ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Tjaarda

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10

Dit hotel/restaurant voelt echt als een tweede thuis voor ons. De warme gastvrijheid die we hier ervaren, is ongeëvenaard. Het eten is voortreffelijk en het personeel, met Jacob als voortreffelijke gastheer, maakt de ervaring helemaal compleet!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Het verblijf in Oranjewoud Tjaarda was werkelijk fantastisch, een echte aanrader! De locatie is prachtig en de sfeer is ongeëvenaard. Het enige minpuntje vonden wij het gebrek aan vernieuwing in de gerechten van de kok: drie avonden half pension, drie keer aardappelgratin en kruidensla als bijgerecht bij het hoofdgerecht en drie keer coulis van frambozen bij het dessert. Het eten was zeker lekker, maar we hadden gehoopt op wat meer variatie en creativiteit in de gerechten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

We werden hartelijk begroet en het personeel was zeer vriendelijk bij zowel de receptie, het restaurant als de bediening. De locatie is prachtig en rustgevend, met een gevarieerd landschap vlak bij het Belvedere museum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Sinds half augustus ben ik hier gemiddeld drie nachten per week te vinden. De culinaire ervaring is fantastisch en het personeel doet er alles aan om je welkom en op je gemak te laten voelen. Hoewel de kamers een beetje gedateerd zijn, zijn ze momenteel prachtig aan het renoveren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid9

De kamer vertoonde tekenen van veroudering, met kapotte plafondplaten die besmeurd waren met mugresten. Ondanks het doden van ongeveer 20 muggen, bleef het een probleem. De vitrage hing los van de haakjes en grote spinnen verbleven in de duistere hoeken achter het gordijn. Het was duidelijk dat kamer 115, een zogenaamde suite, niet voldeed aan de verwachtingen die horen bij een viersterrenverblijf. Bij het uitchecken meldden we deze gebreken, waarop het personeel ons vertelde dat we een gerenoveerde kamer hadden kunnen krijgen als we dit van tevoren hadden aangegeven bij de reservering. Dit antwoord van de receptie was teleurstellend en suggereerde dat mogelijk betere kamers beschikbaar waren, maar voor ons gereserveerd waren via een touroperator. Onze beoogde twee plezierige dagen veranderden helaas in een grote teleurstelling. Advies aan toekomstige gasten: vraag om een gerenoveerde kamer! Gelukkig was de locatie rustig, het ontbijt goed en de omgeving prachtig.





© 2007-2024 ReisChecker.nl