ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western De Heidehof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer en badkamer waren beide keurig schoon en voorzien van alle nodige voorzieningen zoals een föhn, zeep en handdoeken. Persoonlijk ben ik geen fan van douchen in een ligbad, maar het water was gelukkig warm en precies zoals het hoort. Het diner in de avond was heerlijk gekruid en de porties waren royaal. Wellicht zou het menu wel wat gevarieerder mogen zijn, aangezien ik regelmatig in verschillende Fletcher hotels verblijf en de menu's vaak hetzelfde lijken te zijn. De bediening was uiterst beleefd en behulpzaam, wat voor mij de vijf-sterrenbeoordeling rechtvaardigt. Het was fijn om koffie en thee op de kamer te hebben, en ook de aanwezigheid van een kleine koelkast werd gewaardeerd. Dit najaar zal ik weer naar Heerenveen gaan en ik weet nu al waar ik zal verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor een ijshockeywedstrijd hadden we dit hotel geboekt en een familiekamer gereserveerd met een extra bon. Helaas kwamen we niet uit op het bedrag van 90 euro zoals op de bon stond. Hier zijn enkele punten die ons tegenvielen: - In de kamer lag een grote pluk haar. - Het raam zat muurvast en kon niet open blijven staan. - Het geluid van de spoorwegbel leek op kerkklokken. - De verkeersdrukte was alsof we naast een snelweg sliepen. - De trein fungeerde 's ochtends als de wekker. - Er zat onverklaarbare tape en stickers tegen het plafond. - Het bed was kapot en het matras leek nooit te zijn schoongemaakt. - Het ventilatierooster in de ontbijtzaal was ontzettend vies. - De brandweer kwam met belerende opmerkingen wat geen positief gesprek opleverde. - Tijdens het ontbijt was er geen tafel beschikbaar voor onze groep en moesten we vragen of we mochten samenzitten. - De bar was gesloten vanwege een evenement, wat we graag van tevoren hadden geweten. - Het grootste minpunt was dat ondanks het reserveren van een familiekamer, de kinderen op een andere verdieping moesten slapen en dit volgens het personeel niet anders kon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling zeg! Het Fletcher hotel dat ik heb bezocht was helaas geen aanrader. Het personeel was wel vriendelijk, maar de kamer liet echt te wensen over. De muren zaten vol vlekken en er was chaos met stifttekeningen en kinderstickers. De stoelen waren versleten en het toilet was ronduit onhygiënisch. Als ik één moest kiezen, ging ik liever naar een Formule 1 hotel dan hier weer heen te gaan. Het voelde echt als een verspilling van mijn geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De lift was stuk en er was geen intentie om het te repareren. Mijn kamer was op de derde verdieping en ik moest voor mijn invalide zoon de trap op. Toen ik hierover klaagde, bood de fragiele receptioniste aan om te helpen, maar dit voelde een beetje vreemd aan. Mijn vrouw had een kamer met een extra bed besteld voor 85 euro, maar ik moest uiteindelijk 142 euro betalen vanwege een ongevraagde upgrade naar een familiekamer. Door vermoeidheid, ik ben 82 jaar oud, liet ik me de volgende ochtend afschepen door de kille uitleg van de receptionist. Dit liet een onprettig gevoel bij me achter. Ik zal nooit meer voor Fletcher kiezen. De kamer was overigens prima, behalve dat er bij een verblijf van drie personen slechts voor twee van alles was (zoals drinkgerei). De bedden waren echter prima en schoon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij Fletcher hoef je niet op veel te rekenen, behalve op enkele uitzonderingen. Zolang het bed comfortabel is en de kamer schoon, is dat eigenlijk wel voldoende. Toen we 's avonds terugkwamen in het hotel en nog iets wilden eten, werden we teleurgesteld door het beperkte aanbod en het feit dat we geen maaltijden mochten bestellen van buitenaf. Het gebrek aan eetopties was frustrerend, zeker toen de enige snackoptie een Mars uit een automaat bleek te zijn waar zelfs het personeel de werking niet van kende. Eenmaal in de kamer aangekomen, wilden we graag frisse lucht en openden we het raam, maar helaas bleef de afzuigkap de hele nacht ratelen, waardoor we moeite hadden met slapen. Bij het ontbijt was de service ook ondermaats, aangezien de gastheer vergat ons goedemorgen te wensen, ondanks dat er slechts vier tafels bezet waren en hij dus geen tijdsdruk had. Al met al was de ervaring op het gebied van comfort en service teleurstellend. Het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen en liet op verschillende vlakken te wensen over.



© 2007-2025 ReisChecker.nl