ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Charleroi Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Het arrangement waarbij je niet alleen een kamer reserveert maar ook je auto parkeert op het langparkeren terrein en gebruik maakt van een shuttleservice naar het vliegveld, is zeer handig. De kamers waren prima in orde voor ons grote gezin dat twee kamers nodig had, en de badkamers waren schoon. Het buffet eten was echter teleurstellend; te duur voor de kwaliteit met bedorven garnalen, ongaar en ijskoud lamsvlees, en bedorven kaas in de pasta. Gelukkig vonden we elders in de buurt wel alternatieven om te dineren. Het dorp Gosselies waar het hotel zich bevindt, maakte helaas geen goede indruk; het leek troosteloos en vuil. Het personeel bij de receptie deed hun best om te communiceren in Engels en Nederlands, maar leek soms niet erg behulpzaam door mogelijke taalbarrières en de beperkte bezetting, waardoor wachttijden opliepen. De chauffeurs van de shuttles waren echter fantastisch, snel en vriendelijk terwijl ze zich soepel door de drukke wegen naar het vliegveld manoeuvreerden. Het parkeren op het langparkeren terrein leek wat riskant, gezien het gebrek aan permanente bewaking en de aanwezigheid van auto's met ingeslagen ruiten. Na ons verblijf stuurden we een e-mail met de vraag over de status van onze auto, maar jammer genoeg kregen we hier geen reactie op, wat enige spanning gaf gezien onze late aankomsttijd. Al met al, een aanbeveling voor Van der Valk: verbeteringen aanbrengen in het eten, het beveiligen van de langparkeerplaats met camera's en bewaking, en investeren in meer en beter opgeleid personeel zou het verblijf aanzienlijk kunnen verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

De kamer was ruim, maar de badkamer liet zeker te wensen over. Tijdens ons diner in het restaurant kozen we van de menukaart, en het was veruit het slechtste restaurant waar we ooit hebben gegeten bij een Van der Valk hotel! Dit niveau van teleurstellende kwaliteit is echt niet wat we gewend zijn van Van der Valk!



Reisperiode: onbekend

  • Service9

De kamer was prachtig ingericht en het gemak van de shuttle en de parkeergelegenheid was perfect, en dit alles voor een zeer redelijke prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service4

Bij aankomst kregen we kamer 010 toegewezen, wat standaard leek te zijn. Er ontstonden wat communicatieproblemen over het ontbijtarrangement, maar gelukkig hadden we de benodigde papieren bij ons om te bevestigen dat het wel inbegrepen was. Helaas rook de kamer naar rook en dit werd bevestigd door de schoonmaakster. Het bleek lastig om een andere kamer te vinden, aangezien alle kamers vol waren. We waren bereid om extra te betalen voor een comfortkamer met balkon, maar dit bleek niet mogelijk. Uiteindelijk vonden we kamer 003, die aanvoelde als een sauna door de hete vloeren. Dit probleem werd erkend, maar bij het kiezen tussen kamer 016 (die kleiner was) en kamer 006, kozen we voor de laatste. Dit deed vermoeden dat er wel degelijk verschillende kamers beschikbaar waren. Gelukkig was kamer 006 prima in orde. Bij het diner werden we echter onaardig behandeld door een ober, die ons het gevoel gaf niet welkom te zijn. Toen we in het Frans vroegen of hij Nederlands sprak, antwoordde hij in het Engels dat we dat maar moesten proberen. Vervolgens zagen we hem niet meer aan onze tafel verschijnen. Het personeel sprak over het algemeen weinig tot geen Nederlands of Engels. Opmerkelijk was dat er 's avonds 26 Nederlandse auto's op de parkeerplaats stonden, wat neerkwam op ongeveer 30% van de gasten. Gelukkig was het ontbijt wel van goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1

We hadden een Park and Fly arrangement geboekt voor onze vlucht vanaf Charleroi Airport, waarbij ons verteld was dat het gratis zou zijn. Uiteindelijk moesten we echter € 20 betalen bij de receptie. De medewerkers bij de receptie spraken voornamelijk Frans en een beetje Engels, wat de communicatie bemoeilijkte. De kamer was schoon, maar voldeed niet aan onze verwachtingen van comfort. Het dinerbuffet was teleurstellend, zonder voorgerecht of dessert. De medewerkers leken meer met elkaar bezig te zijn dan met de klanten, wat resulteerde in een gebrek aan interesse. De parkeerplaats was onbeheerd en bij vertrek bleken vijf van onze banden lek gestoken te zijn. Helaas kregen we na thuiskomst geen respons op onze e-mails naar het hotel, waardoor we tot de conclusie kwamen dat we hier niet nogmaals zouden verblijven.





© 2007-2025 ReisChecker.nl