ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western - Business

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze kamer was eenvoudig en geschikt voor een overnachting, netjes en comfortabel. Het personeel begroette ons vriendelijk bij aankomst, en we konden kiezen tussen Frans en Engels voor de communicatie. Het hotel is gunstig gelegen naast de luchthaven. Hoewel de badkamer klein maar goed onderhouden was, ontbrak een ventilatiesysteem, waardoor er schimmel op het plafond te zien was. We kozen ervoor om het ontbijt over te slaan vanwege een vroege vlucht. In de kamer was er een televisie, vers water, een kledingkast met strijkijzer en strijkplank aanwezig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De geluidsisolatie van de kamers laat zeer te wensen over! Onze nachtrust werd verstoord door luidruchtige gasten, waardoor we vroeg moesten opstaan voor onze vlucht. We waren niet de enigen die hier last van hadden, andere gasten deelden onze ervaring. Het leek alsof de deuren en muren gemaakt waren van papier, want elk woord uit de aangrenzende kamer was letterlijk te horen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie van het hotel nabij de luchthaven is ideaal, vooral omdat ze een handige shuttleservice aanbieden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam tijdens ons verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het inchecken verliep traag en het moeten afgeven van een kopie van mijn ID beviel me niet. Wachten van 10 minuten per persoon leek de norm te zijn. Helaas werkten de deurpasjes niet bij de eerste keer. De kamers waren redelijk goed, maar voor een 4-sterrenhotel had ik meer verwacht. Vooral de badkamer was erg klein, met een krappe douchebak, half glas en half gordijntje. De waterdruk was wel goed en het water lekker warm. Echter, de ruimte tussen de grote wastafel en het toilet was erg beperkt. Je moest oppassen dat je bij het afdrogen niet per ongeluk alles van de wastafel veegde of je handdoek in het toilet belandde. Het restaurant was prima, met lekker eten en snelle bediening. Het minpunt was dat alles via een QR-code moest worden besteld, zonder duidelijk overzicht of drankenkaart. Een suggestie voor verbetering zou zijn om het menu overzichtelijker en gebruiksvriendelijker te maken, met bijvoorbeeld foto's erbij, vergelijkbaar met een papieren menukaart maar dan in PDF-formaat. Het ontbijt was uitstekend, beschikbaar vanaf 6:30 uur maar vaak al eerder klaar, zoals te zien is op de foto's.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn compact maar gezellig, perfect voor een kort verblijf voor of na een vlucht. De receptie biedt uitstekende service



© 2007-2025 ReisChecker.nl