakvolle gerechten. Kortom, een luxueus en ontspannend verblijf midden in de stad. We kijken er al naar uit om terug te keren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verblijf van 13 tot 19 januari in kamer 224 met 2 personen en 1 kind, was de kamer geweldig. Het was brandschoon en enorm comfortabel, waar we niets op konden aanmerken. De kamer werd regelmatig schoongemaakt en opgeruimd, een dikke pluim voor het kamerpersoneel! Het personeel van het hotel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons meer dan welkom voelden. Ik kan januari zeker aanraden als een geweldige tijd om Amsterdam te bezoeken, aangezien er veel minder toeristen zijn. Het hotel was rustiger en de prijzen waren iets lager. Het ontbijt was prima, maar leek naar mijn gevoel minder uitgebreid dan in het hoogseizoen, al kan dat subjectief zijn. Het enige minpuntje was dat het 'streamen' vanaf een mobiel naar de televisie echt lastig was, het lukte ons niet. In andere hotels ging dit veel makkelijker. Het parkeren bij het hotel was wel wat aan de dure kant, €100 per dag, maar gemak mag wat kosten. Een tip: vaak is het boeken via de eigen website van het hotel goedkoper dan via bekende boekingssites. Ik wil graag alle medewerkers bedanken voor een geweldig verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl