ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire De Witte Raaf

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie en is ideaal voor het maken van mooie fietstochten langs de knooppunten. De kamer was comfortabel met heerlijke bedden en het ontbijt bood voldoende keuzemogelijkheden. Een minpuntje was dat toen we een kopje koffie uit de Nespresso machine op de kamer namen, de smaak erg zuur was. Waarschijnlijk hadden ze vergeten de machine grondig te spoelen, maar wij hebben dit zelf opgelost. Daarnaast zou een nieuwe radiator in de badkamer (kamer 145) een welkome toevoeging zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een gezellig hotel op steenworp afstand van het strand, met zeer gastvrij personeel. De badkamer is heerlijk, de wifi werkt prima en de kamers zijn keurig verzorgd. Het ontbijt is standaard voor alle Fletcherhotels, wat wellicht iets minder verrassend is, maar over het algemeen is het een plezierige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Achter de duinen en dicht bij de zee bevindt zich dit hotel in Noordwijkerhout, waar wij een nacht hebben doorgebracht om gezellig bij vrienden op bezoek te gaan. Hoewel we geen gebruik hebben gemaakt van het restaurant en de bar, was onze kamer in het bijgebouw voorzien van een klein terras. Hoewel ietwat gedateerd, was de kamer ruim en schoon, net als de badkamer. De kamer bood goede wifi en koffie- en theefaciliteiten. De douche in het bad was prima, maar vanwege de hoge instap niet geschikt voor iedereen. Het personeel was vriendelijk en de ontvangst hartelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze overnachting bij hotel de Witte Raaf in Noordwijk was een mooie ervaring dankzij het prachtige weer. Bij aankomst zagen we meteen de gezellige uitstraling van het hotel, met een vleugje kerstsfeer. De kamer had een knusse uitstraling, maar liet te wensen over wat betreft schoonmaak - er was overal veel stof aanwezig. Dit was vooral zichtbaar overdag, ‘s avonds viel het minder op. De ruime badkamer had wel een verwarmingselement dat wat roestig oogde. Helaas waren de bedden een grote teleurstelling. Ze boden totaal geen ondersteuning en waren erg doorgezakt, waardoor ik het gevoel had bijna op de vloer te liggen. Als ik langer dan één nacht geboekt had, zou ik mogelijk helemaal niet of heel slecht hebben geslapen. Hoewel de entourage en het personeel bij binnenkomst perfect waren, hebben de kamers dringend een update nodig om aan de verwachtingen te voldoen. De locatie van het hotel is echter prachtig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een overnachting geboekt voor wat ontspanning, maar rust was ver te zoeken. We kregen een achterafgelegen kamer toegewezen (kamer 143, tweede verdieping) waar de tand des tijds duidelijk zijn sporen had achtergelaten. De kamer was duidelijk niet goed onderhouden: loszittend behang, kapotte hoekprofielen, schimmel op het Veluxraam in de badkamer, vlekken op de deur en een stoffige en afbladderende radiator. Dit was niet het niveau dat we gewend waren van Fletcher-hotels, zeker niet van een zogenaamd viersterrenhotel zoals De Witte Raaf. De foto's die we hebben genomen tijdens ons verblijf spreken voor zich. Maar het ergste moest nog komen... Bij binnenkomst in de kamer werden we begroet door het constante geluid van een motor. Zelfs aan de andere kant van de kamer was het voelbaar. We hebben dit direct gemeld bij de receptie, waar werd gezegd dat het afkomstig was van de ventilatiepijp van de keuken, die naar verwachting om negen uur 's avonds zou stoppen. Om kwart over negen was eindelijk de rust wedergekeerd. Echter, om half zes 's ochtends werd onze 'rustige nacht' wreed verstoord door het lawaai van dezelfde dampkap die weer begon te draaien. Dit was verre van wat we hadden verwacht tijdens ons verblijf. Het is overduidelijk dat deze kamer geen vier sterren waardig is. Het is teleurstellend voor gasten die hier geld aan uitgegeven hebben. Het probleem melden mocht niet baten, wat de ervaring nog eens extra onderstreept.



© 2007-2025 ReisChecker.nl