ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel de kamer over het algemeen redelijk schoon was, kon de badkamer zeker wat verbetering gebruiken. De douchesituatie liet wat te wensen over en kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Misschien zou het een goed idee zijn om het schoonmaakpersoneel wat extra tijd en ruimte te geven om grondiger te kunnen schoonmaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst was de receptie verlaten en de hal, inclusief de versleten vloerbedekking, gaf een verouderde indruk. Dit is op zich niet erg, maar het gebrek aan properheid was wel storend. De gangen naar de kamers waren bezaaid met vuil en dit gold ook voor de lift. Mijn kamer was redelijk, zij het gedateerd. Helaas liet de hygiëne te wensen over: de wc-bril en muur erachter waren vies, en er stonden nog gebruikte drinkbekers in de badkamer. Het feit dat ik tandpastaresten van de vorige gast aantrof, was ronduit onaangenaam en zorgwekkend. Ondanks de matige staat van de kamer durfde ik niet zomaar zonder inspectie mijn hoofd op het kussen te rusten. Het ontbrak me aan de tijd om elders een accommodatie te zoeken, maar dat had ik graag gedaan gezien de omstandigheden. Gelukkig was het ontbijt wel in orde en werd dit verzorgd door een vriendelijke dame.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het verblijf was over het algemeen positief. De kamers waren brandschoon en de badkamer, hoewel niet modern, was wel goed onderhouden. Het diner in het restaurant was verrukkelijk, zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het dessert waren voortreffelijk. Het ontbijt op zondag was perfect, maar op maandag liep het wat minder soepel omdat de helft van de items ontbrak. Gelukkig maakte de koffiemachine heerlijke cappuccino's. Een ander pluspunt was dat we een parkeerkaart kregen voor onze fietsen, die we zelfs konden opladen in de parkeergarage. Verder was er een tv op de kamer en kon je koffie of thee zetten op de kamer. Het vriendelijke onthaal viel ook op, net als de nette toiletten bij de receptie. Er was echter één groot nadeel: onze kamer lag boven de ingang, waardoor er vaak een onaangename geur van sigaretten doordrong.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring, niet aan te raden. Bij aankomst leek alles veelbelovend met een vriendelijk ontvangst. Helaas werd deze positieve start snel overschaduwd door teleurstelling. Mijn kamer bleek niet bepaald in optimale staat te zijn; een onverwachte ontmoeting met een kever op het hoteldrukwerk bracht geen frisse start met zich mee. De douche en het bad lieten te wensen over met haren en ongewenste restanten. Tel daarbij op dat enkele lampen niet werkten, waardoor de kamer een sombere sfeer uitstraalde. Het dieptepunt volgde bij het uitchecken. Na 20 minuten wachten bij de receptie zonder enig teken van leven, restte mij geen andere keuze dan mijn kamerpasje op de balie te leggen en zonder formeel afscheid te vertrekken. Zelfs een poging tot telefonisch contact met het hotel bleef vruchteloos. Al met al liet de service te wensen over en was de hygiëne niet op peil. Voor een keten als Fletcher had ik betere kwaliteit verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was lekker fris en ruim opgezet, met een nette badkamer. Het enige minpuntje was het ontbreken van een tuitje op de handzeepdispenser, wat het wat onhandig maakte. Ondanks dat het geen gloednieuw hotel was, waren de ontbijtzaal en het restaurant keurig schoon en netjes. Het ontbijt was goed verzorgd en smaakte prima. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. De ligging van het hotel is ideaal, dicht bij het centrum, en er was voldoende betaalde parkeergelegenheid in de buurt tegen redelijke tarieven.

Melden


Reisperiode: februari 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het Golden Tulip hotel is bij uitstek geschikt als je een zakelijke afspraak buiten de deur hebt met een klant. Je kunt er prima lunchen of dineren en als het laat wordt regel je er gelijk een kamer om te overnachten.Top!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl