ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2

Wat een teleurstelling dat een hotel op zo'n prachtige locatie zo nalatig wordt onderhouden. Niet alleen ziet het er aan de buitenkant verwaarloosd uit, binnen is het nog erger. Hoewel de kamers ruim zijn, zijn ze ontzettend vies. Achter vuile glasgordijnen bevindt zich veel dood ongedierte, de spiegel boven de wastafel is smerig, er ontbrak een toiletborstel en het tissue bakje was leeg. De bedden zijn ook van slechte kwaliteit, het lijkt wel alsof je op waterbedden slaapt (wat helaas niet het geval is). Zelfs de gangen naar de kamers hebben een muffe geur en vieze vloerbedekking. In het restaurant worden tafeltjes weliswaar schoongeveegd na het ontbijt, maar kruimels en etensresten belanden alsnog in de stoelen waar de volgende gasten plaatsnemen. Princess, alsjeblieft, doe iets aan de hygiëne en de bedden in dit hotel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9

Voor de zoveelste keer verbleven we op deze locatie aan het water met onze boot. Het is de ideale uitvalsbasis om te gaan varen op de Vecht, een rondje Loosdrecht te maken en te genieten van het ontbijt op het terras. De ruime kamers met een fijn balkon en nette badkamer waren heerlijk. Eén minpuntje was dat de bedden te zacht en smal waren, waardoor het aanvoelde alsof je in een hangmat lag. Ook was de tv in de grote kamer te klein om comfortabel vanuit bed tv te kijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8

Onze ervaring was over het algemeen goed, maar er zijn wel een paar punten die opvielen. Een koelkast op de kamer zou fijn zijn geweest. Het ontbijt was niet erg uitgebreid en na half tien werd er niets meer bijgevuld. Hoewel de luxe kamer gerenoveerd was, waren sommige details overgeslagen. Sommige delen waren maar half geverfd en het balkon kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Het feit dat gasten moesten betalen voor parkeergelegenheid vonden we nogal prijzig, €7,50 per dag is naar onze mening te veel. Dit komt niet bepaald klantvriendelijk over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service6

Na het lezen van de eerdere beoordelingen, vraag ik me af of wij simpelweg pech hebben gehad. Onze ervaring was niet spectaculair; het personeel was vriendelijk, het diner prijzig maar wel goed verzorgd. Het ontbijt viel echter tegen. Onze kamer was ruim, maar duidelijk niet recent gerenoveerd. De bedden waren te zacht en misten een matrasbeschermer, wat niet ideaal was. Het grootste struikelblok was het feit dat gasten van het hotel €7,50 per dag moesten betalen voor parkeren. Hoewel dit duidelijk vermeld stond bij het betreden van de parkeerplaats en in de informatie van het hotel, blijf ik het vreemd vinden dat hotelgasten moeten betalen voor een parkeerplaats pal naast het hotel. De reden waarom ze de parkeerplaats huren van de gemeente is mij ook niet helemaal duidelijk. Zullen we terugkeren? Nee, dat sowieso niet. Maar dit is slechts onze persoonlijke mening, u kunt ermee doen wat u wilt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Aangekomen met mijn boot in de haven en genoten van een heerlijke maaltijd op het terras. Helaas was de havenmeester onduidelijk en kwam hij nogal onbeschoft over.





© 2007-2025 ReisChecker.nl