ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Astrid

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We verbleven hier voor 3 nachten tijdens de ziekenhuisopname van een familielid, wat alles behalve gepland was. Ondanks de omstandigheden, werd er goed voor ons gezorgd en was alles mogelijk. De service was uitstekend, de locatie prachtig, het ontbijt heerlijk en de bedden zeer comfortabel. Sinds december 2009 zijn er nieuwe eigenaren, wat een frisse wind heeft gebracht. In tegenstelling tot de standaardisering van bijvoorbeeld het Best Western hotel aan de overkant, betaal je hier niet de hoofdprijs en word je echt in de watten gelegd. De eigenaren tonen oprecht betrokkenheid en passie voor hun zaak. Een absolute aanrader dus. Overigens ben ik het er niet mee eens dat dit hotel slechts 2 sterren verdient. Sinds de heropening zouden ze wat mij betreft zeker 4 sterren verdienen. Mocht je vragen hebben, stuur mij gerust een e-mail.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10

De gastvrijheid van het personeel en de prachtige setting van de accommodatie zorgen samen voor een onvergetelijk verblijf. De omgeving is werkelijk adembenemend en draagt bij aan een onvergetelijke ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We werden hartelijk ontvangen door de gastheren, genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt en verbleven in zeer ruime en comfortabele kamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens het verblijf van drie nachten hier, terwijl een familielid in het ziekenhuis lag, werden we aangenaam verrast door de flexibiliteit en zorgzaamheid van het personeel. De service was uitstekend, de locatie prachtig, het ontbijt heerlijk en de bedden zeer comfortabel. In tegenstelling tot de standaard ervaring die je vaak hebt bij grote hotelketens, voelden we ons hier echt verwend. De ondernemers tonen duidelijk passie voor hun werk. Ik zou dit verblijf zeker aanraden. En die twee sterren? Die doen geen recht aan de kwaliteit die wij hebben ervaren. Sinds de heropening verdienen ze wat mij betreft zeker vier sterren! Mocht je nog vragen hebben, stuur me gerust een e-mail.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Aalst is een levendige stad en het hotel heeft een prachtig gebouw, maar helaas houdt het daar wel op met het positieve. De receptie was altijd onbemand en het ontbijt was teleurstellend karig, met lege schalen en eierdopjes. Daarnaast regelde het hotel een taxi voor ons die belachelijk duur was, €25 voor een rit van slechts 1,5 km. Al met al was onze ervaring niet positief en zullen we hier niet nogmaals verblijven.





© 2007-2025 ReisChecker.nl