ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Camping Kasteel Gravenhof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanmiddag genoten van een heerlijke lunch bij Brasserie Gravenkelder. Ondanks onze levendige groep (met kinderen) werden we vriendelijk en gastvrij ontvangen. De porties waren lekker royaal en alles smaakte voortreffelijk. Zeker een plek om aan te raden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Sinds de nieuwe eigenaren het roer hebben overgenomen, is de service aanzienlijk verbeterd en het eten is van uitstekende kwaliteit. De locatie is fantastisch, vooral met dat prachtige terras. Het enige nadeeltje is dat het assortiment aan hapjes wat beperkt is wanneer je alleen iets wilt drinken. Ondanks dat, zal ik zeker weer terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit was onze kennismaking met deze plek en het was een gemengde ervaring. Samen met een paar vriendinnen zaten we op het terras om te genieten van het mooie weer. Helaas liet de service te wensen over... We moesten een uur wachten voordat we eindelijk onze drankjes kregen, alsof ze ons helemaal vergeten waren. We wilden ook eten, maar uiteindelijk besloten we elders heen te gaan vanwege de langzame bediening. Het leek alsof de ober niet goed op zijn plek was. Het was een vreemde ervaring. Gelukkig was het uitzicht op het kasteel wel prachtig!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Over de Brasserie gesproken: de eigenaren zijn fris, energiek en uiterst professioneel! Elk gerecht wordt met passie en precisie bereid, de service is vriendelijk en attent, en de omgeving is prachtig met ontspannende loungemuziek op de achtergrond. Een waar paradijs op aarde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na 15 jaar trouwe klant te zijn geweest, besloot ik om een kans te geven aan een restaurant met nieuwe eigenaars. Helaas was ik na drie teleurstellende ervaringen helemaal klaar met de zaak. Gelukkig hoorde ik via via dat het restaurant weer zijn oude glorie had herwonnen. Twee dagen later, na een lange fietstocht, besloten we om het nog een kans te geven. We wilden graag een hapjesplank bestellen, maar tot onze verbazing stond dit niet meer op de kaart. In plaats daarvan was er een selectie van luxe hapjes beschikbaar, zoals kaas- en garnalenkroketten voor exorbitante prijzen. Het leek alsof ze nu mikten op een hoger publiek en de gewone man wilden weren. De ober legde uit dat ze zich wilden richten op een elite clientèle om rendabel te blijven. Maar als je dat doet, moeten je limoncellospritz niet naar chemicaliën smaken, je strawberry mojito moet verse aardbeien en rum bevatten in plaats van grenadine, en zeg vaarwel tegen die smakeloze kartonnen rietjes en ga voor de duurzame metalen optie! Als jullie doel was om klanten zoals mij te ontmoedigen, dan is dat zeker gelukt. Veel succes met jullie elite klanten, zou ik zeggen. Een teleurgestelde en ontevreden klant.



© 2007-2025 ReisChecker.nl