ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Twee Linden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik had een tafel gereserveerd voor vier personen voor de lunch. De ober nam meteen onze bestelling op, maar het duurde ruim 20 minuten voordat we de menukaart kregen. We moesten nogmaals onze drankjes bestellen in de tussentijd. Uiteindelijk duurde het nog eens 20 minuten voordat ons eten werd geserveerd. Het hele proces van bestellen tot het ontvangen van ons eten duurde veel te lang. Dit was een teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op Eerste Kerstdag hebben mijn partner en ik deelgenomen aan de kerstbrunch en het overtrof absoluut onze verwachtingen! We zaten in de serre aan een tafeltje naast een ander stel waarmee we gezellig praatten, waardoor het voelde alsof we met z'n vieren aan het brunchen waren. Het buffet was zeer uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd, met overvloedig eten voor iedereen. Mijn partner volgt een glutenvrij dieet en kon zonder zorgen genieten van alle heerlijkheden, met apart gehouden glutenvrije opties. Wat een service! Het personeel was vriendelijk en attent. Kortom, we hebben enorm genoten en een fantastische Eerste Kerstdag beleefd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze ervaring in dit hotel was teleurstellend. Rond 23.30 uur besloot het personeel het meubilair te verschuiven in plaats van het op te tillen, waardoor er veel lawaai ontstond in de ruimte onder onze kamer. Er was geen toezicht 's nachts, waardoor dronken gasten om 2.30 uur luidruchtig over de gang liepen en met deuren gooiden. Om 3.30 uur werd er op de deuren geklopt door een gast in zijn ondergoed. Bij het uitchecken hebben we ons ongenoegen geuit, maar het personeel bood slechts excuses aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring! We kwamen te laat aan om voor 21.00 uur in te checken, maar na een telefoontje stond er een vriendelijke dame voor ons klaar om ons binnen te laten wanneer we aankwamen. Ongelooflijk! Zelfs om 00.30 uur was ze beschikbaar en verwelkomde ze ons warm. Dit noem ik pas service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Laat ik met het positieve beginnen: het personeel was erg vriendelijk. Het avondeten in het hotel was heerlijk en de prijs-kwaliteitverhouding was goed. Het ontbijt was ook prima, maar helaas duurde het lang voordat alles bijgevuld was vanwege de drukte. Het geluidsniveau in de kamer was echter een tegenvaller, aangezien we recht boven de receptie en ontbijtzaal zaten en de geluiden van gesprekken en het verplaatsen van meubilair tot laat in de nacht doordrongen. Alsof dat nog niet genoeg was, werden we midden in de nacht gestoord door iemand die om 03.30 uur op onze deur bonkte omdat hij per ongeluk de deur had laten dichtvallen. Het zou fijn zijn als het hotel hier meer aandacht aan besteedt voor een gegarandeerde nachtrust. Helaas leek niet iedereen zich bewust van hun geluidsniveau bij thuiskomst 's nachts, wat overlast veroorzaakte voor de gasten die probeerden te slapen. Ondanks deze minpunten was het hotel verder wel gezellig en sfeervol.



© 2007-2025 ReisChecker.nl