ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Prachtige kamer op de bovenste verdieping met een mooi uitzicht aan de voorkant. Absolute rust en stilte. Uitgebreid en heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10

In de zomer van 2013 verbleven we in dit hotel. Ondanks dat de kamers geen airconditioning hadden en het behoorlijk warm was, heeft onze ervaring niet geleden onder deze omstandigheden. We hebben echt genoten van ons verblijf, de service was top en het ontbijt was heerlijk. Bovendien is Apeldoorn een charmante stad om te verkennen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel is geweldig! Het personeel is zo vriendelijk en de menukaart is verrukkelijk. Het ontbijt was heel uitgebreid en de kamer en badkamer zijn lekker ruim opgezet. Het enige minpuntje was dat de televisie aan de kleine kant was voor de ruime kamer. Helaas zijn we niet toegekomen aan een bezoekje aan de wellness, maar de prijs van 10 euro per persoon voor een uur klinkt redelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6

Na een verblijf van drie dagen in hotel Apeldoorn zijn we weer thuis en we hebben echt genoten van onze tijd daar. Het hotel was fantastisch, met comfortabele bedden en een schone kamer. Ondanks dat we onze handdoeken hadden opgehangen, werden deze toch vervangen, wat een leuke verrassing was. Het ontbijtbuffet was standaard, maar prima. Gelukkig hadden we airconditioning op onze kamer, wat perfect was gezien de temperaturen rond de 30 graden. De iets luxere kamers beschikken over airconditioning, wat een aangename extra is. We hebben besloten om zeker terug te komen naar dit hotel! - Familie van Steenderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2

De kwaliteit van dit 4-sterrenhotel laat veel te wensen over. De ontvangst was gehaast, met minimale uitleg en weinig persoonlijke aandacht. De kamer was klein, ouderwets en had te kampen met geluidsoverlast door dunne muren en gordijnen die niet goed sloten. Zelfs de receptioniste vergat 's avonds een beleefde groet uit te brengen. Het ontbijt was eenvoudig en bij het uitchecken werd er niet geïnformeerd naar hoe ons verblijf was geweest.





© 2007-2024 ReisChecker.nl