ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Broek Bv

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in dit prachtig gelegen hotel was geweldig, met een arrangement dat zowel diner als ontbijt omvatte. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was perfect. De kamer was ruim en brandschoon, en hoewel er geen airconditioning was, zorgden de ventilator en de open balkondeur voor een aangename temperatuur en een goede nachtrust. De badkamer was ruim en luxueus, met verschillende heerlijke Rituals producten. Zowel het diner als het ontbijt overtroffen onze verwachtingen voor deze prijsklasse. We hebben enorm genoten van ons verblijf en zijn meer dan tevreden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel in Zuid-Limburg is een absolute aanrader vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Gelegen aan de rand van Vaals, biedt het de ideale uitvalsbasis om de prachtige mergelstreek te verkennen, vooral voor fietsliefhebbers. De recent gerenoveerde slaapkamers in het hoofdgebouw zijn ruim en schoon, met comfortabele nieuwe bedden en luxe badkamers. Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt geserveerd in het naastgelegen kasteeltje, terwijl de wellnessruimte met zwembad en sauna's direct toegankelijk is vanuit het hoofdgebouw. 's Avonds biedt de gezellige bistro heerlijke en smaakvolle gerechten in een informele setting, terwijl het naastgelegen chiquere restaurant ook populair is. Het vriendelijke personeel draagt bij aan een plezierig verblijf. Kortom, een fantastische plek om te genieten van alles wat Zuid-Limburg te bieden heeft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij ons verblijf in Vaalsbroek werden we helaas niet positief verrast. De kamer voelde te klein aan voor wat we betaald hadden, en het vaststaande viergangenmenu liet ons geen keuze, terwijl we gewend zijn om uit verschillende opties te kunnen kiezen. Helaas was het geserveerde gerecht niet naar onze smaak, wat we hebben aangegeven, maar er werd niet op gereageerd. De maitre leek meer geïnteresseerd in praten over wijnen dan in onze ervaring. Gelukkig was het ontbijt wel goed, geserveerd in een zijvleugel van het kasteel. Ondanks de nadruk op laadpalen in de publiciteit, konden we deze alleen gebruiken met een speciale laadkaart. Al met al zijn er betere alternatieven te vinden wat betreft prijs-kwaliteitverhouding. De beloofde "kasteelsfeer" hebben wij niet kunnen ervaren tijdens ons verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hallo, Ik wil graag een feedback delen over mijn recente ervaring in jullie prachtige hotel. De locatie was perfect en we hadden geluk met het mooie weer. Bij aankomst kregen we een onverwachte upgrade naar een Junior deluxe suite, wat een leuke verrassing was. Helaas was onze ervaring in de suite nogal teleurstellend, doordat er de hele week vroeg in de ochtend werd geboord zonder enige voorafgaande communicatie vanuit het hotel. Dit zorgde voor overlast, samen met het luide geschreeuw en muziek van de medewerkers tijdens werkzaamheden, wat zelfs in de sauna en het zwembad te horen was. Wat betreft het ontbijt, dat was redelijk. De afbakbroodjes waren of te bleek of te hard gebakken, de bacon was elke dag bleek en taai, en de worstjes waren droog en erg hard. De ontbijtzaal zou wellicht baat hebben bij een andere muziekselectie en de meubels vertoonden tekenen van slijtage en waren toe aan vernieuwing. Positief was het vriendelijke personeel (op alle afdelingen), vooral de housekeeping was uitstekend. Al met al was het een beetje teleurstellend. Ik denk dat de algehele ervaring veel beter had kunnen zijn als er meer aandacht was besteed aan deze details.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het managen van een groot hotel met verschillende soorten gasten en personeel is geen gemakkelijke taak, maar ze weten het goed te regelen in dit ruime hotel. We hebben genoten van vijf fantastische dagen daar. De ligging aan het water met uitzicht op de prachtige natuur is werkelijk uniek. Het bistroterras is een aanrader en functioneert uitstekend. Bij aankomst hadden we wat kleine strubbelingen, van niet kunnen vinden bij de receptie tot pas de volgende dag kunnen betalen. De kamer is netjes en ruim, maar het scannen van een qr-code om informatie te krijgen voelde wat onpersoonlijk. Een fysieke informatiemap zou veel gastvrijer zijn. Het zwembad met sauna en infraroodcabine is prachtig, alleen een toilet ontbreekt. Het communiceren tussen receptie en restaurant mag ook wat beter. Het ontbijtgedeelte in de rechtervleugel van het kasteel is prima bij mooi weer, maar kan ongemakkelijk zijn bij slecht weer. Een gedrukte plattegrond van het complex bij aankomst zou handig zijn, zodat gasten niet verdwalen. En sommige meubels in de ontbijtruimte zijn toe aan vernieuwing. De kamers waren schoon en het personeel vriendelijk. Het bad in de badkamer was wat glad, een antislipmatje zou een goede toevoeging zijn. Het hotel lijkt te focussen op evenementen, maar individuele gasten verdienen ook aandacht. Over het algemeen hebben we een fijn verblijf gehad en konden we af en toe lachen om wat klunzige situaties.



© 2007-2025 ReisChecker.nl