ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rooland

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service7

Het personeel is heel aardig, maar de kamers laten te wensen over. Ze stralen een verouderde sfeer uit en de ventilatie is minimaal met slechts een klein raam. Hier en daar ontbreekt zelfs een stukje kozijn. De badkamer is ook behoorlijk gedateerd en het ontbijt is niet bepaald uitgebreid. Al met al was ik behoorlijk teleurgesteld. Ik zou deze plek zeker niet aanbevelen. Voor dezelfde prijs zijn er betere opties beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Neem je fiets mee en ontdek de prachtige omgeving! Er is zoveel te genieten, vooral als het weer ook nog eens meewerkt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8

Fletcher heeft verschillende luxe hotels die onlangs gerenoveerd zijn, maar helaas valt Rooland hier buiten de boot. Dit hotel verdient zeker geen 4 sterren, misschien nog niet eens 3. Het eten en de service zijn prima, maar de standaardkamer die wij kregen leek meer op die van een 2-sterrenhotel. Het was oud, klein, slecht onderhouden en er was schimmel in de badkamer. Hoewel de bedden comfortabel waren, verschoven ze gemakkelijk uit elkaar, waardoor je niet in het midden kon liggen. We hadden ook wat insectenbezoek van torretjes die rustig over de muren liepen en niet werden verwijderd. Zelfs de handdoeken leken hun beste dagen te hebben gehad. We hadden een 3-sterren voucher voor dit hotel geboekt en moesten extra betalen. Al met al een teleurstelling van Fletcher, en dit zal ook de laatste keer zijn dat we daarvan gebruik hebben gemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service3

Het personeel is weliswaar vriendelijk, maar niet bepaald flexibel. Het inchecken is pas mogelijk vanaf 15.00 uur, geen minuut eerder. De kamers zijn heel compact en ogen gedateerd. Op de badkamerdeur staat zelfs een bordje met het verzoek om deze open te laten tijdens het douchen voor ventilatie, wat aangeeft dat er wel wat achterstallig onderhoud is. Geluidsisolatie is ver te zoeken, met een grote kier onder de deur die zorgt voor geluids- en lichtoverlast. Gelukkig zijn de bedden comfortabel. De 4-sterrenbeoordeling van dit hotel slaat zeker niet op de kamers. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is dan ook ver te zoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Alles verliep vlekkeloos, geen enkel punt van zorg te bespeuren.





© 2007-2024 ReisChecker.nl