ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bastion

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service8

Na een onprettige ervaring bij een ander hotel, belandden we 's avonds laat bij het Bastion Hotel in Tilburg. Hier werden we op een vriendelijke en respectvolle manier behandeld, precies zoals we verwachten bij een hotel. Geen gedoe, gewoon lekker normaal. Het gaf ons een warm welkom en een aangenaam gevoel. De kamer was uitstekend: ruim, met comfortabele zitplekken, nette bedden, een kast, kluis, telefoon, ventilator, koelkast inclusief vriesgedeelte, keurige badkamer met een leuk shampootje, een wekker en voor wie dat waardeert, lag er ook een bijbel. Het personeel toonde oprecht plezier in hun werk en deden hun uiterste best om ons als gast een fijn en gezellig verblijf te bezorgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service9

Het hotel zelf is vrij standaard, maar de manager die zowel achter de receptie, aan de bar en bij het ontbijt te vinden was, sprong er echt uit door zijn vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het zou fijn zijn als meer hotelmedewerkers zo waren. De kamers zijn keurig en netjes, maar hebben een vrij minimalistische inrichting. Helaas laten de bedden te wensen over (doorzakken) en is de badkamer erg klein. Ook is het nogal gehorig, mede doordat er een grote kier onder de deur zit waardoor je alle geluiden uit de gang hoort. In de lobby is een rokersgedeelte met matige ventilatie (naar vermoeden, aangezien ik daar niet naar binnen ga), jammer genoeg stond de deur daarvan op een gegeven moment constant open, waardoor de geur van sigarettenrook door het hele hotel trok. Verwacht een voordelige overnachting met weinig luxe. Het ontbijt was overigens wel prima in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10

Na onverwachts uit een ander hotel in Hilvarenbeek te zijn vertrokken, belandden we bij dit hotel door omstandigheden. Het personeel was ontzettend vriendelijk en bood ons een fijne kamer aan die aan al onze verwachtingen voldeed. Hoewel we niet hebben gedineerd in het hotel, kunnen we wel zeggen dat het ontbijt heerlijk was. Het personeel bereidde eieren naar onze wens, er was voldoende vers brood en beleg, en drankjes waren ruimschoots beschikbaar zonder dat er iets op raakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service6

Als je stevig doorstapt, ben je binnen een kwartiertje in het hart van Tilburg. Er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar en we mochten al voor 14.00 uur inchecken op onze kamer. Het enige minpuntje was dat we twee aparte bedden kregen in plaats van een tweepersoonsbed, terwijl hier niet naar werd gevraagd tijdens het inchecken. De kamer was keurig, maar niet heel bijzonder. Gelukkig was de badkamer wel prachtig. Tijdens de lunch bestelde mijn vriend een boerenomelet, maar kreeg in plaats daarvan roerei. De opmerking dat de omelet uit elkaar viel, kwam niet erg professioneel over. Het ontbijt was eenvoudig en bestond voornamelijk uit voorverpakte producten. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen vonden we de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans. Bij andere hotels voor dezelfde prijs krijg je bijvoorbeeld toegang tot een wellnesscentrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service6

De locatie bij de snelweg is het enige pluspunt van dit hotel, wat betekent dat je snel weer weg kunt zijn. Tijdens mijn verblijf had ik geluk een leerling-kok in de keuken te treffen, maar het eten liet veel te wensen over. De carpaccio leek ontdooid in de magnetron en was op sommige plekken zelfs warm. De Limburgse Stoofschotel die ik als daghap bestelde, was eigenlijk vooral een diep bord vol zoete jus met enkele stukjes vlees en een apart kommetje rijst, ook uit de magnetron. Het toetje, een Dame Blanche met gesmolten chocoladesaus uit de magnetron, was zo heet dat de damp ervan af sloeg. Ik hoop dat de rekening net zo snel wordt opgediend als het eten in de keuken werd bereid, anders belooft het nog wat bij de receptie. De kamers lijken op het eerste gezicht schoon, maar bij nadere inspectie vind je sporen van de vorige gasten, zoals shampoo in dikke lagen stof. Het douchegordijn hangt slordig en is te klein, waardoor je bij elke douchebeurt de hele badkamer nat spettert. Een klein voordeel is echter dat er een koelkastje op de kamer aanwezig is, wat gelukkig steeds meer standaard lijkt te worden in hotels.





© 2007-2025 ReisChecker.nl