ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Figi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prachtig hotel gelegen middenin het bruisende Zeist met een eigen parkeergarage. Met een uitstekende bereikbaarheid via het openbaar vervoer vanaf NS station Driebergen-Zeist ben je binnen 7 minuten bij het hotel met buslijn 50. Je stapt direct voor de deur uit. Bovendien is het hotel op loopafstand van Slot Zeist. De voorzieningen waren top, het personeel zeer gastvrij en het ontbijtbuffet heerlijk. De prijs voor een overnachting inclusief ontbijt is zeer redelijk. Bij een volgend bezoek aan Zeist is deze accommodatie zonder twijfel mijn eerste keuze.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gunstige ligging en kamer met een prachtig uitzicht op kamer 331. De kamer kan echter behoorlijk warm worden, aangezien er geen airconditioning is en het hang- en sluitwerk van de ramen kapot is. Hierdoor moesten we het raam open laten voor verkoeling, maar helaas zorgde dit voor veel lawaai van het verkeer. De indeling van de ruime badkamer was ook niet optimaal, aangezien de positie van het toilet erg onhandig was door de aanwezigheid van de afvalemmer. Het ontbijt was wel goed met een ruime keuze en het personeel was vriendelijk. Er was slechts één medewerker bij de receptie die zowel de ontvangst als het inchecken regelde. Al met al voldeed de accommodatie niet helemaal aan onze verwachtingen gezien de prijs die we betaalden, dus de prijs-kwaliteitverhouding was matig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik was zeer te spreken over mijn comfortabele kamer met een heerlijk bed. De mogelijkheid om een ander kussen te kiezen vond ik een leuke extra touch, ook al heb ik er geen gebruik van gemaakt. Het ontbijt was heerlijk en het personeel was uiterst vriendelijk!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar in het restaurantgedeelte laat de service te wensen over. Je moet zelf naar de bar om een drankje te bestellen en er wordt niet eens gevraagd of je iets wilt eten. Ook moet je zelf om een menukaart vragen. Dit komt waarschijnlijk door het jonge en onervaren personeel, wat mogelijk weer te wijten is aan het management.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn verblijf in dit hotel was absoluut een succes en zeker niet de laatste keer. De kamer was heerlijk ruim, modern en van alle gemakken voorzien, inclusief een luxe badkamer met ligbad. Terwijl ik in het centrum van Zeist was, werd mijn kamer netjes schoongemaakt. Het ontbijt in het prachtige grand café was zeer compleet en het personeel was uiterst behulpzaam. Ook 's avonds was het erg gezellig in deze ruimte, met een gevarieerde menukaart en gerechten van hoogstaande kwaliteit. Misschien probeer ik de volgende keer de fitnessruimte, bioscoop en het theater uit. Kortom, ik kan nu al zeggen: absoluut een aanrader!



© 2007-2025 ReisChecker.nl