ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Bero

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel het hotel over het algemeen prima was, viel onze kamer tegen. We misten de schuifdeur van de kast, het matras was erg oncomfortabel en de douchekop hing los aan de muur. Daarnaast ontbrak een thermostaatkraan, wat vooral in een familiekamer een veiligheidsrisico is. Ook zaten er losse stukken behang aan de muur, wat de algehele ervaring niet ten goede kwam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een tegenvaller! Ondanks de 4-sterren classificatie van het hotel, waren de kamers verouderd en vertoonden de douche kitranden onhygiënische sporen. Het ontbijt liet ook te wensen over. Het personeel was bijzonder onvriendelijk en zelfs na meerdere e-mails vooraf en achteraf van ons verblijf, bleef een reactie uit. Als ze op deze manier doorgaan, zal dit hotel waarschijnlijk niet lang meer bestaan. Gelukkig was de locatie wel goed, met directe toegang tot de boulevard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel de kamers wel ok waren, vond ik het toch een beetje een domper voor een 4-sterrenhotel. Alles oogde nogal gedateerd en er waren zelfs problemen met de spoeling van het toilet, wat eigenlijk niet acceptabel is op dit niveau. Gelukkig waren de voorzieningen zoals het zwembad, ontbijt en de sauna wel van goede kwaliteit en passend bij een 4-sterrenaccommodatie. Het hotel lijkt voornamelijk een wat ouder publiek aan te trekken, wat het misschien minder aantrekkelijk maakt voor jongere gasten. Als je op zoek bent naar een meer eigentijdse ervaring, is het wellicht verstandig om uit te wijken naar een ander hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel liet te wensen over tijdens ons verblijf. Hoewel de receptie theoretisch 24 uur per dag bereikbaar is, bleek dit niet helemaal waar te zijn toen we 's nachts hulp nodig hadden. De nachtbewaker was aanwezig, maar kon ons niet helpen met ons kapotte airconditioningsysteem. Dit dwong ons om met het raam open te slapen, wat onaangenaam was vanwege het lawaai van de glasinzameling om 4 uur 's nachts. Bij het uitchecken werd er niet eens gevraagd hoe ons verblijf was geweest, laat staan een simpele 'goedemorgen' of 'bedankt'. Ook ontbrak er een stopcontact in de badkamer, wat een onhandigheid was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is ideaal gelegen nabij zowel het strand als het centrum. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en voorzien van nuttige informatie. De ruime kamer beschikt over een grote badkamer met een ruime douche waar makkelijk met twee personen onder kan. Er is tevens een kluis aanwezig en de mogelijkheid om op de kamer koffie of thee te zetten. De prijs is inclusief het gebruik van het binnenzwembad, sauna en stoombad. Het ontbijt is uitgebreid en loopt door tot 10:30 uur, met uitchecken om 11 uur. Één klein minpuntje is dat hoewel de matras comfortabel aanvoelt, het lijkt alsof je uit bed zou kunnen rollen als je te dicht bij de rand komt. Na het uitproberen van verschillende hotels in Oostende, kunnen we zeggen dat deze zeker tot de betere behoort.



© 2007-2025 ReisChecker.nl