ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Novotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na een vermoeiende reis vanuit Italië besloten we om op maandagavond bij dit restaurant te dineren. Bij aankomst was het binnen rustig, maar buiten zat het terras vol. We kozen ervoor om binnen plaats te nemen en het duurde even voordat we werden opgemerkt. Na ongeveer een halfuur kregen we eindelijk ons voorgerecht en de drankjes geserveerd. De bediening leek meer met elkaar bezig te zijn dan met de gasten zelf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst werden we verrast met een gratis upgrade vanwege ons lidmaatschap. Dat leek in eerste instantie leuk, maar helaas bleek de kamer die we kregen ver weggestopt in het uiterste hoekje van het hotel. Lange gangen met zware deuren moesten worden getrotseerd. Ons 'balkon met uitzicht' bood slechts zicht op een stijger en pal naast het hockeyveld, waarop we tijdens het weekend vroeg in de ochtend werden getrakteerd op het luidruchtige geschreeuw en gefluit van hockeywedstrijden. Deze zogenaamde upgrade was in onze ogen dan ook geen verbetering. Het hotel op zich was echter prachtig. Helaas liet het personeel in de bar op vrijdagmiddag te wensen over. Toen mijn man en ik koffie wilden bestellen, werden we genegeerd en moest ik zelf naar de bar om aandacht te vragen. Het leek alsof het personeel meer interesse had in onderlinge gesprekken dan in de gasten die wachtten op bediening. Gelukkig kwam er uiteindelijk toch iemand ons helpen, zij het met een ijzige blik van de ene dame en vriendelijke hulp van een andere. Het restaurant daarentegen bood heerlijk eten en vriendelijke bediening. Het ontbijt was uitgebreid en goed bijgevuld. Al met al hadden we een veel betere ervaring gehad als we die zogenaamde gratis upgrade niet hadden geaccepteerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Op een drukke vrijdagavond hadden we wat gegeten terwijl we onze auto aan het opladen waren. Het restaurant was levendig en georganiseerd, wat wel prettig was. Helaas leek het personeel niet erg hartelijk of attent. We moesten lang wachten en niemand kwam langs om te checken of alles naar wens was of om te vragen of we nog iets wilden drinken. De tortellini zag er prachtig uit, maar de smaak was wat flauw en eentonig. We hebben elders bij Van der Valks betere ervaringen gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel was verre van bevredigend. De eerste kamer liet te wensen over op het gebied van hygiëne: spinnenwebben boven het bed, vlekken op meubels en vloer, en zelfs een open stopcontact. Na te hebben geklaagd kregen we een upgrade naar een kleinere kamer die opnieuw vies bleek te zijn - haren in de badkamer en stof overal. Als goedmakertje mochten we een gratis overnachting krijgen, maar gezien de afstand van meer dan twee uur rijden was dit geen praktische oplossing voor ons. Uiteindelijk kregen we 25% van de betaalde kosten terug, maar dit leek niet gepast gezien de omstandigheden. Al met al zijn wij van mening dat de kamers niet aan de vereiste hygiënische normen voldeden en dat de geboden oplossingen ontoereikend waren. Het is jammer dat ons verblijf zo is verlopen, want we hadden het ons heel anders voorgesteld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kwaliteit van het hotel Van der Valk in Eindhoven laat te wensen over en doet afbreuk aan de reputatie van de keten. Het is onaanvaardbaar om zwarte schimmel aan te treffen in de badkamer van een viersterren Van der Valk hotel. Het gebrek aan hygiëne en het achterstallige onderhoud, zaken die gemakkelijk op te lossen zijn, hebben geleid tot deze negatieve beoordeling. Ondanks een mooi interieur voldoet het hotel niet aan de standaard die je verwacht. Dit is zeer teleurstellend. In de afgelopen vijf jaar hebben we in 11 verschillende Van der Valk hotels verbleven en dit is ons nog nooit eerder overkomen. Het lijkt erop dat dit probleem al eerder bij het management is aangekaart, gezien eerdere negatieve beoordelingen. Het is daarom niet aan te raden om te verblijven in Van der Valk Eindhoven. Het is wellicht beter om uit te wijken naar Tilburg of 's-Hertogenbosch, waar de operationele kant beter lijkt te worden geregeld. De complimenten en sterren gaan echter wel uit naar het horecagedeelte, dat wel een aanrader is. Het ziet er netjes uit, het eten is erg lekker en het personeel in het restaurant en bij het ontbijt is zeer vriendelijk.

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Prima hotel gelegen aan de rand van de stad. De kamer was schoon, en de faciliteiten goed. Zo kun je lekker ontspannen op het terras of relaxen in het zwembad. Tevens is het centrum goed bereikbaar met de auto, dus ideaal voor een dagje winkelen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl