ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Mastbosch

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service9

Dit charmante historische hotel heeft een prachtige mix van oude charme en moderne renovaties. De badkamers zijn stijlvol en onze kamer had een indrukwekkend hoog plafond. Het uitgebreide ontbijt was van topkwaliteit. De locatie van het hotel is echt uniek, vlak bij het bruisend hart van Breda en toch omringd door een groene bosrijke omgeving.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid8

Bij het betalen vooraf met cash geld liep er iets mis en moesten we dubbel betalen voor de kamer! Wat een gedoe! De hotelmanager was niet bepaald flexibel, geen enkele oplossing werd geboden en uiteindelijk zijn we in onmin vertrokken... Niet bepaald de gastvrijheid die je verwacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

De dienstverlening liet ernstig te wensen over en er was totaal geen sprake van klantvriendelijkheid. Het leek alsof het personeel totaal geen zin had in hun werk, wat resulteerde in een onaangename ervaring, soms zelfs grenzend aan onbeschoftheid. Gelukkig kon ik nog wel genieten van de aangename omgeving als klein lichtpuntje.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

De boeking verliep soepel en de medewerkers van de reserveringen waren erg vriendelijk. Deze keer hadden we een luxere kamer geboekt met een bubbelbad. Bij aankomst ontdekten we dat het hotel, hoewel het op de website leek alsof het in het bos lag, eigenlijk aan een drukke weg lag die niet op de website werd vermeld. Het restaurant was sfeervol ingericht, maar in de lobby stond een TV-scherm met een afbeelding van een aquarium - niet bepaald mijn smaak! Misschien is het beter om een echt aquarium met levende vissen neer te zetten of gewoon het sportkanaal aan te zetten. De kamer was wat verouderd, lag in de volle zon en had geen airco. Het bubbelbad lekte en zorgde ervoor dat de badkamervloer glad en nat werd. Midden in de nacht werden we gestoord door luide medewerkers en 's ochtends vroeg door lawaaiige vrachtwagens die goederen kwamen leveren. Het ontbijt was matig en leek niet goed aangevuld te worden. Toen ik mijn teleurstelling uitte, vertelde de receptionist me dat ze geen problemen met gasten moesten delen - geen erg gastvrije reactie. Kortom, we zullen hier nooit meer terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Mijn partner en ik verbleven tijdens de feestdagen in dit hotel. De ruimte was royaal en heerlijk knus, perfect om van de winterse sfeer te genieten.





© 2007-2025 ReisChecker.nl