ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Formule 1 Maastricht Aachen

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit nieuwe hotel is een geweldige plek om te verblijven in Zuid-Limburg, met prachtig ingerichte kamers en een vriendelijk personeel. Het ontbijt wordt geserveerd in het nabijgelegen La Place, wat redelijk is, maar niet spectaculair. Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden in de omgeving van het hotel waar je 's avonds kunt genieten van een heerlijke maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na mijn bezoek aan het concert van André Rieu heb ik hier overnacht en de ervaring was uitstekend. Alles oogt fris en efficiënt, met een geautomatiseerd inchecksysteem maar ook de mogelijkheid tot persoonlijke assistentie. Het hoofdkussen was weliswaar klein en dik, maar door het een kwartslag te draaien in de kussensloop werd het plat genoeg. Een slimme oplossing wat mij betreft. De opstelling van de badkamer zorgde ervoor dat er voldoende privacy was. Het ontbijt bij La Place was goed verzorgd en ook het parkeren was geen probleem. Er waren diverse zithoeken en zelfs enkele werkplekjes bij La Place. Al met al een uitstekend hotel voor korte verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is ideaal gelegen met voldoende parkeergelegenheid. De kamers hebben een strak en modern design, inclusief een luxe douche. De airconditioning werkt uitstekend en zorgt voor een geluidsdichte omgeving. Het is alleen jammer dat er geen ontbijtopties zijn in het hotel, je moet uitwijken naar het naastgelegen La Place. Echter, de kwaliteit van het ontbijt daar laat te wensen over. Het is dan ook beter om een ontbijtplek in Maastricht zelf te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het is lastig om een oordeel te vellen, aangezien een beoordeling natuurlijk momentopnames vastlegt, maar onze ervaring was als volgt: Wij verbleven hier voor een nacht om naar Pinkpop te gaan. Bij aankomst werd ons verteld dat de airconditioning in sommige kamers niet werkte (begrijpelijk). We kregen de optie om te blijven of te annuleren. We besloten te blijven, aangezien er weinig andere opties waren. We kwamen een uur te vroeg aan voor de inchecktijd en moesten 20 euro extra betalen om al naar onze kamer te kunnen. We vroegen of dit als compensatie kon dienen voor het gebrek aan airconditioning en dat was geen probleem. De kamer was netjes en modern ingericht, het bed was comfortabel maar aan de zachte kant. De kamer was klein, maar het feit dat er een dubbele spiegel was vonden we erg prettig. De badkamer was deel van de kamer, wat betekende dat er weinig privacy was. Het toilet kon niet op slot, de bekers waren van karton en plastic, maar het toiletpapier was wel van bamboe. Midden in de nacht, rond 4 uur, ging het brandalarm af in het hotel. Een paar mensen keken verschrikt de gang op, maar verder was er geen actie te bekennen. Na enkele minuten stopte het alarm. Helaas was het lastig om daarna weer goed in slaap te vallen, aangezien je je toch afvraagt of er echt gevaar was. Bij het uitchecken de volgende ochtend was er niemand te bekennen. Maak zelf maar je eigen conclusies.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na het bijwonen van een bruiloft in Genk wilden we de volgende dag vertrekken vanaf Maastricht. Toen we om 13:15 aankwamen, moesten we echter 40 euro betalen om in te checken voor onze twee kamers. Dit bleek erg vervelend, aangezien we snel naar de kerk moesten voor een dienst om 14:00 en daarna nog een feest in Genk hadden. We konden pas om 23:00 inchecken, wat weinig flexibiliteit toonde van het personeel. Dezelfde niet al te vriendelijke dame stond de volgende dag weer aan de balie. We hadden zelfs gevraagd om een late checkout, maar zelfs nadat ze de kamers hadden gecontroleerd mochten we niet wat langer blijven. Het ontbrak duidelijk aan klantvriendelijkheid bij dit hotel. Het is teleurstellend om te merken dat goede service en vriendelijkheid niet overal meer vanzelfsprekend zijn.

Melden


Reisperiode: juni 2018

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen3

Erg basis hotel, zoals bekend van de Formule 1 hotels. Kamers zijn op zich netjes en schoon. Gedeelde douche, wel handig om te weten voordat je de kamer boekt. Voor de rest weinig faciliteiten, maar al met al een prima prijs - kwaliteit verhouding.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl