ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Camping De Roskam

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na anderhalf uur geduldig wachten, kregen we eindelijk ons hoofdgerecht geserveerd. Vervolgens hebben we meerdere keren gevraagd om de dessertkaart, maar helaas bleef deze maar uit. Na nog eens 45 minuten tevergeefs te hebben gewacht, hebben we besloten om af te rekenen en te vertrekken. Het was teleurstellend en jammer. Bovendien stonden de kleine tafeltjes te dicht op elkaar, waardoor gasten zich nauwelijks konden verplaatsen zonder elkaar te storen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laatst zijn we met een groep gaan eten en hadden hoge verwachtingen van Loetje... We begonnen met een drankje op het terras, waar we goed werden bediend. Vervolgens gingen we naar binnen voor het diner, waar onze tafel keurig was gedekt. Het eten kwam vrij snel nadat we hadden besteld, maar de manier waarop het geserveerd werd was niet optimaal. Het leek alsof de borden al een tijdje klaar stonden voordat het eten werd uitgeserveerd en de smaak van het eten viel erg tegen. We hadden allemaal biefstuk besteld en het zoutgehalte varieerde enorm per bord. Het lukte bijna niet om de aandacht van het personeel te krijgen om onze klachten te uiten. De reactie die we kregen was teleurstellend en onprofessioneel. We kregen zelfs geen fatsoenlijke compensatie aangeboden. Bij het afrekenen duurde het lang voordat we geholpen werden en uiteindelijk werd de koffie en thee die we ter compensatie hadden gekregen, toch op de rekening gezet. Het management leek geen interesse te hebben in onze ervaring en we vertrokken teleurgesteld. Ons advies: neem klachten serieus en behandel klanten met respect. Kortom, een zeer slechte ervaring bij Loetje!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling. Voorheen waren mijn vrouw en ik grote fans van Loetje, maar die liefde is nu wel bekoeld. Het duurde eindeloos voordat we werden bediend, en ik mocht geen karaf met water bestellen "omdat het eerste drankje niet gratis is". Dat was een flinke domper. Normaal gesproken geniet ik ervan om tijdens het eten een karaf water te hebben, gevolgd door een speciale koffie en een dessert. Maar dit keer hebben we dat maar overgeslagen. Niemand heeft ons tijdens de hele maaltijd gevraagd of we nog iets nodig hadden of hoe het eten beviel. Er werd zelfs niet eens geïnformeerd of we misschien interesse hadden in een dessert. Mijn vrouw had vooraf wel een kop thee besteld, maar daarna werd er helemaal niets meer aangeboden, en zoals gezegd, een karaf water was ook uit den boze. Na het eten hebben we afgerekend en zijn vertrokken. Normaal gesproken zouden we meerdere gerechten en drankjes hebben besteld, waardoor jullie veel meer hadden kunnen verdienen. Dit soort ervaringen zorgen voor ontevreden gasten en dat is uiteindelijk niet in jullie voordeel. Het serveren van drankjes is immers een grote inkomstenbron...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Toen we om 15.00 uur informeerden naar beschikbare tafels, kregen we te horen dat alles om 17.00 uur al volgeboekt zou zijn. Ondanks dat waren er op dat moment toch nog vrije tafels beschikbaar en konden we naar binnen. Helaas was het drankje dat we als eerste bestelden, Loetje's Lemonade, niet op voorraad. Na het aangeven van dit probleem kregen we een ander drankje geserveerd in een vies glas, waar we ook melding van maakten. Vervolgens kregen we een nieuw drankje met de opmerking dat het vorige drankje ook niet correct was geweest. Het duurde lang voordat we konden bestellen en nog langer voordat het eten uiteindelijk werd geserveerd. Het lijkt erop dat de klachten van andere gasten begrijpelijk zijn, aangezien onze ervaring dit jaar ook teleurstellend was, net zoals vorig jaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Gisteravond bezocht ik Loetje voor het eerst. We kwamen om 17.00 uur en vertrokken rond 20.30 uur na wat drankjes en ons hoofdgerecht. Het restaurant vulde zich snel en bleef druk. Het personeel leek constant in beweging te zijn en had moeite om alles bij te houden. Ondanks de drukte bleven ze echter vriendelijk. De service was wat traag. Helaas viel het eten tegen; de rendang met zoete aardappelfrietjes was niet helemaal naar onze smaak, vooral omdat de frietjes onderin verstopt zaten en te zacht waren. Bij het afrekenen kregen we de rekening niet op een schaaltje zoals gebruikelijk, maar moesten we betalen zonder deze te zien. Nadat we erom vroegen, kregen we eerst de verkeerde rekening, die later wel werd gecorrigeerd. Het was zorgwekkend om te zien hoe het personeel in het restaurant zo overbelast was.



© 2007-2025 ReisChecker.nl