ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Okura

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens onze gezinsvakantie hebben we volop genoten van ons verblijf in Hotel Okura Amsterdam. De locatie was perfect, centraal in de stad maar toch erg rustig. Vanuit ons huis in Hoogveen, Den Haag, was het hotel gemakkelijk te bereiken met de auto, slechts 60 kilometer verderop. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door het professionele en behulpzame personeel. Onze kamer was ruim, schoon en voorzien van alle moderne gemakken. Het prachtige uitzicht over de stad gaf ons echt het gevoel van luxe. Een absoluut hoogtepunt was het heerlijke ontbijt in het hotelrestaurant, met een uitgebreide keuze aan verse en smaakvolle gerechten waar zowel wij als de kinderen van hebben gesmuld. Ook het diner in het beroemde Yamazato-restaurant was een ervaring om niet snel te vergeten. Hoewel ons verblijf over het algemeen zeer aangenaam was, vonden we sommige extra kosten, zoals voor parkeren en spa-diensten, wat aan de hoge kant. Iets om rekening mee te houden. Al met al was ons verblijf in Hotel Okura Amsterdam fantastisch. We zouden zeker terugkomen en zouden het hotel van harte aanbevelen aan andere gezinnen die op zoek zijn naar comfort en luxe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in het Okura hotel was fantastisch. De check-in verliep vlot en gastvrij, onze kamer was prachtig en het diner in Sazanka was voortreffelijk. Toen ik per ongeluk iets in de kamer vergat, kreeg ik meteen een vriendelijk bericht over hoe ik het kon laten terugsturen. Alles bij elkaar hebben we een geweldige tijd gehad en we overwegen zeker om nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 23 maart heb ik een e-mail gestuurd met de vraag of ik een fysieke cadeaubon kon bestellen voor de bruiloft van onze zoon, in plaats van de digitale variant die op de website beschikbaar was. Helaas heb ik hier nooit een reactie op ontvangen. Op 1 april heb ik nog een e-mail gestuurd en op 2 april een bericht via Instagram, maar ook hierop kwam geen reactie. Aangezien de bruiloft nadert, hebben we besloten om een ander cadeau te kiezen. Jammer genoeg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb laatst een overnachting gehad in dit hotel en ik kan niet anders zeggen dan dat de service en sfeer geweldig waren. Het personeel heeft echt een verschil gemaakt en mijn verblijf extra speciaal gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een schitterend hotel op een fantastische plek. Alles is aanwezig, zelfs een restaurant met een Michelinster. Ik heb enorm genoten van mijn verblijf in de kamer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en professioneel, en toch voelt de sfeer warm en hartelijk aan. Een absolute aanrader.

Melden


Reisperiode: maart 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Wat ouder top klasse hotel dat nog steeds goed functioneert. Goede service en voorzieningen. Wel wat buiten centrum gelegen. Heeft ook wat van de sfeer van vroeger verloren. Wel nog even luxueus al altijd.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl