ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Duinoord

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring. In kamer 209 was het bed kapot en met hoekijzers gerepareerd. De lichtschakelaar hing los van de muur en werkte niet in de badkamer. Het gordijn kon slechts aan één kant dicht vanwege de beperkte breedte. Er was nauwelijks ruimte rondom het bed, dus geen stoelen beschikbaar. Daarnaast was de kamer niet schoon en vertoonden de deuren en deurposten slijtage. Dit alles voor een overnachtingsprijs van €183,-. De volgende ochtend wilden we ons beklag doen bij de receptie, maar de receptioniste was continu aan de telefoon. Uiteindelijk hebben we besloten te vertrekken zonder ons verhaal te kunnen doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs hebben we gedineerd met de speciale VriendenLoterij-aanbieding: 3 gangen voor 2 personen voor maar €25. Voor de geboden kwaliteit was dit echt een koopje. Het eten overtrof onze verwachtingen en was bijzonder smaakvol. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en attent. We voelden ons direct welkom en werden uitstekend verzorgd. De ligging van het restaurant is adembenemend, temidden van de duinen. Vooraf hebben we nog genoten van een drankje op het terras, in een knusse "zandbakplek" met een relaxte sfeer. Zelfs de vogels kwamen nieuwsgierig bij ons tafeltje kijken! Al met al was het een fantastische ervaring, zowel qua ambiance als culinaire verwennerij. Wij kijken er al naar uit om hier nogmaals te genieten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De prijs voor de kleine, stoffige zolderkamer was belachelijk hoog, vooral gezien het gebrek aan comfort in de mini badkamer en het ontbreken van een lift. Het ontbijtbuffet zou tot 11 uur beschikbaar zijn, maar om half 10 was het al grotendeels op en niet aangevuld. De service liet echt te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers vertonen duidelijk tekenen van verwaarlozing, met kapotte lampenkappen, opgezwollen en vieze douchedeurposten, een losse en kalkrijke douchekop en stopcontacten die noodgedwongen bij elkaar worden gehouden met duct tape. De maandaanbieding van spareribs was ook geen succes, aangezien deze na slechts twee happen terug moest naar de keuken vanwege koude, gekookte ribs in plaats van gegrilde exemplaren. Gelukkig maakt de omgeving veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vandaag hebben we met z'n tweeën genoten van een lunchervaring. Helaas begon het allemaal met vies bestek en moesten we lang wachten voordat de bediening onze kant op kwam. Daarna duurde het een eeuwigheid voordat onze bestelling werd opgenomen. Toen we eindelijk wilden betalen, bleek het systeem te haperen. Na meerdere pogingen te hebben gedaan, konden we uiteindelijk bij de receptie afrekenen. Helaas was ook daar het personeel niet bepaald vriendelijk of behulpzaam. Het was al met al een teleurstellende ervaring en ik denk niet dat we snel terug zullen keren naar deze eetgelegenheid.

Melden


Reisperiode: februari 2015

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Een heel somber, verouderd hotel. De kamer was waarschijnlijk al 200 jaar niet meer gerenoveerd. De ontvangst was kil. Het gehele hotel stonk ontzettend en 's nachts besloten onze buren een feestje te geven, waardoor we niet meer hebben geslapen. Het ontbijt was gelukkig wel goed en uitgebreid. We gaan hier zeker niet meer heen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl