ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh Grand Krasnapolsky

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Dankzij een groupondeal hebben we een nachtje geboekt in dit hotel en het was echt een geweldige ervaring. De locatie is perfect en het personeel was super vriendelijk en professioneel. De kamers waren modern en comfortabel, en het bed sliep heerlijk. En hoewel de druk van de douche wat minder was en ik persoonlijk geen fan was van de glazen wand bij de badkamer, was het ontbijt echt fantastisch. Zeker een aanrader om nog eens te doen, maar dan graag weer met een leuke korting!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is gewoon perfect gelegen. Er zijn absoluut geen minpunten te ontdekken.

Melden


Reisperiode: april 2020

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Dit hotel is een aanrader voor een kort verblijf, aangezien het personeel vriendelijk is en de kamer prima is. Het restaurant, hoewel niet helemaal schoon, serveert wel verrassend smakelijke gerechten. Voor een langer verblijf zou ik echter aanraden om naar een andere optie te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt een pareltje. De gastvrijheid is ongeëvenaard en de service is top. De kamers zijn van uitstekende kwaliteit en het ontbijt is gewoonweg heerlijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10

Het ontbijt was fantastisch en de kamers waren prachtig! Bovendien was de ligging erg gunstig, met alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1

De locatie van het hotel is fantastisch en de uitstraling is prachtig, vooral de gerenoveerde kamers. Helaas laat de service en klantvriendelijkheid te wensen over. De verwachte extraatjes die je bij een 5-sterren hotel mag verwachten, zitten niet bij de prijs inbegrepen. In vergelijking met andere NH hotels, die misschien minder sterren hebben en niet zijn gerenoveerd, is de service daar veel beter. Denk hierbij aan gratis upgrades, parkeren, late check-outs en koffie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Recentelijk hebben wij genoten van een culinaire ervaring in de lounge van het grand café Mathilde. Alles was tot in de perfectie geregeld, met verrukkelijk eten en voortreffelijke wijnen die werden geserveerd. Het adembenemende uitzicht maakte de avond natuurlijk helemaal compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service6

Het Krasnapolsky heeft zijn glans verloren. De kamer is verouderd en niet al te schoon. Gelukkig maakt de centrale locatie veel goed. We hebben besloten niet in het hotel te dineren vanwege de hoge prijzen, die gelden ook voor het parkeren. De parkeerkosten zijn gelijk aan die van andere parkeergarages in de stad. Een ander minpunt is de matige wifi-dekking en trage snelheid. De volgende keer zullen we waarschijnlijk niet weer voor dit NH hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6

De aandacht voor details kan vast beter in dit hotel. Het ontbrak aan pedaalemmerzakken in de prullenbak, batterijen voor de afstandsbediening, en er was slechts één badjas zonder bijpassende sloffen. Tijdens het ontbijt ontbrak het aan peper, terwijl er wel zout beschikbaar was. Het zijn juist deze kleine dingen die de ervaring in een hotel kunnen maken of breken. Gelukkig was het ontbijt wel uitgebreid en wordt het hotel momenteel gerenoveerd, al is lift nummer 5 nog steeds niet verbeterd. Ondanks dat we hadden aangegeven dat onze dochter jarig was, ontvingen we geen kaartje of attentie op de kamer, iets wat je wel zou verwachten van een hotel van deze standaard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7

Tijdens mijn verblijf van 4 dagen in Amsterdam heb ik helaas niet goed kunnen uitrusten vanwege het constante gebrom van machines en de luidruchtige airconditioning die de hele nacht doorging. De badkamer was ook teleurstellend met veel schimmel en verouderde voorzieningen. Daarnaast waren er veel beschadigingen aan de tegels en voegen. Ondanks de hoge prijs kon ik dit hotel alleen gebruiken om te slapen, wat jammer was omdat ik door het lawaai maar een paar uur per nacht kon slapen. Gelukkig was de locatie wel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service9

Het personeel was erg gastvrij, de eerste keer betaalden we 24,50 voor een hamburger, maar de laatste keer slechts 16,50. Niemand kon ons vertellen waarom het prijskaartje was verlaagd. Ondanks de lagere prijs, vonden we het nog steeds te duur voor wat je krijgt onder de naam van J J Boerema.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Bij aankomst ziet alles er spectaculair uit, maar al snel verdwijnt dat gevoel. De bedden waren comfortabel, maar de kamers zelf lieten te wensen over. De douche fluctueerde continu tussen extreem heet en ijskoud, en was simplistisch en ouderwets. De hoge prijs van €220 voor een standaard kamer zonder ontbijt voelde niet gerechtvaardigd, vooral met een uitzicht op een ander gebouw. Hoewel je een kamer hoofdzakelijk gebruikt om te slapen, mag je toch wat meer luxe verwachten voor die prijs, vooral gezien de naam en locatie van het hotel. Over het eten kunnen we geen feedback geven, aangezien we geen ontbijt hadden. De cocktailbar zou open zijn tot 01:00 uur, maar om half 10 waren de deuren al gesloten. Al met al, ik zal hier zeker niet terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

Ervaar de pracht van Amsterdam in stijl tijdens een verblijf bij het Kras. Gelegen in het hart van de stad, met de Bijenkorf en het Paleis op de Dam op een steenworp afstand, is dit de perfecte uitvalsbasis voor een onvergetelijk bezoek. Vanuit je kamer in het moderne gedeelte van het hotel loop je zo het levendige centrum in, om te genieten van alles wat de stad te bieden heeft. Het ontbijt in de feeërieke Wintertuin is een luxueuze ervaring, maar kan wat aan de prijzige kant zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

De klantenservice van dit hotel overtreft alle verwachtingen. Geen vraag is te veel moeite en elk detail wordt met zorg behandeld. Het uitzicht varieert afhankelijk van de gekozen kamercategorie, en de kamers aan de achterkant zijn heerlijk rustig. De ligging is perfect, met alle vormen van openbaar vervoer op steenworp afstand. Het is zelfs mogelijk om de auto thuis te laten en binnen 15 minuten loopafstand van het centraal station te verblijven. Hoewel de inrichting van het hotel en de kamers wat ouderwets zijn, voegt dit juist charme toe aan de ervaring. Alles functioneert naar behoren en dat maakt het verblijf des te aangenamer.

Melden


Reisperiode: januari 2020

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

een nachtje in dit prachtige hotel als verjaardagscadeau. het inchecken duurde te lang door een boekingsfout van het hotel. toen de receptioniste hoorde van de verjaardag, gaf ze ons ter compensatie voor het lange wachten een gratis upgrade naar een kamer met Damzicht. Fantastisch om daar achter het raam dat hele plein met de mensenmassa te overzien. Verder ook hele mooie kamer, fijn bed. Het zeer uitgebreide ontbijt is in de Wintertuin, een prachtige elegante ruimte. Wij hebben genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: januari 2020

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Behalve de plek: verschrikkelijk! Ik heb dagen buikgriep gehad van het eten. Daarna zeer onvriendelijk te woord gestaan om een oplossing te vinden. Schandalig gewoon. Zeker voor deze prijzen. Ik ben nog boos. Een oplossing is nooit gekomen. Ik kan nog steeds wel huilen. Ga hier dus nooit heen. Dat is mijn advies. Je wordt zwaar teleurgesteld. Zoek een ander hotel.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl