ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Camping Ecu

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na het gebruik van een cadeaubon voor een overnachting met prosecco, een deluxe kamer en tapas, was ik teleurgesteld dat deze beloofde extra's niet werden waargemaakt. De volgende nacht verbleven we in NH Collection in Antwerpen, waar we voor een lagere prijs een veel mooiere kamer en badkamer kregen, samen met een warm welkom. Na mijn klacht bij de receptie over de ontbrekende items, beloofden ze actie te ondernemen en vroegen ze om mijn contactgegevens. Helaas hebben ze nooit opgevolgd: geen e-mail, telefoontje, restitutie van het prijsverschil of opsturen van de 'cadeaus'. Zelfs na een herinnering van mijn kant bleef een reactie uit. In ieder geval, bedankt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een teleurstellende ervaring! De receptie werd niet bepaald vriendelijk bemand, vooral door de oudere dame. Helaas voelde het alsof ik voor een flink bedrag ben opgelicht in een vervallen hotel. De bedden waren versleten en de gordijnen leken echt antiek. Daarnaast liet de hygiëne in de badkamer ook te wensen over. Mijn advies: bespaar je geld en zoek een andere accommodatie. Dit hotel met hun onbeschofte personeel zal ik in ieder geval nooit meer bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op zoek naar een voordelig hotel in het bruisende centrum van Genk, stuitten wij op het Ecu hotel. Het warme welkom van het personeel gaf ons direct een goed gevoel. De lobby was gezellig en uitnodigend ingericht, en ook de ontbijtruimte en het ontbijt waren zeer verzorgd. Een minpuntje was echter dat de aanbieding op Booking.com ons misleidde met betrekking tot de toeristenbelasting, waardoor er verwarring ontstond over de uiteindelijke prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was mijn kamer niet helemaal fris en ik kreeg een kamer met een kleiner bed toegewezen dan ik had gehoopt. Qua netheid viel het wel mee, maar er deed zich een groot probleem voor met de betaling, vandaar mijn lage beoordeling. Mijn werkgever had de kamer al van tevoren betaald, maar bij aankomst beweerden ze dat dit niet het geval was en moest ik opnieuw betalen. Nu ben ik al meer dan een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Het gaat hier wel om meer dan 100 euro voor slechts één nacht verblijf. Ik hoop echt dat ze dit snel oplossen en het bedrag terugstorten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het was een teleurstellende ervaring om voor een gesloten deur te staan, zonder respons na het bellen, en bij aankomst opnieuw identiteitsbewijs te moeten tonen bij de receptie. Bovendien werkte de WiFi niet goed op de vijfde verdieping. Gelukkig wist de vriendelijke dame bij het ontbijtbuffet veel goed te maken. Zou ik dit hotel aanraden aan vrienden? Nee, de beloften worden niet volledig waargemaakt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl