ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2

De naam van dit hotel doet de grandeur die het belooft, geen eer aan! Tijdens ons verblijf zijn we tegen verschillende tegenvallers aangelopen. Zo zaten we een kwartier te wachten op ons welkomstdrankje in een verouderde bar waar we als onzichtbaar werden behandeld en zijn uiteindelijk maar weggegaan. Toen de afstandsbediening van de tv niet te vinden was, beloofde het personeel binnen een uur een nieuwe te brengen, maar dit bleek een loze belofte. Bij binnenkomst in de kamer was het snikheet en hier kon niets aan gedaan worden. Helaas hebben we de hele nacht wakker gelegen van een onverwachte afterparty in het hotel, met feestgangers en een DJ. Dit werd niet vermeld bij het boeken. Bij het uitchecken hebben we ons ongenoegen geuit, maar het leek het personeel niet te deren. Het ontbijt werd geserveerd in een sfeerloze ruimte en hoewel het aanbod redelijk was, waren ze vergeten oude croissants van 'n vorige week weg te halen. Kortom, als je op zoek bent naar een sfeerloos, slecht onderhouden hotel waar service en gastvrijheid ver te zoeken zijn, dan ben je hier aan het juiste adres. Ik raad echter aan om een paar euro extra te betalen en een hotel te kiezen waar service en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service4

De entree en de benedenverdieping zagen er erg verzorgd uit. In eerste instantie begreep ik niet waarom ze vroegen om vooraf te betalen, maar dat werd duidelijk toen we onze kamer zagen: deze was behoorlijk verouderd. De deuren waren aangetast door water en de verf bladerde af in de douche. Het leek alsof je de verf er zo vanaf kon trekken. Het toilet bleef doorlopen en hoewel de technische dienst snel ter plaatse was, konden ze het probleem niet oplossen. De televisiezenders waren allemaal korrelig en de douche was verouderd. We hebben al veel betere accommodaties gehad voor dezelfde prijs. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt veel goed, dat was zeker een pluspunt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Nog nooit heb ik zo'n indrukwekkend ontbijtbuffet meegemaakt als in dit hotel. Hoewel de grandeur misschien wat vervaagd is, blijven de klantvriendelijkheid, gastvrijheid, behulpzaamheid en service uitmuntend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service3

Tijdens een weekendje Rotterdam hebben we een overnachting geboekt in een hotel, wetende dat we ook wat zouden drinken. Bij aankomst en het ontvangen van de kamersleutels, werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. De kamer leek onaangetast sinds de vorige gast vertrokken was: het bed was niet opgemaakt, de prullenbak vol, enzovoort. Na dit gemeld te hebben bij de receptie, kregen we een andere kamer toegewezen, die helaas niet veel beter was. Ondanks dat het bed verschoond was, lag er nog steeds rommel op tafel en was de prullenbak vol. We besloten maar te gaan slapen. De volgende ochtend wilden we ontbijten, maar bij het zien van de ontbijtzaal verging ons de eetlust meteen. Het plafond leek half naar beneden te komen en grote stukken stucwerk dreigden op ons bord te vallen. Bekijk de foto's voor een indruk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service1

Dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en straalt een verouderde sfeer uit. Het ontbijt laat ook veel te wensen over, teleurstellend en ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service5

Na het bezoeken van verschillende hotels, kunnen we concluderen dat dit hotel tot nu toe de minste ervaring was. Overal vlekken van koffie en thee op de tafels, verfspetters op versleten vloerbedekking en een piepkleine badkamer met slechte ventilatie. De afvoer van de wasbak was verstopt en de kraan werkte niet goed. Het toilet had een ouderwetse doorspoelknop die slecht functioneerde, en zelfs de manager kon dit niet fixen met tangen (iets wat hem normaal wel lukte!?). De verwarming bleef op een bloedhete 25 graden staan zonder mogelijkheid tot aanpassen. De hele nacht klonk het gestaag druppen van een radiator. De broodjes tijdens het ontbijt waren niet vers, al was het ontbijt verder wel uitgebreid. De ontbijtzaal was niet bepaald uitnodigend en het hotel was extreem gehorig. Alle deuren hadden zeer sterke drangers waardoor ze met een harde klap dichtvielen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Geweldige ervaring! De service was top, de kamers waren brandschoon en het ontbijt was fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Voorafgaand aan onze boeking van dit hotel hebben we verschillende reviews op Zoover gelezen en gemerkt dat de meningen nogal verdeeld waren. Eerlijk gezegd kunnen we slechts één ding zeggen: verbazingwekkend! Hoe sommige gasten dit als een goed hotel hebben ervaren is voor ons een groot raadsel. Normaal gesproken stellen wij niet veel eisen aan luxe en tierelantijnen. We verwachten echter op zijn minst een comfortabel bed, een schone kamer en wat basisvoorzieningen. Helaas hebben we nog nooit zoiets meegemaakt, zelfs niet in simpele doorreishotels in Frankrijk. Een opsomming van onze bevindingen: lawaai tot vroeg in de ochtend, een verwarming die alleen op 25 graden ingesteld kan worden (en niet uit kan), wattenstaafjes van vorige gasten onder het nachtkastje, niet-geleegde prullenbakken, kapotte gordijnen die niet dicht kunnen, kasten waarvan de frontjes eraf vallen zodra je ze opent, elektriciteitsdraden die over de muren lopen. Het personeel leek totaal niet geïnteresseerd en gemotiveerd en de gangen roken naar bier. Kortom, een totaal verwaarloosde en vieze indruk. Was er dan helemaal niets positiefs te melden? Nou ja, eerlijk is eerlijk; het ontbijt verraste ons positief. Als je het niet erg vindt om de hobbelige weg naar het hotel te trotseren en de "eetzaal" waar je kunt ontbijten, dan is dat in ieder geval een meevaller.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is ideaal voor een overnachting na een leuke avond uit met vrienden of vriendinnen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en voorzien van comfortabele bedden. Het beste van alles is dat je slechts een steegje hoeft in te lopen om bij de levendige bars en clubs te komen. Het personeel is vriendelijk en staat voor je klaar. Na een avondje uit heb ik nog bijna een uur lang met gastheer Paul gekletst, wat ontzettend gezellig was. Paul is echt een warme en gastvrije persoonlijkheid!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service1

Bij Grand Central lijkt het grootsheid nu ver te zoeken. Het hotel heeft zijn glans verloren, met een gebrek aan hygiëne en zelfs regen die binnendruppelde in onze kamer. Een ster minder zou passend zijn. Gelukkig was de enige redding van deze situatie de gunstige locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het Grand Hotel heeft een perfecte locatie! Het ligt midden in het centrum en dichtbij alle leuke plekken om uit te gaan. Het personeel is ontzettend gastvrij! Paul is altijd vriendelijk en staat klaar om ons te helpen. Hij beantwoordt al onze vragen met plezier en maakt altijd even tijd voor een gezellig praatje! Een fantastisch hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

De temperatuur in de kamer was ondraaglijk vanwege een kachel die niet kon worden uitgeschakeld, wat de ervaring onaangenaam maakte. Daarnaast was de kamer niet schoon, rook het onaangenaam en ontbrak het aan gastvrijheid bij het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Een reis terug in de tijd was precies wat we nodig hadden. Dit hotel was een verfrissende verandering van de standaard ketens. Bij aankomst werden we hartelijk begroet en de locatie was prachtig. De kamer was schoon en toen mijn vrouw per ongeluk de douchekop liet vallen, werd deze direct en kosteloos vervangen. De service was uitstekend en het ontbijt voortreffelijk. De oude en knusse bar gaf een intieme sfeer. Kortom, we hebben een fantastisch verblijf gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Ik koos voor dit hotel vanwege de ideale locatie om Rotterdam te verkennen, en het voldeed zeker aan die verwachtingen. Hoewel het hotel wat ouder is, waren de kamers en badkamer schoon. Het ontbijtbuffet bood een ruime keuze en was goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en zelfs na het uitchecken kon je je bagage veilig achterlaten om later op te halen. Voor de prijs die ik betaalde, was ik zeer tevreden met mijn verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

De locatie van dit hotel is absoluut top, midden in het bruisende centrum van Rotterdam met tal van activiteiten en bezienswaardigheden binnen handbereik. Het personeel is gastvrij en ze doen hun uiterste best om gasten te assisteren bij eventuele problemen of vragen. Hoewel de kamers misschien wat verouderd ogen, zijn ze zeker comfortabel en zeker de moeite waard gezien de betaalbare prijs die ervoor wordt gevraagd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens ons verblijf van 2 nachten in Grand Hotel Central in Rotterdam, hebben mijn partner en ik genoten van alle aspecten van ons verblijf. Het ontbijt was verrukkelijk en rijkelijk gevuld, de gastvrijheid van het personeel was buitengewoon, en de wifi werkte vlekkeloos. De locatie van het hotel in het hart van Rotterdam gaf ons een grote dosis gemak. Voor ons volgende bezoek zouden we graag een kamer aan de voorzijde van het hotel willen, om van het uitzicht te kunnen genieten.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl