- Prijs / kwaliteit5
- Ligging10
- Service6
- Kindvriendelijkheid8
Het arrangement waarbij je niet alleen een kamer reserveert maar ook je auto parkeert op het langparkeren terrein en gebruik maakt van een shuttleservice naar het vliegveld, is zeer handig. De kamers waren prima in orde voor ons grote gezin dat twee kamers nodig had, en de badkamers waren schoon. Het buffet eten was echter teleurstellend; te duur voor de kwaliteit met bedorven garnalen, ongaar en ijskoud lamsvlees, en bedorven kaas in de pasta. Gelukkig vonden we elders in de buurt wel alternatieven om te dineren. Het dorp Gosselies waar het hotel zich bevindt, maakte helaas geen goede indruk; het leek troosteloos en vuil. Het personeel bij de receptie deed hun best om te communiceren in Engels en Nederlands, maar leek soms niet erg behulpzaam door mogelijke taalbarrières en de beperkte bezetting, waardoor wachttijden opliepen. De chauffeurs van de shuttles waren echter fantastisch, snel en vriendelijk terwijl ze zich soepel door de drukke wegen naar het vliegveld manoeuvreerden. Het parkeren op het langparkeren terrein leek wat riskant, gezien het gebrek aan permanente bewaking en de aanwezigheid van auto's met ingeslagen ruiten. Na ons verblijf stuurden we een e-mail met de vraag over de status van onze auto, maar jammer genoeg kregen we hier geen reactie op, wat enige spanning gaf gezien onze late aankomsttijd. Al met al, een aanbeveling voor Van der Valk: verbeteringen aanbrengen in het eten, het beveiligen van de langparkeerplaats met camera's en bewaking, en investeren in meer en beter opgeleid personeel zou het verblijf aanzienlijk kunnen verbeteren.