ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is werkelijk ideaal! We kwamen met de trein en het was slechts een korte wandeling. Het personeel was ontzettend vriendelijk, het ontbijt was ook prima. De kamer was ruim en de badkamer was lekker groot. Het enige minpuntje was dat het zwembad gesloten was. We hadden last-minute geboekt en specifiek gezocht naar een hotel met een zwembad. Het was dan ook teleurstellend om aan te komen en te ontdekken dat het zwembad niet toegankelijk was. Ik had de hele website doorzocht, maar er stond nergens vermeld dat het zwembad gesloten was. Er werd wel verwezen naar de fitnessruimte, maar daar waren we niet voor gekomen. Als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we de zwemspullen voor onze zoon niet meegenomen of gekozen voor een ander hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De medewerkers bij de receptie van Holiday Inn Eindhoven Centrum maken valse beloftes aan klanten. Ze suggereren dat ze zaken rechtstreeks met hun vestigingsmanager kunnen regelen, terwijl in werkelijkheid het hoofdkantoor de regels bepaalt. Het is onduidelijk of de receptiemedewerkers daadwerkelijk op de hoogte zijn van deze regels of doen alsof. Hoe dan ook, ze geven de klant geen verdere informatie voordat ze hen benaderen. Op klachten die schriftelijk zijn ingediend via e-mail of webformulier, wordt traag gereageerd. De klantenservice van Holiday Inn Eindhoven Centrum lijkt klanten te misleiden en biedt vervolgens onbegripvolle zwakke excuses aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een blanke man die zonder blikken of blozen beweert dat er geen kamers beschikbaar zijn, terwijl ik op Booking.com heb gezien dat er een kamer voor €173 beschikbaar is. Hij weigerde zelfs om mij binnen te laten in de lobby op een ijzige avond van 1 graad Celsius. Deze botte, kale boer had geen seconde aandacht om naar mijn behoeften te luisteren. Het hotel oogt wel gastvrij, maar de receptionist met zijn kale hoofd om 2:34 uur 's nachts op 23 april is simpelweg een leugenaar die niet eens de weg naar het toilet kan wijzen en liever zijn luie achterste niet wil verplaatsen. Is dit tegenwoordig hoe gasten behandeld worden? Grappenmakers nul sterren. Doe iets aan jullie management, racisten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens mijn verblijf in het hotel vroeg ik 's middags aan de receptie om wat water naar mijn kamer te brengen. Pas na vijf uur herinnerde ik hen eraan. De beoordeling van de bar in het hotel is niet al te best, ik zou het een 2,5 op 5 geven. Bovendien waren de prijzen dit jaar bijna verdubbeld ten opzichte van vorig jaar november. Is het redelijk dat de klant opdraait voor deze verhoging? Wij zijn al sinds 2016 gasten van dit hotel en destijds was de bar veel beter - er was zelfs een professionele cocktailshaker aanwezig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn zoon en ik brachten een nacht door in dit hotel en het was een aangename ervaring. De ontvangst bij de receptie was hartelijk en het inchecken verliep vlot. De kamer was keurig en goed onderhouden. We waren erg te spreken over de comfortabele bedden met stevige matrassen en fijne kussens. De badkamer was eenvoudig maar functioneel, met een ruime inloopdouche. Het ontbijt was naar behoren, hoewel het aanbod van vers fruit wat beperkt was. De bediening tijdens het ontbijt had wel wat vriendelijker gemogen. Een eenvoudig "Goedemorgen" had niet misstaan. Vooral een oudere dame kwam wat direct over. Gelukkig waren er verder geen klachten. De locatie van het hotel is echt top. Binnen enkele minuten loop je via een tunnel naar de stad. Het Philips stadion is slechts op tien minuten loopafstand. Kortom, we hebben een aangenaam verblijf gehad en waren tevreden met de service.



© 2007-2025 ReisChecker.nl