ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2

De naam van dit hotel doet de grandeur die het belooft, geen eer aan! Tijdens ons verblijf zijn we tegen verschillende tegenvallers aangelopen. Zo zaten we een kwartier te wachten op ons welkomstdrankje in een verouderde bar waar we als onzichtbaar werden behandeld en zijn uiteindelijk maar weggegaan. Toen de afstandsbediening van de tv niet te vinden was, beloofde het personeel binnen een uur een nieuwe te brengen, maar dit bleek een loze belofte. Bij binnenkomst in de kamer was het snikheet en hier kon niets aan gedaan worden. Helaas hebben we de hele nacht wakker gelegen van een onverwachte afterparty in het hotel, met feestgangers en een DJ. Dit werd niet vermeld bij het boeken. Bij het uitchecken hebben we ons ongenoegen geuit, maar het leek het personeel niet te deren. Het ontbijt werd geserveerd in een sfeerloze ruimte en hoewel het aanbod redelijk was, waren ze vergeten oude croissants van 'n vorige week weg te halen. Kortom, als je op zoek bent naar een sfeerloos, slecht onderhouden hotel waar service en gastvrijheid ver te zoeken zijn, dan ben je hier aan het juiste adres. Ik raad echter aan om een paar euro extra te betalen en een hotel te kiezen waar service en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service4

De entree en de benedenverdieping zagen er erg verzorgd uit. In eerste instantie begreep ik niet waarom ze vroegen om vooraf te betalen, maar dat werd duidelijk toen we onze kamer zagen: deze was behoorlijk verouderd. De deuren waren aangetast door water en de verf bladerde af in de douche. Het leek alsof je de verf er zo vanaf kon trekken. Het toilet bleef doorlopen en hoewel de technische dienst snel ter plaatse was, konden ze het probleem niet oplossen. De televisiezenders waren allemaal korrelig en de douche was verouderd. We hebben al veel betere accommodaties gehad voor dezelfde prijs. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt veel goed, dat was zeker een pluspunt!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Nog nooit heb ik zo'n indrukwekkend ontbijtbuffet meegemaakt als in dit hotel. Hoewel de grandeur misschien wat vervaagd is, blijven de klantvriendelijkheid, gastvrijheid, behulpzaamheid en service uitmuntend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service3

Tijdens een weekendje Rotterdam hebben we een overnachting geboekt in een hotel, wetende dat we ook wat zouden drinken. Bij aankomst en het ontvangen van de kamersleutels, werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. De kamer leek onaangetast sinds de vorige gast vertrokken was: het bed was niet opgemaakt, de prullenbak vol, enzovoort. Na dit gemeld te hebben bij de receptie, kregen we een andere kamer toegewezen, die helaas niet veel beter was. Ondanks dat het bed verschoond was, lag er nog steeds rommel op tafel en was de prullenbak vol. We besloten maar te gaan slapen. De volgende ochtend wilden we ontbijten, maar bij het zien van de ontbijtzaal verging ons de eetlust meteen. Het plafond leek half naar beneden te komen en grote stukken stucwerk dreigden op ons bord te vallen. Bekijk de foto's voor een indruk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service1

Dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en straalt een verouderde sfeer uit. Het ontbijt laat ook veel te wensen over, teleurstellend en ondermaats.





© 2007-2025 ReisChecker.nl