ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Dish B.v.

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is redelijk, hoewel de kamer wat verouderd is, vooral de badkamer kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Helaas wordt de rust verstoord door het lawaai van de drukke weg die dicht bij het hotel loopt. Het lijkt alsof alle inwoners van Twente op lawaaierige motoren rijden en vol gas geven bij elk stoplicht. Voor een ontspannen verblijf is dit zeker niet aan te raden. Als tussenstop tijdens een reis is het echter wel prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het wordt hoog tijd voor een flinke make-over. De kamer ademt een muffe geur uit, het tapijt ruikt onaangenaam en er is zelfs schimmel te vinden in de badkamer. De stoffering van het bed is compleet versleten en het matras en onderstel zijn al doorgezakt, wat eigenlijk al zo'n 6 jaar geleden vervangen had moeten worden. We boekten enkel een overnachting met ontbijt, maar volgende keer zoeken we maar een ander hotel op. Het zou een schande zijn om deze accommodatie nog langer te verhuren...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een dagje eropuit, op zoek naar een betaalbare kamer in het oosten van het land. Ik ben geen onbekende bij de Fletcher hotels, en hoewel ik in sommige flink tegenvallende kamers heb geslapen, zoals een piepkleine kamer op Texel met gedeeld sanitair en rokend personeel onderaan de trap, of een kamer boven een café in Heerlen waar je tot diep in de nacht stoelen hoorde schuiven, heb ik ook mooie ervaringen gehad, zoals in het Prinselijk Hof in Leeuwarden of het Gilde Hotel in Deventer. Dus het blijft altijd een verrassing. Deze keer was redelijk gemiddeld, zou ik zeggen. De kamer was ruim, maar de locatie niet geweldig, afhankelijk van waar je heen moet. Langs een drukke weg, met veel lawaai van voorbijrazend verkeer, motoren en luide auto's. Fletcher lijkt niet te letten op kalkaanslag in de badkamers, wat altijd een minpuntje is voor mij. Maar over het algemeen was het wel oké wat betreft hygiëne. Makkelijk parkeren, snel in- en uitchecken. Het geluidsniveau was redelijk storend, hoewel ik daar meestal wel rekening mee hou en vroeg ben gaan slapen. Maar vanaf 6 uur 's ochtends werd ik regelmatig wakker van geluiden van boven. Ik verbleef in kamer 129, waar je met het raam open alle afvoerkanalen voor je raam had, die een zoemend geluid produceerden en weinig frisse lucht toe lieten. Toch geef ik ze gewoon 4 sterren, want over het algemeen was het verblijf oké wat betreft faciliteiten, netheid, parkeergelegenheid, enzovoort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik heb alleen gedineerd in het restaurant. De aankleding van het restaurant is prachtig en de gerechten waren heerlijk. Op een drukke zaterdagavond zat het terras vol en waren er ook enkele bezette tafels in het restaurant. De service begon goed en vriendelijk, een attente ober stond voor ons klaar. Toen het wat drukker werd, duurde het echter erg lang voordat ons hoofdgerecht werd geserveerd. We hebben wel een uur gewacht, en na het hoofdgerecht duurde het nog eens een uur voordat ons dessert arriveerde! Het leek erop dat dit te wijten was aan de krappe personeelsbezetting op die zaterdagavond. Het personeel deed zijn uiterste best, maar het leek alsof er iets mis was gegaan met de planning. Door deze ervaring was onze avond niet zo'n succes als gehoopt. Erg jammer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het hotel was er niemand te bekennen bij de receptie. Ondanks herhaaldelijk bellen op de bel bleef het stil. Uiteindelijk moesten we het hotel bellen, waarna de receptioniste eindelijk verscheen. Na het inchecken betraden we onze kamer en werden begroet door een verwaarloosde, vieze ruimte. Vooral de badkamer sprong eruit. Een muffe geur hing in de lucht en schimmelplekken waren zichtbaar op de muren en het plafond rondom de douche. De badkuip was versleten en afgebladderd. Het idee om er gebruik van te maken werd direct van tafel geveegd. Onderhoud leek hier een onbekend begrip te zijn. En dan de slaapkamer! De plafondventilator boven het bed was ronduit smerig en bedekt met een dikke laag stof en schimmel (bekijk de foto's maar). Ondanks de open ramen bleef de kamer warm en bedompt. Gebruikmaken van de ventilator was geen optie, gezien de grimmige staat ervan. Spinnenwebben waren zichtbaar in elke hoek van de kamer en de raamkozijnen vertoonden ook schimmel (zie foto's). Het ontbijt was redelijk, maar de jus d'orange en appelsap waren niet te drinken. Al met al was het geen prettige ervaring. Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan!

Melden


Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een goed liggend hotel aan de rand van het centrum van enschede afstand naar het station bus en trein ook goed te doen het eten in het hotel is goed de service daar ook nette kamers leuk personeel behulpzaam personeel vlak bij de duitse grens ook te komen met de trein

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl