ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Marijke

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij Fletcher Hotel Marijke in Bergen hebben we een aangenaam verblijf gehad. De kamers waren netjes en comfortabel, al waren de wc en douche wat verouderd met een roestige radiator. Helaas ontbrak er een waterkoker op de kamers. Gelukkig hebben we wel goed geslapen in het fijne bed. Het parkeren bij het hotel was wat onoverzichtelijk, vooral wanneer het vol was. Er leek niet genoeg parkeergelegenheid te zijn op het eigen terrein en de ruimte was te smal om makkelijk te manoeuvreren. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks een late incheck rond 19.00 uur konden we nog steeds dineer in het restaurant op een later tijdstip, ook al waren alle kamers volgeboekt. We hadden niet eens gereserveerd hiervoor. Het diner was overigens erg smakelijk. Gelukkig was het centrum van het stadje op loopafstand en zeker een bezoekje waard. Het glutenvrije ontbijt was keurig verzorgd en werd zeer op prijs gesteld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs verbleven we in hotel Marijke, een knus hotel dat, net als veel andere Fletcher hotels, wat onderhoud kan gebruiken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en het diner was voortreffelijk. We hadden de suite met balkon geboekt, een ruime kamer met een luxe badkamer inclusief bubbelbad. De prijs voor deze kamer was redelijk in vergelijking met andere hotels, maar een koffiezetapparaat op de kamer zou een leuke toevoeging zijn. We verbleven drie nachten en hoewel het ontbijt prima was, was het nogal eentonig en beperkt. Ik zou liever iets extra betalen voor wat meer variatie. De parkingkosten van € 7,50 per dag waren redelijk, maar het is belangrijk dat er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar is als je hiervoor betaalt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons verblijf van twee nachten in Fletcher Hotel Marijke hebben we genoten van de uitstekende ligging in het gezellige Bergen. Het hotel is ideaal gelegen, met tal van leuke eetgelegenheden en terrassen op loopafstand. Voor fietsliefhebbers die geen behoefte hebben aan luxe is dit hotel een aanrader. Zowel Bergen aan Zee als Alkmaar zijn gemakkelijk bereikbaar per fiets, en er is voldoende parkeergelegenheid voor fietsen bij het hotel, inclusief oplaadpunten voor elektrische fietsen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en het ontbijt bood een goede selectie om de dag goed te beginnen. Het feit dat je kunt parkeren bij het hotel (tegen betaling) is zeker een pluspunt in Bergen. Natuurlijk zijn er ook enkele punten ter verbetering. Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken, aangezien het interieur duidelijk wat slijtage vertoont. Het restaurant lijkt meer op een wijnkelder met flessen langs de muren, en de keuken sluit vroeg, waardoor een late snack zoals bitterballen om 22:00 uur helaas niet mogelijk is. Bovendien stond de pooltafel scheef, wat voor een bijzondere spelervaring zorgde



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs voor de tweede keer verbleven in hotel Marijke. De comfortabele tweepersoonskamer was ruim en voorzien van koffie- en theefaciliteiten, en er was zelfs keuze uit verschillende soorten kussens. De maaltijden waren uitstekend. Het terras gaf een nostalgische indruk met zijn 15-jaar oude stijl, wat een zekere charme toevoegde. De ligging van het hotel is ideaal voor het verkennen van het pittoreske dorp Bergen of voor het starten van fietsavonturen in de omgeving. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, wat ons verblijf nog aangenamer maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende verrassing tijdens mijn ouders' verjaardag. Mijn vader keerde terug van de hotelovernachting bedekt met jeukende bulten, veroorzaakt door bedwantsen. Nu zijn we bang dat deze ongenode gasten met hem zijn meegekomen naar huis en dat hij veel pijn lijdt. Het hotel reageerde lauw op onze klacht, met slechts een belofte om schoon te maken. Het is schokkend dat de kamer niet goed was schoongemaakt en de bedden niet waren verschoond. Telefonisch contact leverde geen betere reactie op; we werden simpelweg doorverwezen naar e-mail. Dit was zonder twijfel de meest rampzalige hotelervaring ooit, en het is treurig om zo behandeld te worden als gast.





© 2007-2025 ReisChecker.nl