ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Korenbeurs

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas waren we niet onder de indruk van onze ervaring bij de Korenbeurs, die ver ondermaats was voor een hotel met een 4-sterren-beoordeling. De faciliteiten zijn verouderd en een niet-werkende douche is simpelweg onaanvaardbaar. Ondanks het indienen van een klacht, waarbij een welkomstdrankje en een kamerupgrade werden aangeboden als compensatie, bleek de respons teleurstellend. Het hotel leek onze feedback als een grap af te doen, met de opmerking dat ze graag hadden geholpen als we het probleem eerder hadden gemeld. De combinatie van Fletcher en een 4-sterrenhotel lijkt hier dan ook niet te werken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven drie dagen in dit hotel en waren te spreken over de vriendelijke medewerkers. Onze kamer was comfortabel met airconditioning, wat zeker nodig was vanwege de hoge buitentemperaturen. Het eten was verrukkelijk en de bediening was top. De badkamer was wat aan de kleine kant, maar het slaapgedeelte compenseerde dit ruimschoots. Het bed was wel erg warm, met een dik dekbed dat zelfs voor de wintermaanden te veel was. Over het algemeen vonden we de verhouding tussen prijs en kwaliteit positief en hebben we een aangenaam verblijf gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was mooi en schoon, maar de badkamer had last van kalkaanslag. Ondanks de airconditioning bleef het warm en benauwd in de kamer. Ik verbleef daar met mijn moeder, die moeite heeft met lopen. Hoewel het hotel rolstoeltoegankelijk is, was de badkamer niet geschikt voor rolstoelgebruik omdat ik dit bij de reservering niet had aangegeven. Gelukkig kan mijn moeder nog wel kleine afstanden lopen, maar voor iemand die dat niet kan, zou dit een groot probleem zijn. Het ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk, maar leek onderbezet te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze belevenis in het restaurant was nogal tegenstrijdig. Het eten was prima en we hebben comfortabel gezeten, maar helaas was de aanwezigheid van de veronderstelde manager nogal storend. Er ontstond een pijnlijk meningsverschil tussen hem en een serveerster, waarbij hij haar publiekelijk vernederde en berispte in het volle zicht van de klanten. Dit soort gedrag hoort simpelweg niet thuis in een druk bezocht etablissement. Hij bleef hier zelfs luidruchtig op terugkomen, twee keer zelfs. Toen we aangaven geen koffie te willen, bracht hij meteen de rekening. Vervolgens wenste hij ons een fijne avond en tot ziens, waarop wij duidelijk maakten dat dit niet zou gebeuren, gezien zijn ongepaste gedrag naar het personeel toe. We voelden mee met de serveerster, die gelukkig haar waardigheid behield en professioneel bleef glimlachen naar de klanten. Een bewonderenswaardige houding! De manager gaf als verklaring voor zijn gedrag de emoties en het foutje in de rekening van €85 die door de serveerster was gemaakt. Naar mijn mening hoort hij deze zaken niet te bespreken met klanten, en bovendien, €85 is vervelend, maar geen wereldramp. Al met al, we zullen hier niet snel terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel bevindt zich in een pittoresk dorp op ongeveer een halfuur rijden van Breda, Tilburg en Den Bosch. Accommodatie 2/5: De standaard tweepersoonskamer was aan de kleine kant en erg gehorig, waardoor geluiden van de gang en buren duidelijk te horen waren. Tegenover het hotel is een café dat op vrijdag tot 01.00 uur en op zaterdag tot 02.00 uur geopend is. Dit zorgde voor geluidsoverlast in de kamer. De kamer werd snel warm en had slechts een plafondventilator voor verkoeling. De compacte badkamer combineert de wc en douche in een krappe ruimte. De bedden waren echter comfortabel. Culinair 2/5: Het eten was redelijk, niet bijzonder smakelijk en soms ontbraken sauzen. Het jonge en onervaren personeel voegde niet veel toe aan de ervaring. Klantenservice 4/5: De receptioniste en het ontbijt waren top, maar het was jammer dat onze opmerking over een niet goed doorspoelend toilet niet werd opgepakt. Al met al was de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans, vooral in vergelijking met andere Fletcher-hotels. Helaas behoort dit hotel tot de onderste drie Fletcher-locaties. Voor ons geen herhaalbezoek.



© 2007-2025 ReisChecker.nl