ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip De Scheperskamp

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De staat van de kamers liet te wensen over, met hier en daar wat stof en gebrek aan grondige schoonmaak. Onder de bedden was duidelijk te zien dat er niet goed gezogen werd, met een grijze laag stof. Gelukkig werd het toilet wel schoongemaakt toen we aankwamen. Het gebrek aan meubels in de ruime kamer was jammer, aangezien de inrichting beter kon. Toch hebben we over het algemeen een fijn weekend gehad. Het tekort aan personeel was voelbaar, maar het aanwezige personeel was vriendelijk en deed hun best om ons verblijf prettig te maken. Het ontbijt bood weinig keuzes, maar dit maakte de besluitvorming wel makkelijker. Al met al was het een redelijk verblijf, met ruimte voor verbetering wat betreft schoonmaak en inrichting.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een charmante en vredige plek voor ons recente driedaagse verblijf. Zowel het personeel bij de receptie als in het restaurant waren hartelijk en attent. In kamer 113 zou een klein bureau of schrijftafel een leuke toevoeging zijn. Een extra sfeerlamp zou de knusheid van de kamer verbeteren, aangezien de twee lampjes aan het bed niet genoeg licht geven. Na twee diners in het restaurant te hebben genoten, viel op dat de menukaart wel wat meer verrassende opties zou mogen bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer liet nogal te wensen over. Er waren veel gebreken, zoals een kapot plankje, los hangend spoelmechanisme van het toilet, haperend nachtlampje en een bezaaid balkon. Er was amper ruimte om spullen neer te zetten en slechts twee kartonnen bekertjes voor koffie en thee, terwijl er genoeg voor vier kopjes was. Ook was er maar één bekertje in de badkamer, die we dus moesten delen. Op basis van de kamer alleen is dit hotel absoluut geen vier sterren waard. Gelukkig maakte het vriendelijke en behulpzame bedieningspersoneel veel goed, al kunnen de receptionisten nog wel wat van hen leren. Het ontbijt en diner waren prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef hier 3 nachten met een voordelig arrangement van Fletcher. Het was fijn om eindelijk een hotel te vinden dat ook aantrekkelijke opties bood voor solo reizigers. Mijn eenpersoonskamer was wel wat aan de kleine kant, maar het grote, comfortabele bed maakte dat meer dan goed. Hoewel het uitzicht niet spectaculair was, was de ligging in het bos erg rustgevend en op loopafstand van het dorp Lochem en een bushalte. Het hotel had verschillende buiten terrassen met prachtig uitzicht op het bos. Het ontbijt was uitstekend en 's avonds genoot ik van het à la carte diner met vriendelijke bediening. Er lag zelfs een krant klaar in de zitkuil. Hoewel er ook een zwembad en sauna waren, ben ik daar niet aan toegekomen. Kortom, ik heb echt genoten van mijn verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Al met al heb ik een prettig verblijf gehad, voornamelijk dankzij het vriendelijke personeel, het gezellige terras en comfortabele kamers met heerlijke bedden. Toch zijn er enkele verbeterpunten die de algehele ervaring wat naar boven kunnen tillen. Zo zou het ontbijt beter bijgevuld kunnen worden en mag de badkamer bij aankomst wat frisser ruiken. Ook waren de doucheruimte en toilet bij het zwembad niet helemaal fris, hoewel dit later wel werd schoongemaakt. Verder zou het parkeerterrein wat opgeruimder kunnen ogen en zou het sluitingstijdstip van de bar eventueel iets later kunnen worden ingesteld. Met deze aanpassingen zou dit hotel zeker een score van een goede 8 verdienen, gezien de prijsklasse waarin het zich bevindt.

Melden


Reisperiode: mei 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi hotel, middenin de natuur van Lochem gelegen. Ruime kamers met balkon en uitzicht. Goede service en lekker ontbijtbuffet.

Geboekt bij

Fletcher Hotels
Melden


Reisperiode: januari 2016

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

We zijn van 23 op 24 januari 2016 in dit hotel geweest...geboekt via vakantieveilingen. Wegens een drukke bezetting kwamen we terecht in één van de 4 luxere kamers met balkon. Een leuke omgeving dat we wilden ontdekken met de Ov-fiets maar wegens ziekte moesten we vervroegd huiswaarts keren, uiteraard is een bezoek aan dit hotel voor de tweede keer de moeite waard...Dit hotel valt inmiddels onder het Fletcher keten...!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl