ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh Schiphol Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Wij hebben genoten van een arrangement waarbij we konden parkeren, slapen en vliegen. Alles was tot in de puntjes geregeld: onze auto stond veilig geparkeerd, de shuttlebus naar Schiphol reed elke 15 minuten en onze kamer was ruim en comfortabel. De voorzieningen op de kamer waren van hoog niveau, inclusief gratis WiFi. Ondanks de nabijheid van Schiphol hadden we geen last van overvliegende vliegtuigen. Het ontbijt was uitgebreid en het restaurant serveerde heerlijke maaltijden. Hoewel het hotel zich in een zakendistrict bevindt met weinig vertier, was dit geen enkel probleem. De volgende keer kiezen we zeker weer voor een verblijf bij NH, het is ons uitstekend bevallen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Tijdens ons verblijf in het hotel zijn onze koffers helaas verdwenen uit de lobby. Het personeel leek geen actie te ondernemen om dit te voorkomen of ons bij te staan in deze situatie. Zelfs toen we vroegen naar de camerabeelden, leek er weinig bereidheid om te helpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service1

Het hotel zelf was in orde, met comfortabele bedden. Helaas liet de shuttle service van en naar de luchthaven te wensen over. Na een half uur wachten en de tweede bus te hebben gemist, kon ik eindelijk vertrekken. De incheckprocedure bij aankomst duurde ook nog eens meer dan een half uur. Al met al was dit niet de beste kennismaking met het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het ontbijtbuffet van dit hotel is werkelijk fantastisch, met een ongekende variëteit en verse producten. Een perfecte plek om te verblijven als je aankomt of vertrekt vanaf Schiphol, met gratis shuttle service van en naar de luchthaven. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en verdient alle lof. Dit is zeker een ervaring die het waard is om te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10

De locatie van het hotel in verhouding tot de luchthaven is top! Een gratis pendeldienst staat klaar om je elke keer naar de luchthaven te brengen. De kamers zijn onlangs gerenoveerd en bieden thee- en koffiefaciliteiten. Ontspan in de heerlijke wellnessfaciliteiten, waaronder zelfs een zonnebank, zonder extra kosten. Het ontbijt is uitstekend en het personeel is erg vriendelijk. Een klein minpuntje was dat de thermostaatkraan niet goed werkte en het water soms te heet werd, wat als gevaarlijk werd ervaren. Desondanks is het hotel over het algemeen een uitstekende keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

Wij verbleven in dit hotel voorafgaand aan onze vlucht vanaf Schiphol, en we waren aangenaam verrast door de service van het NH Hotel. De kamers waren modern en brandschoon, met comfortabele bedden waar we heerlijk op hebben geslapen. De badkamer was voorzien van zowel een bad als een douche, wat erg handig was. Hoewel we geen gebruik hebben gemaakt van het restaurant of andere faciliteiten, was de prijs-kwaliteitverhouding zeker in orde. De ligging op slechts 10 minuten van Schiphol, bereikbaar met de gratis shuttlebus van het hotel, is ideaal voor een overnachting voorafgaand aan een vlucht. Voor een stedentrip naar Amsterdam zou ik echter een andere locatie overwegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Samen met mijn familie heb ik 2 nachten doorgebracht in dit hotel en ik ben niet tevreden over mijn ervaring. Als gast van het hotel moest ik €17,50 per dag betalen om mijn auto te parkeren op de afgesloten parkeerplaats, wat ik ronduit belachelijk vind. Daarnaast was er telkens maar voor 3 personen voorzien van handdoeken en andere benodigdheden, terwijl wij met 4 personen verbleven. Het ontbijt was teleurstellend met karige keuzes en oud brood. Een tip voor toekomstige gasten: let goed op bij het reserveren en zorg ervoor dat alle afspraken duidelijk op de reservering staan vermeld, om onverwachte kosten te voorkomen. Het is ons namelijk overkomen dat we uiteindelijk korting kregen, maar deze later alsnog moesten betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

We hadden een familiekamer geboekt en kwamen door verkeersdrukte laat aan in het hotel. Helaas was onze kamer nog niet schoongemaakt, dus moesten we terug naar de receptie om dit op te lossen. De kamer zelf was duidelijk al een tijdje niet meer gerenoveerd en voldeed niet aan de verwachtingen die je hebt bij een hotel met 4 sterren. De badkamer was niet fris: schimmel, een verstopt bad en een muffe geur. We vonden dat we te veel betaalden voor een kamer die niet goed was schoongemaakt en onderhouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en ideaal gelegen ten opzichte van Schiphol. Ze bieden een handig pakket aan voor overnachtingen, pendeldiensten en lang parkeren. De kamers zijn keurig en het personeel is ongelooflijk gastvrij en bereid om te helpen. Met de shuttle service ben je in ongeveer 5 minuten bij de vertrekhal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Doornat van de regen belandde ik bij de receptie. Het personeel toonde oprecht medeleven en was zeer behulpzaam. Mijn kamer was geweldig: ruim, voorzien van een Nespresso-machine, mijn favoriete zeezout en zwarte peper chips in de minibar, een mega comfortabel bed met diverse kussens en een luxe badkamer compleet met handcrème op de wastafel. Een perfecte start van mijn vakantie. Ik kon op mijn gemak met de shuttle naar Schiphol en liet mijn auto achter. Geweldig!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl